|

چه شلواری برای افراد چاق مناسب است؟

تپلا این شلوارها رو بپوشن؛ با توجه به اندامت لباس انتخاب کن تا لاغر و کشیده به نظر بیای

چه شلواری برای افراد چاق مناسب است؟

یکی از مشکلات بزرگ که خانم‌ های دارای اضافه وزن در قسمت کمر خود با آن مواجه هستند انتخاب شلوار مناسب است. شلواری که آنها لاغر نشان بدهد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شلوارهای جین یکی از پرکاربردترین لباس‌ هایی هستند که در طول روز و در سراسر دنیا توسط افراد مورد استفاده قرار می‌ گیرند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این شلوارها این است که تقریبا به هر اندامی می‌ آیند و برای هر سلیقه‌ای مدلی برای انتخاب وجود دارد. ولی سوالی که در این قسمت به وجود می آید این است که آیا همه افراد می دانند چه نوع شلواری برای فرم اندام و استایل‌شان مناسب است؟ یا برای مثال افرادی که دارای اضافه وزن هستند  چه نوع شلوار جین را باید انتخاب کنند؟ پس برای گرفتن جواب های صحیح برای این سوال ها فقط کافی است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بیابید که چه شلواری برای افراد چاق مناسب است. برای شروع یکی از روش‌ های موثر برای پیدا کردن شلواری که مناسب اندام ما باشد، حال چه شلوار پارچه ای چه جین، شناخت تیپ بدنی است. بدن هر کدام از ما فرم و اندازه‌ متفاوتی دارد؛ به طوری که ممکن است یک شلوار در تن خواهر یا یکی از اعضای دیگر خانواده زیبا به نظر بیاید ولی در تن ما خیر و این اتفاق دقیقا به دلیل متفاوت بودن در استایل و فرم بدنی است.

وقتی صحبت از استایل به میان می‌ آید، باید بهترین راه‌ برای حفظ تعادل میان اندام و لباسی که باعث می‌ شود لاغر به نظر برسیم را بدانیم. قانون قدیمی برای پاهای چاق پوشیدن شلوارهای تیره است، البته دقت کنید که پارچه شلوار هم باید ساده، یکدست و بدون طرح باشد اما این بدان معنا نیست که شلوارهای رنگ روشن را نمی توان پوشید.

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

شلوار راسته؛ ترند کلاسیک و همیشگی دنیای مد

فراموش نکنید که بهترین گزینه شلوار جین برای افراد چاق، شلوارهای راسته است، این مدل از شلوار جین نه تنها از مد نمی افتد بلکه بین بالاتنه و پایین تنه افراد با پاهای چاق و یا عضلانی تناسب ایجاد می کند. پس اگر به دنبال لاغر و خوش اندام دیده شدن هستید پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک شلوار راسته با رنگ تیره است. انتخاب رنگ های تیره یکی از ترفندهایی است که باعث می شود لاغرتر و جذاب تر دیده شوید، شما حت برای انتخاب مانتو و یا لباس های شب و مجلسی هم می توانید برای پوشاندن قسمت های چاق بدنتان از این ترفند استفاده نمایید.

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

شلوار نیم بگ بپوشید ولی شلوار بگ هرگز!

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در قسمت بالاتنه دارای اضافه وزن هستید به عنوان اولین نکته نباید از یاد نبرید که شلوارهای بگ اصلا نمی توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند، زیرا این شلوارها شما را چاق تر و کوتاه تر نشان می دهد. پس پیشنهاد ما برای شما انتخاب شلوار نیم بگ به جای شلوار بگ است. شلوارهای نیم بگ تا حدودی شبیه به شلوارهای دمپا و بوت کات هستند و باعث قد بلند و لاغر دیده شدن شما خواهند شد. قیبل از انتخاب فراموش نکنید که شلوار جین روشن و شلوار جین سنگ شور مناسب شما نیستند چرا که شلوار رنگ روشن پاهای شما را بزرگ تر و چاق تر نشان می دهد.

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

شلوار بوت کات یا دمپا؛ قد بلند و کشیده دیده شوید

اگر به علت چاقی، قسمت پایین تنه شما به نسبت بالاتنه تان بزرگتر است در انتخاب شلوار باید سراغ شلواری با دمپای آزاد بروید تا با برقراری تناسب اندام در شما باعث شود تا کل اندامتان یکسان دیده شود. پس دومین پیشنهاد ما برای شما شلوار بوت کات و یا دمپا است. شما برای زیبا و لاغرتر دیده شدن فقط کافی است که یک شلوار بوت کات انتخاب نمایید و آن را با کفش پاشنه بلند ست کنید. البته دقت کنید که قد شلوار انتخابی شما باید بلند باشد به طوری که روی کفش بی افتد، زیرا در این حالت است که قد بلند و کشیده دیده می شوید.

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها