|

چه نوع شومیزی به ما می آید؟

شومیز مناسب اندامتو میشناسی؟ هر شومیزی ممکنه بهت نیاد چه مانتو شومیزی چه شومیز ساتن

انتخاب شومیز متناسب با اندام

شومیزها رنگ و طرح های مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه و البته نوع استایل و فرم بدنتان یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شومیز نوعی لباس زنانه است که دنیای متنوع و بسیار جذابی دارد ولی نکته مهمی که در زمان خرید شومیز زنانه باید به آن توجه کنید این است که حتما شومیز را بر اساس شکل اندامتان انتخاب کنید. زیرا ممکن است هر مدل شومیزی به شما نیاید، فرقی هم ندارد که شومیز ساتن را برای مهمانی می خواهید انتخاب کنید و یا قصد خرید یک مانتو شومیزی را برای استفاده روزمره دارید؛ در هر صورت باید به نکاتی برای انتخاب شومیز دقت نمایید. شما با انتخاب صحیح شومیز می توانید به راحتی نقص های استایل خود خود را رفع کنید و خوش اندام دیده شوید در حالی که با یک انتخاب اشتباه ممکن است یک شومیز اندام شما را چاق تر یا لاغر تر نشان دهد. پس فراموش نکنید که قبل از اینکه به ترند یا مدرن بودن آیتم انتخابی دقت کنید باید به این موضوع دقت نمایید که این مدل شومیز به شما و یا فرم اندام شما می آید یا خیر؟ البته برای جواب این سوال ابتدا باید بفهمید که اندام شما چگونه است؟ شاید یک شومیز در تن یکی از دوستانتان خیلی زیبا و شیک به نظر برسد ولی زمانی که شما آن را بپوشید اندام شما را بسیار بد جلوه دهد.

در واقع دلیل این موضوع متفاوت بودن اندام شما و دوستتان است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با شومیز مناسب اندامتان آشنا شوید.

شومیز مناسب هر اندام

شومیز+مناسب+هر+اندام

شومیز ساتن را فراموش نکنید؛ شومیز ترند سال معجزه می کند

شومیز های ساتن یکی از ترندهای دنیای مد در سال جدید هستند که می توان به جرات گفت این ترندها برای هر نوع اندام و هر نوع سبک از استایل معجزه می کنند. البته دقت کنید که شومیز های ساتن معمولا به صورت ساده و تک رنگ طراحی و تولید می شوند و به خاطر نوع ایستایی لخت و مناسبی که دارند این ویژگی را دارند تا همه افراد را لاغر و کشیده نشان دهند به همین خاطر برای خانم های بسیار لاغر پیشنهاد نمی شوند. خانم های لاغر بهتر است که از نوعی های طرح دار و یا جنس های دیگر استفاده کنند. جالب است که بدانید افرادی که دارای اندام مستطیلی شکل هستند؛ یعنی دور کمر، باسن و سینه آنها برابر است هم می توانند این شومیز ها استفاده کنند.

شومیز مناسب هر اندام

شومیز مناسب هر اندام

اگر می خواهید پُر دیده شوید شومیز طرح دار را انتخاب کنید

شومیز های دارای پترن و یا طرح دار یکی از گزینه های مناسب برای خانم های لاغر هستند زیرا این شومیز ها نسبت به نوع بالایی شمار ا پرتر نشان می دهند. البته خانم های درشت اندام و یا دارای بالاتنه سیبی فراموش نکنند که باید از پوشیدن این شومیز ها خودداری کنند زیرا بالاتنه آن ها را پر تر نشان می دهند. شومیز های طرح دار برای خانم هایی با اندام گلابی مناسب هستند، زیرا باعث می شوند تعادل میان بالاتنه و پایین تنه آن ها برقرار شود و خوش استایل تر دیده شوند.

شومیز مناسب هر اندام

شومیز مناسب هر اندام

اگر بالاتنه پُری دارید شومیز راه راه بپوشید

یکی از نکات مهم برای شناخت اندامتان ، توجه به انحنا و برآمدگی های بدنتان است. البته برای اینکه بفهمید اندام شما چگونه است، لازم است جلوی آینه به ایستید و بر آمدگی های بدن خود را اندازه گیری کنید. افراد با اندام سیبی، دور سینه آنها از دور کمر و باسنشان بیشتر است و به همین دلیل باید شومیزهایی را انتخاب کنند که به برقراری تناسب آنها کمک کند. برای برقراری تناسب پیشنهاد ما به شما استفاده از شومیز های راه راه است، زیرا این نوع شومیزها شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می دهند و تناسب میان بالاتنه و پایین تنه را به استایل شما باز می گردانند. البته در انتخاب این شومیزها دقت کنید زیرا منظور از راه راه، راه های عمودی هستند نه راه های افقی؛ راه های افقی شما را بیشتر چاق می کنند.

شومیز مناسب هر اندام

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها