|

شلوار جین اسکینی را با چه مانتویی بپوشیم؟

شلوار جین اسکینی را چگونه می توان ست کرد؟ یادتان باشد جین ها به همه ساز می رقصند!

شلوار جین اسکینی

شلوارها در نوع های مختلف و برای اندام های مختلف طراحی می شوند. البته شلوار فیت به یکی از آیتم های ثابت در کمد لباس خانم ها تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تنوع در دنیای شلوار بسیار زیاد است زیرا آن ها برای اندام ها و سلیقه های مختلف طراحی شده می شوند. ولی جالب است که بدانید چند سالی می شود که شلوارهای فیت به یکی از آیتم های ثابت در کمد لباس خانم ها و آقایان تبدیل شده‌اند. شلوار اسکینی به شلوارهای جذب گفته می شود که همه قسمت های آن به بدن می چسبد. یکی از محبوب ترین مدل های این شلوار، شلوار جین اسکینی است. شلوار جین ها از دیرباز تا امروز همیشه بخشی از استایل و پوشش ما محسوب می شدند و جالب است که بدانید همیشه مانند یک فرشته نجات تکمیل کننده استایل های کژوال و یا نیمه رسمی هستند. شلوار اسکینی معمولا دارای الیاف مصنوعی کشی می باشد زیرا این شلوارها علاوه بر اینکه در ناحیه ران و باسن کاملا جذب هستند، در قسمت ساق و مچ پا نیز فیت هستند. شلوار اسکینی می تواند از جنس جین، کتان و یا پارچه ای باشد. ولی همانطور که گفتیم شلوار جین اسکینی از شلوار اسکینی کتان طرفدارا بیشتری دارد و در استایل های بیشتری قابل استفاده است.

پس از آنجایی که چند سالی است که دو واژه اسکینی و اسلیم فیت را بیشتر از قبل می‌شنویم. بهتر است که آن ها را با ویژگی های منحصر بفرد خود بشناسیم، زیرا ممکن است در صورت نداشتن اگاهی کامل برای فرم بدنمان گزینه اشتباهی را انتخاب کنیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های 1402 با شلوار جین اسکینی آشنا شوید.

شلوار جین اسکینی

شلوار جین اسکینی

معجزه شلوار جین اسکینی در استایل زنانه

از زمان ورود شلوارهای جین در دهه اول 1800 میلادی به دنیای مد و فشن، این جین‌ های دوست داشتنی طوفانی به پا کرده‌­اند. لباسی که در ابتدا به درخواست مشتری برای پوشاکی بادوام‌ ­تر طراحی شده بود، اکنون به پرطرفدارترین محصول مد در جهان تبدیل شده است. جالب است که بدانید این شلوارها برای تمامی استایل ها مناسب هستند، برای مثال شما می توانید در استایل های رسمی و یا کژوال رسمی استفاده کنید و برای ست کردن آن ها دبا مانتو هیچ گونه محدودیتی نداشته باشید. از مانتوهای اسپرت و کوتاه گرفته تا مانتوهای بلند و مجلسی همه و همه برای استفاده در کنار شلوار اسکینی مناسب هستند.

شلوار جین اسکینی

شلوار جین اسکینی

شلوار اسکینی و مانتو کوتاه؛ راحت و جذاب لباس بپوشید

اگر برای رفتن به خیابان آماده می شوید و قصد رفتن به مهمانی های بزرگ را ندارید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از یک شلوار اسکینی به همراه یک مانتو کوتاه یا شومیزی است. فراموش نکنید که در استایل های اسپرت می توانید از یک کتونی و یا ونس برای ست کردن این مانتو استفاده کنید، البته اگر در فصل های سردی مانند زمستان و یا پاییز هستید می توانید از نیم بوت های ساق دار هم برای تکمیل استایل خو کمک بگیرید. البته قبل از انتخاب این مدل شلوار برای استایل خود خوب است که در نظر داشته باشید که اگر اندام خیلی لاغری دارید، بهتر است شلوار اسکینی نپوشید زیرا ممکن است پاهایتان را بیشتر از آنچه که است لاغر و استخوانی نشان دهد.

شلوار جین اسکینی

شلوار جین اسکینی

ترفندهای ست کردن شلوار اسکینی با مانتو بلند

شلوار جین اسکینی یا همان مدلی که در بازار ایران به آن لوله تفنگی می‌ گفتند، معمولا اندامی ‎ترین و تنگ‌ ترین مدل شلوار جین است. جالب است که بدانید این شلوار همانقدر که برای ست کردن مانتو کوتاه جان می دهد با مانتو بلند هم به راحتی ست می شود. پس فرقی نمی کند که یک مانتو مجلسی بلند به تن دارید یا یک مانتو بلند نخی مانند کفتان پوشیده اید، در هر حال می توانید با شلوار اسکینی استایلی راحت و جذاب را تجربه کنید. البته فراموش نکنید که هر چه درصد کش استفاده شده در شلوار جین بیشتر باشد آن شلوار تن خور راحت تری خواهد داشت.

شلوار جین اسکینی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها