|

معرفی انواع وست و استایل‌هایشان

جدیدترین استایل های بهاری با وست و شومیز؛ خاص باشید، همیشه که نمیشه کت پوشید

انواع وست و شومیز

وست یکی از لباس های جدید در دنیای مد است، پس اگر این کلمه زیاد به گوشتان خورده است اما دقیقا نمی دانید لباس وست چیست جای درستی آمده اید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر بخواهیم لباس وست را بطور خلاصه شرح دهیم باید بگوییم که واژه‌ وست معادل انگلیسی جلیقه خودمان است. در واقع وست یا جلیقه لباسی است که قسمت بالاتنه را می‌ پوشاند اما آستین ندارد، وست ها می توانند در قسمت جلویی باز یا بسته باشند و یا حتی ممکن است دارای دکمه یا زیپ باشند. بهتر است بدانید که این نوع بالاپوش ها با توجه به جنس پارچه‌ ای که دارند، می‌توانند برای هر فصلی کاربرد داشته باشند. البته یکی از استایل های ترند و دوست داشتنی با وست ها را می توان با ست وست و شومیز تجربه کرد، که البته خود این استایل هم دارای رازها و اصول خاصی برای ست کردن این آیتم ها با یکدیگر است. لباس وست انواع متفاوت و متنوعی دارد که هر کدام مناسب موقعیت خاص خود است. به عبارت دیگر این تنوع به گونه‌ای است که شما می‌ توانید برای هر موقعیت رسمی و غیر رسمی، وست مناسب آن موقعیت را بپوشید. برای مثال برای عید و بهار که معمولا به مهمانی و دید و بازدید می گذرد بهتر است از نوع های رسمی و یا کرپ این مدل مانتو استفاده کنید.

وست‌ کتی، از جمله لباس‌ های ترند امروزی است که استایل جذابی به همراه شلوارهای پارچه‌ای برایتان به ارمغان می‌ آورد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع وست و استایل های آن آشنا شوید.

وست و شومیز

وست و شومیز

وست کتی و شومیز سفید بپوشید؛ دل بهار را ببرید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم وست ها در انواع مختلف بلند و کوتاه و با طرح ها و پارچه های گوناگون تولید می شوند و ویژگی اصلی آنها ست پذیری و راحتی استفاده است. پس اگر می خواهید امسال بهار را متفاوت و خاص بگذرانید بهتر است یک وست کتی و کوتاه را برای امسال بخرید و آن را با شومیز سفید ست نمایید، برای استایل های اینچنینی بهتر است از شلوارهای پارچه‌ای و ست وست خود انتخاب نمایید تا ظاهری شیک تر داشته باشید. در انتها هم می توانید از کیف و کفش یا اکسسوری های سفید یا رنگ وست خود استفاده کنید، البته برای انتخاب اکسسوری فراموش نکنید که نوع لوکس و پر زرق و برق آن ها برای استایل های رسمی یا مجلسی مناسب تر هستند.

وست و شومیز

وست و شومیز

برای استایل های کژوال‌تر وست جلو بسته بپوشید

حال اگر می خواهید عید امسال را علاوه بر اینکه متفاوت و خاص می گذرانید، کژوال و کمی دخترانه بگذرانید بهتر است که یک وست جلو بسته را خریداری کنید. یکی از ویژگی های مثبت این مدل از وست این است که شما می توانید در تمام مدت مهمانی های دید و بازید نوروز با این لباس بنشینید و نیازی به تعویض یا در آوردن رویه یا مانتو نخواهید داشت. در نتیجه اگر می خواهید برای رفتن به مهمانی ها اینچنینی اماده شوید بهتر است که یک وست جلو بسته را با شومیز سفید و شلوار همرنگ ست کنید و دیگر نگران لباس برای تایم داخل مهمانی نباشید. بهترین شلوار برای این استایل شلوار پارچه ای و راسته است، پس شما می توانید از نوع همرنگ و هم جنس وست خود انتخاب نمایید تا ظاهر شیک تری داشته باشید.

وست و شومیز

وست و شومیز

برای استایل مجلسی و کاملا رسمی وست بلند بپوشید

همه خانم ها برای انتخاب یک مانتو مجلسی و رسمی به اولین ویژگی‌ای که دقت می کنند قد آن است زیرا ترجیح می دهند که مانتویی که برای مجلس های رسمی می پوشند از نوع بلند آن ها باشد. پس اگر جزو این افراد هستید و نوع بلند مانتو را به نوع کتی و کوتاه ترجیح می دهید یا قد بلندی دارید و نمی خواهید شلوار دمپا یا بگ بپوشید بهتر است که یک وست بلند و شیک را با یک شلوار اسکینی یا مام فیت برای بهار امسال بخرید. در استایل های اینچنینی می توانید از کفش های پاشنه کوتاه تری مانند کفش های پاشنه سه سانتی و یا عروسکی استفاده کنید.

وست و شومیز

وست و شومیز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها