|

اصول شیک پوشی

عشق مانتوی گل گلی هستی اما نمیدونی چجوری بپوشیش؟ اصول ست کردنش اینجاس عزیز جان

مانتو گل گلی

طرح‌های گل‌گلی به‌ شدت متنوع هستند پس مهمِ که بدونید کدوم طرح مناسبِ شماس مثلا طرح های درشت بیشتر مناسب کسایی است که ریزنقش هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فصل بهاره و نوبت پوشیدن مانتوهای گل گلی؛ اصلا تردید نکنید این مانتوهای جذابُ بپوشید و مثل گل های بهاری زیبا و با طراوت شوید. لباسای گل گلی از اون جایی که کلی رنگ توی خودشون جا میدن حس و حال خوبی رو به آدم منتقل میکنن. پوشیدن این لباسای خوشگل و جذاب اصول و قواعد خاصی داره که اگه رعایتشون نکنید استایلتون به سمت شلختگی میره.

اگه شما هم مثل خیلیا عاضق پوشیدن این طرح های جذاب هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید اینجا قرار اصول ست کردن لباسای گل دارُ با هم بررسی کنیم.

همون طور که میدونید طرح‌های گل‌گلی به‌ شدت متنوع هستند. پس باید بدونید که کدوم طرح و مدل برای شما مناسبِ. مثلا طرح های درشت بیشتر مناسب کسایی است که ریزنقش هستند. کسانی که درشت‌تر هستند بهترِ سراغ گل‌های ریزتر بروند و از انتخاب طرح‌های گل‌گلی بسیار شلوغ پرهیز کنند.

مانتو گل گلی

عکس از صفحه style.emroozi , sam_desiign

فقط یک آیتمُ گل‌گلی انتخاب کنید. لباس های خانم ها برای بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است. اگه مانتوتون گل‌گلیه، بقیه آیتم ها رو ساده انتخاب کنید تا طرح مانتوتون بهتر دیده بشه.

بقیه آیتم ها رو از رنگ‌هایی انتخاب کنید که در طرح گل‌گلی وجود دارد. اگه رنگ مانتوتون سفیده گل‌های زرد و نارنجی داره، از رنگ های سفید، زرد و نارنجی برای انتخاب شلوار، روسری، کمربند، کیف و کفش‌ استفاده کنید. رنگ‌های غالب (مثلا سفید) زیاد استفاده نکنید.

مانتو گل گلی

عکس از صفحه sam_desiign

به گزارش شایانیوز، گل‌گلی‌ها به اندازه کافی شلوغ هستند پس بی خیال اکسسوری های اضافه بشید. کلا با گل گل ها بهتره تا جایی که میشه ساده پوشید مطمئن باشید اینجوری خوشتیپ تر میشید. به همراه گل گلی ها بهتره که سراغ جواهرات ساده و ظریف برید اگر جواهراتی بزرگ، براق و پرنقش انتخاب کنید، جلب‌ توجه در استایل را از طرح گل‌گلی به سمت اکسسوری‌هایتان می‌برید.

از اون جایی که گل‌گلی‌ها به‌اندازه کافی جلب‌ توجه می‌کنند و شلوغی به‌ همراه دارن نباید بقیه آیتم ها شلوغ و پر از رنگ باشن. بنابراین برای آرایش بهترِ به دنبال رنگ‌های ساده و خنثی باشید و از  آرایش‌ غلیط دوری کنید.

مانتو گل گلی

عکس از صفحه handmade_gian , mano_mode2021

از ترکیب گل گلی ها با رنگ های خنثی و نود غافل نشید. رنگ‌های خنثی مثل طوسی، سفید، خاکی و رنگ‌های نود با تِم صورتی میتونن در کنار پارچه‌های گل‌گلی ترکیبی چشم‌نواز و متعادل به‌ وجود بیارن.

کمربندها جادوی استایل‌های گل‌گلی‌اند پس ازشون غافل نشید. میتونید کمربندُ به رنگ زمینه یا رنگ یکی از گل های لباستون انتخاب کنید اینجوری یه استایل شیک و جذاب برای خودتون بسازید.

مانتو گل گلی

عکس از صفحه  taysiz.collection1

اگه پوستتون روشنِ، می‌تونید گل‌گلی‌ها را برای شال و روسری هم انتخاب کنید. اما اگه سبزه و برنزه هستید، دور صورتتونُ شلوغ نکنید.

اگه برای پوشیدن لباسای گل دار تردید دارید کار رو با انتخاب بخش کوچکی از استایلتون به شکل گلدار  شروع کنید. برای نمونه، کیف یا شال و روسری گلدار برای شروع انتخاب مناسبی است.

مانتو گل گلی

عکس از صفحه mezon.flamingo1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

عکس از صفحه sam_desiign

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها