|

مانتو جلو بسته را چگونه ست کنیم؟

استایل تابستونی با مانتو جلو بسته؛ تابستون وقت لباس های خنکه نه استایل های لایه لایه!

مانتو جلو بسته

چه بخواهید مانتو جلو بسته سایز مورد نظر خود را بپوشید چه یک مدل کوتاه را ترجیح دهید، پیدا کردن مانتو مناسب نیاز به توجه به جزئیات دارد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- جالب است که بدانید چه بخواهید مانتو جلو بسته سایز مورد نظر خود را بپوشید چه یک مدل کوتاه تر و یا بلندتر را ترجیح دهید، پیدا کردن مانتو جلو بسته مناسب نیاز به توجه به جزئیات دارد. زیرا ممکن از همه مدل های این مانتو به شما نیاید و شما با انتخاب مدل نامناسب استایل زیبای خود را نابود کنید. حال اگر از گرمای تابستان خسته شده اید و به دنبال یک استایل مینیمال و خنک هستید بهترین گزینه برای شما می تواند مانتو جلو بسته باشد. مانتوهای جلو بسته شما را از استایل های لایه لایه و گرم دور می کنند و در عوض به شما استایلی تابستانی و جذاب هدیه می دهند. شما برای ست کردن این مدل مامتوها فقط نیاز به انتخاب شلوار مناسب دارید و مانند مانتو کتی دیگر درگیر انتخاب آیتم برای زیر آن ها نخواهید بود. البته مانتوهای کفتان نیز شما را از شر انتخاب شلوار هم راحت کرده اند و شما فقط دغدغه ست کردن کفش را با این مانتوها خواهید داشت. یک مانتوی جلو بسته شیک به استایل و زیبایی شناسی شما بستگی دارد، البته فراموش نکنید که وزن و فرم اندام نیز می تواند عامل مهمی در انتخاب مدل مانتو جلو بسته مناسب باشد.

برای مثال اگر کمر باریکی دارید می توانید از نوع های کمردار این مانتو استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مانتوهای تابستانی 1402 آشنا شوید.

مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته

مانتو کفتان؛ این شما و این ترند جلو بسته 1402

یکی از ترندهای سال را می توان مانتو کفتان نام برد، مانتو کفتان نوعی مانتو جلو بسته است که همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم شمار ا از دغدغه ست کردن با شلوار و یا تیشرت برای زیر مانتو رها می کند. مانتوهای کفتان به دلیل نوع طراحی به تنهایی و بدون شلوار و یا تاپ و تیشرت در زیر هم قابل استفاده هستند، پس این مانتوها قطعا تن خور های راحت و خنکی هم دارند. البته اکثر مانتوهای کفتان از پارچه هایی با الیاف طبیعی و پنبه ای تهیه می شوند و این نکته نیز به خودی خود در تن خور راحت و خنک آن ها تاثیر گذار است. شما برای ست کردن این مانتو می توانید از کتونی و یا حتی صندل های تخت نیز استفاده کنید.

مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته کوتاه و عروسکی؛ فانتزی و دخترانه لباس بپوشید

مانتو جلو بسته امروزه دارای مدل های مختلف از نظر نوع برش و نوع پارچه استفاده شده می باشد. پس خانم ها نسبت به آقایان دارای میزان بیشتری از تنوع در زمینه خرید لباس هستند تا جایی که می توانیم به جرات بیان کنیم تعداد مغازه های لباس زنانه نسبت به آقایان حدود دو برابر می باشد. حال اگر می خواهید در این دنیای متنوع از مد و فشن کمراه نشوید و یک استایل تابستانی و دهترانه داشته باشید بهتر است که یک مانتو کوتاه و عروسکی جلو بسته را برای تابستان امسال انتخاب کنید و اصلا نگران ست کردنش نباشید، زیرا کار بسیار راحتی است. البته فراموش نکنید که برای ست کدن این مدل مانتوها شلوار های اسکینی و یا مام فیت بسیار مناسب هستند.

مانتو جلو بسته

 

مانتو جلو بسته ساده را فراموش نکنید

اگر جزو ارفادی هستید که از استایل های شلوغ و فانتزی دوری می کنید پیشنهاد ما برای شما منتخاب یک مانتو جلو بسته و ساده است. این نوع مانتوها معمولا تن خورهای راسته و متناسبی دارند و به جرات می توان گفت برای هر نوع از اندام و یا سبک از استایل مناسب هستند. این نوع مانتوها بر خلاف مانتوهای چین چینی و عروسکی شما را لاغر نشان می دهند و با شلوار های جین بوت کات به خوبی ست می شوند.

مانتو جلو بسته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها