|

معرفی مدل های جدید مانتو شومیزی

بعد شومیز ساتن وقت معرفی شومیز ترند تابستون رسیده؛ استایل با شومیز لینن یه چیز دیگه است

شومیز لنین

ست کردن شومیز کار چندان سختی نیست. این سبک از لباس های زنانه با انواع شلوارها به راحتی ست می شوند. مانتوهای شومیزی هم در اصل همان شومیزهای…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با فرارسیدن تابستان و گرم شدن هوا یکی از اتفاقات رایج در دنیای مد تغییر جنس لباس ها است. جالب است که بدانید در این فصل جنس همه لباس ها به سمت پارچه های نخی و یا طبیعی می رود، زیرا این پارچه ها دارای خاصیت تنفس پذیری هستند و باعث می شوند مصرف کننده گرما را کمتر حس کند. پارچه لینن از الیاف گیاه کتان و فلکس (Flax) تهیه می‌ شود. یکی از رایج‌ ترین الیاف گیاهی مورد استفاده در صنعت نساجی کتان است، که به پارچه‌ای فوق‌العاده به نام لینن تبدیل می‌ شود. در واقع می‌ توان گفت این پارچه یک هدیه ویژه از طرف طبیعت است که نه تنها بسیار زیبا و با دوام است بلکه جز الیاف سازگار با محیط زیست نیز می‌ باشد. با شروع شدن تابستان وقت آن رسیده است که به جای شومیز ساتن، شومیز لنین را امتحان کنید و استایلی شیک و هم زمان خنک را تجربه نمایید. شومیز ها نوعی پوشش زنانه هستند که بیشتر در استایل­‌های اسپرت و کژوال استفاده می‌ ­شوند تا استایل های رسمی، در نتیجه اگر برای رفتن به مجالس نیمه رسمی، دوستانه و دورهمی‌ ­ها آماده می شوید شومیز نخی می تواند برای شما گزینه مناسبی محسوب شود.

خوب است که بدانید ست کردن شومیز های لنین در قالب مانتو شومیزی هم اصلا کار سختی نیست زیرا آن ها با انواع شلوارها به راحتی ست می شوند. مانتوهای شومیزی در اصل به همان شومیزهایی گفته می شود که قد بلند تری دارند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شومیز لینن آشنا شوید.

شومیز لنین

شومیز لنین

شومیز لینن طرح دار؛ با ترند جذاب تابستان 1402 آشنا شوید

از آنجا که لینن از دسته الیاف طبیعی است و ساختاری گیاهی دارد، لذا محصولات تولید شده از آن کمتر ایجاد حساسیت می کنند و به همین دلیل برای تابستان و دوخت بلوز، شومیز، پیراهن و مانتو بسیار مناسب است. جالب است که بدانید شومیز های لینن تن خور راحت و خنکی دارند و در استفاده طولانی مدت باعث اذیت شما نمی شوند، به همین خاطر شومیز لنین طرح دار که از ترندهای جذاب تابستان 1402 است برای استفاده روزمره می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. برای ست کردن این مدل شومیز فقط کافی است که یک شلوار ساده مام استایل کتان یا جین انتخاب کنید تا معجزه این شومیز را در استایل خود ببینید.

شومیز لنین

شومیز لنین

چرا که نه به سبک مونوکروم لنین بپوشید!

یکی از ترندهای جذاب تابستان 1402 ست شومیز و شلوار لنین است، این شومیز و شلوارها معمولا از پارچه های لنین نچرال تهیه می شوند و برای استایل های مونوکروم و مینیمال گزینه مناسبی محسوب می شوند. فراموش نکنید که شلوارهای جین برای گرمای تابستان گزینه مناسبی نیستند و ممکن است در استفاده طولانی مدت و یا روزمره باعث کلافگی و ایجاد حس خستگی در شما شوند. که البته این ست های لنین شما را از شر استفاده از شلوار جین و یا دغدغه ست کردن شومیز های لنین راحت کرده اند و استایلی خنک و در عین حال تابستانی را برای شما به ارمغان آورده اند.

شومیز لنین

شومیز لنین

شومیز لنین نچرال؛ مینیمال و خنک لباس بپوشید

پارچه لینن نچرال پارچه‌ ای با قدمت طولانی می باشد که با ویژگی های عالی خود یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در صنعت نساجی به شمار می آید. دوام و ماندگاری بالا از جمله مزایای پارچه لینن نچرال می باشد. لینن نچرال دارای حس لمسی لطیفی بوده و تنفس پذیری بالایی نیز دارد. جدا از ویژگی های ذکر شده پارچه های لنین نچرال ساده و بدون هیچگونه طرح و یا گل دوزی ای تولید می شوند، پس دقت کنید شومیز های بالایی هرگز از لنین نچرال تهیه نمی شوند ولی در عوض شومیز های مینیمال و ساده لنین از این پارچه تهیه می شوند.

شومیز لنین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • س ارسالی در

    اسم این پارچه که ترند شده؛ "لینن" هستش..... "لنین" اسم خاصِ و یه سیاستمدار بوده

  • وطن دوست ارسالی در

    شایا نیوز با شرف هستید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها