|

لگ را چگونه در استایل استفاده کنیم؟

اگه از پوشیدن شلوار جین های ضخیم خسته شدی لگ بپوش؛ راهنمای ست کردن شلوار لگ با مانتو

لگ

شلوار لگ‌ یکی از آیتم‌ های ضروری در کمد لباس خانم‌ ها است، اما تنها عده‌ کمی می‌ دانند که چگونه به صورت اصولی آن را بپوشند و یا ست کنند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که به کمد لباس‌هایتان نگاه کنید و لباس‌ ها برایتان تکراری به نظر برسند. شاید دلیل اصلی ترند شدن شلوار لگ همین باشد؛ تا استایلی متنوع و جذاب را برای شما بسازد! شلوارهای لگ یک انتخاب عالی برای زمانی هستند که دوست دارید ظاهری شیک و جدید داشته باشید. پس اگر از پوشیدن شلوار جین های ضخیم و خشک خسته شده اید و می خواهید تابستان امسال را راحت تر و متفاوت بگذرانید پیشنهاد ما استفاده از شلوار لگ به جای شلوار پارچه ای و یا دیگر نوع های آن است. البته فراموش نکنید که ست کردن لگ در استایل کمی دشوارتر از ست کردن انواع شلوار در استایل است، در نتیجه اگر می خواهید استایلتان را با لگ تکمیل کنید بهتر است ابتدا از ترفندهای ست کردن و استفاده آن در استایل آگاها باشید. جالب است که بدانید لگ و ساپورت با پس زدن گرمای دریافتی از خورشید مانع سوختگی و داغ شدن پا ها می‌ شوند. خانم ( لو ) که از طراحان لباس سلبریتی ها و یک طراح مد و فشن است در این رابطه می‌ گوید لباس‌ هایی مانند ساپورت که ترکیب جنس‌ های لاکرا و پنبه و دارای منافذ تنفسی و سبک می باشند، مناسب فصل تابستان هستند.

فراموش نکنید که مانتو یکی از مهم ترین آیتم ها برای ست کردن لگ است پس حتما به تناسب میان مدل مانتو و لگ دقت نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با لگ آشنا شوید.

تاریخچه لگ، شلواری با بیش از چند دهه قدمت

جالب است بدانید که شلوارهای لگ از سالیان خیلی قدیم و ابتدا توسط مردان اسکاتلندی به عنوان نوعی شلوار گرم‌ کن استفاده می‌ شدند. از سال 1960 به بعد، لگ‌ ها به تدریج وارد عرصه مد و فشن شدند و بیشتر مورد علاقه‌ خانم‌ ها، به خصوص رقصندگان قرار گرفتند. در سال‌ های بعد، شلوارهای استرچی از نوعی الیافی مصنوعی به نام لاکرا (Lycra) ساخته شد که باعث ایجاد اشتیاق در مردم برای پوشیدن آن‌ ها در خیابان‌ ها شد. شاید تصور کنید که لگ ها فقط مناسب ورزش هستند ولی جالب است که بدانید امروزه این شلوارها در استایل های روزمره و یا حتی رسمی هم به جایگاه بالایی رسیده‌اند.

استایل با لگ

لگ را با چه مانتوهایی می توان ست کرد؟

همانطور که در قسمت های بالاتر اشار کردیم مانتو یکی از آیتم های مهم و اصلی ای است که باید برای ست کردن لگ به آن توجه شود، فراموش نکنید که مانتو انتخاب شما باید لگ همخوانی داشته باشد و این ویژگی ای نیست که همه مانتوها آن را داشته باشند. شما برای ست کردن لگ های می توانید از مانتوهای اسپرت و کوتاه استفاده کنید، برای مثال یک مانتو شومیزی به همراه لگ و یک کتونی می تواند استایلی زیبا و کژوال را برای شما به ارمغان بیاورد. البته به سبک استایل شخصی و یا مکانی که برای رفتن به آنجا آماده می شوید هم باید دقت کنید برای مثال اگر به مهمانی می روید بهتر است یک مانتو مجلسی بلند را انتخاب کنید و برای تکمیل استایل خود از کفش پاشنه بلند کمک بگیرید.

لگ و استایل زمستانی!

شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی لگ ها در استایل های زمستانی هم مانند استایل های تابستانی استفاده می شوند، چه در استایل های کژوال چه در استایل های رسمی و مجلسی. برای مثال شما می توانید با یک لگ چرمی به همراه بوت چرم و پالتو خز به مهمانی بروید و یا با همان لگ ترکیب یک نیم بوت چلسی و یک کاپشن اسپرت برای خرید و گشت و گذار به خیابان و یا پارک بروید. پس فرقی نمی کند برای کجا آماده می شوید در هر حال لگ ها می توانند پای ثابت استایل شما چه در زمستان چه در تابستان باشند.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب ست کردن مامانتو جلو باز وابسته خوب است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها