|

بررسی استایل ملیکا شریفی نیا

استایل ماکسیمال به سبک ملیکا شریفی نیا؛ تازه عروس نیو کمپ همیشه فرفری و رنگی پوشه!

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا با اینکه سن کمی دارد، جزو هنرمندانی است که در دنیای سینما خوش درخشیده اند و البته با استایل های عجیبش هم شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران و بازیگر است، او فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد و به جز بازیگری، عکاس، تصویر ساز و گرافیست نیز است. جالب است که بدانید پدر او محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان است، که هردو هنرمندان به نام و بزرگ سینما نیز محوب می شوند. ملیکا شریفی نیا کوچک ترین فرزند این زوج معرف است و تنها یک خواهر بزرگتر بنام مهراوه دارد. ملیکا بازیگری را از سن 3 سالگی شروع کرد و پدر و مادرش به او این حرفه را آموزش دادند. او نخستین بار در سال 1370 و در سن 5 سالگی بود که در فیلم اویناز وارد دنیای سینما شد و تا به امروز در فیلم ها و سریال های زیادی هم ایفای نقش کرده است. ملیکا تاکنون موفق به دریافت جوایز جشنواره نیز بوده است و به عنوان مثال می توان به نقش مکمل زن برای بازی در فیلم اشباح اشاره کرد او برای این نقش دیپلم افتخار کسب کرده است. یکی از سریال های جدید او که به تازگی بسیار پر طرفدار هم شده است سریال نیو کمپ است که در آن ملیکا نقش تازه عروس خانواده سرچشمه به نام گندم را بازی می کند.

ملیکا شریفی نیا یکی از بازیگران جوان است که در انتخاب لباس هایش جسورانه عمل می کند و می توان گفت تا حدودی  از سبک ماکسیمال الگو برداری کرده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های شلوغ پلوغ ملیکا آشنا شوید.

استایل ملیکا شریفی نیا

استایل ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا با مانتو سبز براق در اکران چهارراه استانبول

همانطور که در تصاویر پایین می بینید یکی دیگر از استایل های ماکسیمال ملیکا شریفی نیا را در مراسم اکران فیلم چهارراه استانبول خواهیم دید. البته ابتدا خوب است که بدانید در هنر مکتبی به نام ماکسیمالیسم هم وجود دارد که دقیقا نقطه‌ مقابل مینیمالیسم است. ماکسیمالیسم در هنرهای تجسمی بر اشباع فضا از طرح و رنگ و جزییات زیاد تأکید دارد و طی سالیان متمادی هم در هنر نقاشی، هم در دکوراسیون و معماری و هم در صنعت مدل و فشن تاثیر‌گذار بوده است. ملیکا در استایل پایین از رنگ ها و ترکیب طرح های مختلف برای تکمیل استایل خود استفاده کرده است که این نیز یکی از نشانه های این استایل است.

استایل ملیکا شریفی نیا

استایل ملیکا شریفی نیا

استایل طوسی و زرد ملیکا شریفی نیا در سی و هفتمین جشنواره فجر

ملیکا شریفی نیا بر خلاف استایل بالا برای این استایل خود از دو رنگ کمک گرفته است و می توان گفت تا حدودی سبک کژوال را با ماکسیمال تلفیق کرده است. همانطور که در تصاویر پایین می بینید ملیکا شریفی نیا از دو رنگ زرد و طوسی برای استایل خود کمک گرفته است؛ البته خوب است که بدانید طوسی پادشاه رنگ ها لقب دارد و به سادگی با هر رنگی ست می شود. جالب است که بدانید ترکیب طوسی و زرد در کنار هم یک ترکیب زیبا است زیرا تا حدودی از انرژی رنگ زرد گرفته می شود و تعادل در استایل ایجاد می شود.

استایل ملیکا شریفی نیا

استایل ملیکا شریفی نیا

استایل ماکسیمال و جذاب ملیکا شریفی نیا در اکران خصوصی خونگاه

افراط، ابداع، پیچیدگی، بی‌پروایی و فرم‌ های اغراق‌ شده از جمله مهم‌ ترین ویژگی‌ های استایل ماکسیمال محسوب می‌ شوند. در استایل مینیمال همه چیز از برش لباس تا جنس و طرح پارچه‌ها بر سادگی و سهولت کاربری و استفاده‌ بهینه از متریال و پارچه تأکید دارد، در حالی که در استایل ماکسیمال تمامی این قوانین نقض می‌ شود؛ لباس‌ ها ممکن است اور‌سایز طراحی شوند و پر از طرح و تزیینات و تجملات باشند. همانطور که در تصویر پایین می بینید ملیکا برای استایل خود در اکران خونگاه یک مانتوی لوکس و نقره ای را انتخاب کرده است و برای تکمیل استایل خود از پابند و اکسسوری های پر زرق و برق استفاده کرده است تا استایل ماکسیمال جذابی داشته باشد.

استایل ملیکا شریفی نیا

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ملیکا شریفی نیا قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها