|

شلوار بوت کات را چه کسانی باید بپوشند؟

معرفی شلوار بوت کات و انواع آن؛ به نظرت چه شلواری برای فرم اندام و استایلت مناسبه؟

شلوار بوت کات

طراحی شلوارهای زنانه هر روز در حال تغییر است و مدل های جدیدی ارائه می شود. اما برخی از طراحی ها هستند که بعد از سال ها دوباره ترند می شوند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از اشتباهات رایج خانم ها در استایل این است که معمولا فقط به انتخاب مانتو اهمیت زیادی می دهند در حالی که شلوار به اندازه مانتو در استایل شما و چگونه به نظر آمدن شما تاثیر زیادی دارد. صنعت مد و پوشاک همواره در حال تغییر است و هر سال مدل های جدیدی را به دنیا معرفی می‌ کند. اما اتفاق جدیدی که اخیرا خیلی با آن مواجه بوده‌ایم این است که بعد از گذشت چند سال، ترندهای قدیمی دوباره روی مد آمده و علاقمندان جدیدی را به خود جذب می‌ کنند. شلوار بوت کات هم یکی از همین ترند ها است. پس اگر می خواهید امسال تابستان را ترندی و جذاب بگذرانید خوب است که ابتدا به انواع شلوار بوت کات و ویژگی های آن ها آشنا شوید تا بتوانید شلوار مناسب برای سبک استایل و اندام خود را انتخاب نمایید. یکی از نکاتی که قبل از انتخاب شلوار یا هر آیتم مهم دیگری به آن دقت کنید این است که آیا نوع طراحی لباس انتخابی برای شما و فرم اندام شما مناسب است یا خیر؟ زیرا ممکن است ترند سال به تنهایی بسیار زیبا باشد ولی مناسب استایل و فرم بدن شما نباشد.

خوب است که بدانید شلوار بوت کات به شلواری گفته می‌ شود که در قسمت بالا راسته و فیت است اما از زانو به بعد آزاد شده و به صورت دم پا گشاد به نظر می‌ رسد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های شلوار بوت کات آشنا شوید.

شلوار بوت کات

شلوار بوت کات

بوت کات جین بپوشید؛ جین ها هرگز دمده نمی شوند

طراحی این شلوار به دهه‌ های 70 و 80 میلادی مربوط می‌ شود و جالب است که بدانید در ابتدا شلوار بوت کات را فقط کارگران و معدنچیان استفاده می ‎کردند؛ البته در آن زمان، شلوار جین به شکل امروزی وجود نداشت. با این حال، در دهه 1950، شلوار جین به نوعی شورش برای جوانان آمریکا تبدیل شد و نوجوانان کارگر شروع به پوشیدن آن کردند. به صورت یکی از تابوهای مد و استایل آن زمان نیز شکسته شد. اتفاق عجیبی که وجود دارد این است که این شلوار از همان روزها تا به امروز همچنان یکی از شلوارهای پرطرفدار دنیای مد و فشن است.

شلوار بوت کات

شلوار بوت کات

شلوار بوت کات چاک دار؛ ترند 1402 ا فراموش نکنید

شلوار بوت کات یکی از جذاب ترین مدل های شلوار دمپا است که در سال های اخیر بسیار پر طرفدار شده است. این نوع شلوار در قسمت پایین که گشاد است چاک دارد، این چاک در برخی از مدل ها از جلوی شلوار است و در برخی مدل ها نیز از بغل شلوار است. انتخاب این که نوع چاک و مدل آن چگونه باشد تا حدودی به سلیقه شخصی و سبک استایل شما دارد، ولی معمولا این نوع شلوارها دارای یک چاک نسبتا بلند در قسمت جلو هستند. پیشنهاد ما برای این مدل شلوار بوت کات کتونی لژ دار یا کفش پاشنه بلند است، که البته نوع کفش هم به سبک استایل شما بستگی دارد.

شلوار بوت کات

شلوار بوت کات

شلوار مجلسی بوت کات؛ قد بلند و کشیده به مهمانی بروید

این نوع شلوار، بسته به نوع پارچه و دوخت آن می‌ تواند در مراسم‌ گوناگون مثل دورهمی‌ ها، میهمانی‌ ها و حتی محیط کار هم مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع، کافی است به کژوال یا رسمی بودن موقعیتی که در آن قرار می‌ گیرید فکر کرده و شلوار محبوب‌تان را با آیتم‌ های مناسبی ست کنید. شلوار مجلسی بوت کات معمولا با استفاده از پارچه‌ های کرپ، لمه‌دار، پولک‌ دوزی شده، ژاکارد و بسیاری انواع دیگر طراحی و به بازار عرضه می‌ شود. البته برای تکمیل استایل خود با این شلوار، کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید.

شلوار بوت کات

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها