|

معرفی جدیدترین مدل های کفش زنانه

کفش های ترند زنانه را بشناسید؛ اگه بلد باشی ست کنی فرقی نداره صندل یا کفش پاشنه بلند!

انواع کفش زنانه

کفش زنانه، همواره استفاده زیادی دارد. به طوری که وقتی حرف از انواع کفش زنانه به میان می‌ آید، با تنوع بسیار زیادی از کفش روبرو می‌ شویم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کفش یکی از آیتم های دوست داشتنی و جذاب در استایل خانم ها است که می توان گفت تا حد زیادی انتخاب آن به سبک استایل و یا مکانی که برای رفتن به آن آماد می شوید بستگی دارد. کفش‌ های زنانه نه تنها از نظر جنس با یکدیگر تفاوت‌ هایی دارند، بلکه تفاوت در طرح و شکل آن‌ ها نیز سبب تنوع بیشتر آن‌ ها شده است. پس اگر می خواهید برای استایل تابستانی خود یک کفش زنانه و مناسب انتخاب کنید ابتدا بهتر است که با ترندهای دنیای مد در این زمینه آشنا شوید، زیرا در این حالت است که می توانید انتخاب مناسب و ترندی داشته باشید. همه ما اصطلاح پا قلب دوم آدم است را شنیده ایم و معنی اش را هم می دانیم، اما کم پیش می آید که آن را در نظر بگیریم و به پاهای خود اهمیت دهیم. این مسئله باعث می شود که اکثر زنان سراغ کفش های پاشنه بلند رفته و سلامت پاهایشان را نادیده بگیرند. اما هر استفاده ای جای خودش را دارد. در زمان مناسب، استفاده از کفش پاشنه بلند کار درستی است، اما برای کار های روزانه باید از کفش هایی با پاشنه کوتاه یا کتونی استفاده کرد.

در کل بهترین مدل های کفش زنانه جدید را در چند دسته کلی مانند کفش رسمی زنانه، صندل های زنانه، کفش بیرونی و اسپرت تقسیم بندی نمود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترندهای جذاب تابستان 1402 آشنا شوید.

کفش ترند تابستان

کفش ترند تابستان

برای استایل های رسمی از ترندهای پاشنه بلند استفاده کنید

اولین پیشنهاد برای استایل های رسمی در سال جدید می تواند یک کفش پاشنه بلند پامپ باشد، این کفش‌ ها معمولا نوک کوتاهی دارند و نهایت پاشنه آن‌ ها ۸ سانتی‌ متر است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکثر خانم‌ ها یک نمونه از آن را دارند. این مدل را هم می‌ توان در مهمانی رسمی و هم غیر رسمی استفاده کرد. البته برخی به عنوان کفش روزانه هم از این مدل استفاده می کنند که می توان گفت انتخاب روزمره کاملا بستگی به استایل شخصی شما خواهد داشت. برای مثال اگر جزو افرادی هستید که هر روز با استایل کلاسیک به سر کار می روید بله این کفش می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

کفش ترند تابستان

کفش ترند تابستان

صندل های دلبر تابستان را فراموش نکنید؛ چه کلاسیک چه کژوال فرقی ندارد

صندل ها نوعی از کفش های تابستانی هستند که می توان گفت هر سال تابستان چند مدل از آن ها در دنیای مد به شدت پر طرفدار می شود. وقتی هوای تابستان رو به گرمی می رود، پا حتی درون جوراب نخی نیز عرق می‌ کند چه برسد به کفش‌ های جلو بسته و کفش‌ های کتانی. پس بهترین کمکی که در این شرایط به پاهایتان می‌ توانید بکنید این است که یک صندل خوب بخرید. صندل‌ های حصیری، پارچه‌ای و چرم طبیعی که گردش هوایی بسیار عالی برای پا فراهم می‌ کنند می‌توانند گزینه‌ های بسیار مناسبی برای شما در سال جدید باشند.

کفش ترند تابستان

کفش ترند تابستان

کفش تخت و معجزه آن در استایل در طول روز

یکی دیگر از اسم های انواع کفش زنانه که ممکن است شما هم آن را زیاد شنیده باشید، کفش پاشنه تخت است. مدل این کفش با توجه به اسم آن به راحتی قابل حدس است. کفش‌ هایی با پاشنه‌ های تخت که آن‌ ها را می‌ توان بهترین گزینه برای استفاده روزمره دانست. کفش‌ های پاشنه تخت راحت بوده و هیچ مشکلی برای پا ایجاد نمی‌ کنند. جالب است که بدانید دنیای این کفش ها به حدی متنوع و جذاب است که شما با هر سبک از استایل و یا سلیقه ای می توانید یک مدل از آن ها را انتخاب نمایید. البته فراموش نکنید که برای ست کردن این کفش ها باید به قد شلوار بسیار دقت کنید.

کفش ترند تابستان

کفش ترند تابستان

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها