|

چگونهبه سبک ویبرانت لباس بپوشیم؟

هی، من اینجا هستم من را ببینید؛ آشنایی با استایل پر جنب و جوش ویبرانت و ویژگی هایش

استایل ویبرانت

استایل ویبرانت یک استایل پر جنب و جوش است و همه توجه هارا به خود جلب می کند. این استایل پر از رنگ های جذاب، شاد و پترن های شلوغ است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از اهداف دنیای مد و فشن رفع نیاز های پوشیدنی هر فرد با توجه به موقعیت و شخصیت است . در گذشته ترند های مد کاملا یکسان بودند و هیچ تنوعی نداشتند. اما امروزه هر کس با توجه با روحیه خود لباس و سبکی را انتخاب می کند تا احساس راحتی کند. یکی از جذاب ترین سبک های پوشش حال، استایل ویبرانت یا پر جنب و جوش  است. جالب است که بدانید این استایل بیشتر برای افراد برون گرا و پر جنب و جوش پیشنهاد می شود، زیرا قطعا سازگاری بیشتری با حالت روحی این نوع افراد دارد. استایل ویبرانت بین جمعیت خودش را نشان می دهد و با صدای رسا میگوید: هی دنیا ، مرا نگاه کن! و از آنجایی که افراد درون گرا اصلا علاقه ای ندارند که مرکز توجه باشند به همین خاطر معمولا این افراد این استایل را به عنوان استایل شخصی خود انتخاب نمی کنند. افرادی که استایل ویبرانت را انتخاب می کنند معمولا افرادی جسور و با اعتماد به نفس هستند که از ریسک کردن در زندگی و یا حتی انتخاب لباس هایشان لذت می برند. بسیاری از ما عادت کرده ایم که سال ها لباس های یک سبک بپوشیم در حالی که اصلا لازم نیست اینطور باشد!

مد بعد از 60 سالگی می تواند هیجان انگیز باشد … اگر اجازه دهید. مد می تواند به شما این آزادی را بدهد که قوانین خود را تعیین کنید. استایل ویبرانت یکی از استایل هایی است که از قانون خاصی پیروی نمی کند و می توان گفت دست شما در انتخاب لباس آیتم ها باز است.

استایل ویبرانت

استایل ویبرانت

آشنایی با سبک مورد علاقه ملکه انگلستان

شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی ملکه انگلیس یکی از طرفداران این سبک است. از نظر او اگر یک ملکه نتواند حس شادی و سرزندگی را در مردم خودش ایجاد کند، پس بودنش چه فایده ای دارد. او می گوید اگر من هم مثل بقیه لباس هایی به رنگ طوسی بپوشم، دیگر نمی توانم بین جمعیت دیده شوم و بگویم من کی هستم. پس همانطور که متوجه شدید استایل ویبرانت به نوعی می تواند معرف شخصیت شما باشد. پس به یاد داشته باشید که استایل ویبرانت نوعی سبک شاد است که در آن از رنگ ها و پترن های شلوغ بسیار استفاده می شود.

استایل ویبرانت

استایل ویبرانت

ویژگی‌ های سبک پر جنب جوش ویبرانت

برای درک بهتر سبک وبیرانت بهتر است که با ویژگی ها و مشخصات این سبک به طور جرئی تر آشنا شوید. در ابتدا باید بدانید که استفاده از رنگ‌ های شاد و گرم و پترن های شلوغ از جایگاه ویژه‌ای در استایل ویبرانت برخوردار هستند، برای مثال معمولا گلدوزی‌ های قرینه و غیر قرینه در این سبک بیشتر از سبک های دیگر به چشم می خورد. یکی دیگر از ویژگی های مهم استایل ویبرانت این است که در واقع شما در این سبک بر اساس شخصیت و خلق و خوی خود آیتم‌ های مورد استفاده خود را انتخاب می کنید. به عبارت دیگر، ظاهر شما در این سبک، اولین نماینده شما به دیگران است. یکی از نکاتی که در مورد این سبک وجود دارد این است که این سبک هیچ محدودیت سنی ای ندارد و شما در سنی می توانید ویبرانت بپوشید.

استایل ویبرانت

استایل ویبرانت

چگونه به سبک ویبرانت لباس بپوشیم؟

ممکن است در فرهنگ ما پوشیدن لباس‌ های ویبرانت به عنوان استایل خیابانی چندان مرسوم نباشد اما این به معنی نیست که شما می توانید از این سبک برای استایل روزمره خود انتخاب کنید. شما می توانید با انتخاب کت‌ های رنگی، بلوزهای گلدوزی شده، تیشرت‌ هایی که طرح‌ های بزرگ چاپی دارند و پیراهن‌ های پاستلی با رنگ‌ های شاد به سبک ویبرانت لباس بپوشید. جالب است که بدانید این سبک از لباس پوشیدن به شما کمک می کند تا در طول روز روحیه ای شاد تر و انرژی ای بالاتر برای انجام کارهای خود داشته باشید.

استایل ویبرانت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • باران ارسالی در

    با این استایل شون قشنگ

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب مدل خوب است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها