|

تابستان امسال چه مانتویی مد است؟

یادت نره یه تابستونه و یه مانتو گل گلی؛ تعطیلات 1402 را رنگی رنگی و فلورال شروع کنید

مانتو ترند تابستان

ست‌ کردن لباس‌ ها با طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلف بستگی به سلیقه شما دارد. پس باید چیزی را بپوشید که می‌ پسندید و احساس خوبی به شما می‌ دهد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ست کردن لباس های طرح دار همانطور که می داند سخت را از لباس های ساده و مینیمال است، زیرا برای ست کردن این لباس ها باید به نکاتی دقت کنید که در استایل های ساده وجود ندارند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را با یک مانتو گل گلی یا مانتو راه راه جذاب و رنگی رنگی بگذرانید بهتر است که به با ست کردن این مدل لباس ها آشنا شوید. پارچه گل گلی یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین پارچه ها برای دوخت لباس های زنانه است. این پارچه زیبا و پرطرفدار به راحتی یک لباس خاص و زیبا برای شما می سازد. پارچه گل گلی را می توانید در طرح های بی شماری در بازار پیدا کنید. بد نیست که بدانید لباس های گل‌دار به عنوان آیتم های کلاسیک همیشه قابل استفاده هستند، در واقع اگر یک دامن یا شلوار گل گلی را شما می توانید تا سال ها استفاده کنید زیرا نه دمده می شود و نه تکراری. خانم ها باید به‌ سراغ طرح‌ ها و مدل‌ هایی بروند که حس‌ و حال خوبی به آن ها می‌ دهد. البته همیشه استفاده‌کردن از نظرات کسانی که باسلیقه‌ اند و در زمینه مد و فشن فعالیت می‌ کنند، کار را بهتر می‌ کند و به سلیقه شخصی ما جهت می‌ دهد.

پس داشتن نیم‌ نگاهی به اصولی که مطرح می‌ شود یا پیشنهاداتی که دنیای مد و فشن به ما می‌ دهد، خالی از لطف نیست.در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا ا چندتا از استایل های تابستانی و شاد آشنا شوید.

مانتو گل گلی

کت سوزن دوزی؛ در کنار گل گلی ها مانتو ترند سال را فراموش نکنید

سوزن دوزی هنر دستی بسیار ظریف و نوعی گلدوزی است که از دیگر کشورهای آسیای مرکزی، تاجیکستان، ازبکستان و قزاقستان آمده است. این هنر زیبا امروزه مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است و پای خود را به دنیای مد و فشن باز کرده است. به طوری که ما امسال شاهد کت سوزن دوزی به عنوان مانتو ترند سال هستیم. این مانتوهای طرح دار و رنگی رنگی را می توانید با آیتم هایی مانند شلوار پارچه ای ساده و تک رنگ و یا کفش های پاشنه بلند رنگی ست کنید و استایلی جذاب و تابستانی را تجربه نمایید. البته فراموش نکنید که اکسسوری های خود را هم مانند شلوار ساده انتخاب کنید تا جذابیت مانتوی خود را نکاهید.

کت سوزن دوزی

مانتو گل گلی

تابستان امسال را مانتو لنین راه راه خنک و شیک بگذرانید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید لینن، پارچه ‌ای طبیعی با قدمتی دیرینه است که از گذشته‌ های دور تا به امروز، از آن برای دوختن لباس، وسایل منزل و یا حتی مومیایی کردن استفاده ‌شده است. لینن از الیاف کتانی تولید می ‌شود که از ساقۀ گیاه کتان به دست می ‌آید؛ به همین خاطر این پارچه نوعی پارچه تنفس پذیر با تن خوری راحت و سبک است. با شناخت لینن می توان گفت مانتو لنین یکی از مانتوهای مناسب و جذاب برای تابستان محسوب می شود. به طوری که ما هرسال شاهد ترند شدن یکی از مدل های این مانتو در تابستان هستیم؛ ترند تابستان امسال را می توان مانتوهای لنین راه اره دانست.

مانتو راه اره

مانتو راه اره

مانتو گل گلی؛ دلبرهای تابستانی را از یاد نبرید

بهار و تابستان که سر می‌ رسند، گل‌ ها هم روی دامن صحرا زیبا و خواستنی می‌ شوند و هم روی پارچه لباس‌ های ما. یکی از بزرگ‌ ترین جذابیت های لباس‌ های گلدار در این است که می‌ توانند مدل‌ ها و سبک‌ های مختلفی را برای استایلمان بسازند. برای شما می توانید یک مانتو گل گلی مجلسی در کمد داشته باشید در حالی که برای استایل روزمره خود هم یک مانتو گل گلی نخی را استفاده می کنید. بای ست کردن مانتوهای گل گلی بهتر است که از آیتم ها ساده با رنگ های دارای هارمونی استفاده کنید تا استایل خود را بیش از حد شلوغ نکرده باشید.

مانتو گل گلی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها