|

استایل با مانتو قرمز

معرفی چند ست جذاب با مانتو قرمز؛ اگه ست کردن قرمزو بلد باشی هر روز میتونه روز عشق باشه

مانتو قرمز

رنگ قرمز یکی از رنگ های اصلی است و جزو محبوب‌ ترین رنگ‌ ها در سراسر دنیا می باشد. اگر به دنبال یک حس خوب در استایل هستید جای درستی آمده اید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ قرمز یکی از رنگ های اصلی است و جزو محبوب‌ ترین رنگ‌ ها در سراسر دنیا می باشد. اگر به دنبال یک حس خوب در استایل هستید جای درستی آمده اید، زیرا اگر ست کردن رنگ قرمز را یاد بگیرید می توانید با معجزه این رنگ بیشتر از قبل آشنا شوید. تابستان فصل مانتوهای رنگی و شاد است، پس فراموش نکنید که مانتوهای رنگی بهترین گزینه برای شما هستند. حال چه مانتوی رنگی ای بهتر از مانتو قرمز است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ قرمز با رنگ های بسیاری ست می شود ولی با بعضی رنگ ها مانند مشکی، طوسی، آبی، سبز، زرد یا بنفش ترکیب های فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. مانتو قرمز مانند مانتو سفید یکی از پرطرفدارترین مانتوها در بین خانم های جوان است. پوشیدن مانتو قرمز همه چشم ها را به شما خیره می کند و خواه ناخواه توجه همه در جمع به شما جلب می شود. قرمز نماد عشق و اشتیاق است و موجب برانگیخته شدن احساسات دیگران می شود، به همین علت هدایای ولنتاین با تم قرمز انتخاب می شوند. البته در استفاده از قرمز در استایل تان باید تا جایی که می توانید رعایت کنید.

برای مثال هنگام استفاده از رنگ قرمز، از ته‌ رنگ‌ های قرمزی که به نارنجی نزدیک هستند، فاصله بگیرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند استایل زیبا و جذاب از رنگ قرمز آشنا شوید.

مانتو قرمز

مانتو قرمز

مانتو قرمز و معجزه رنگ کرم؛ گرم و تابستانی لباس بپوشید

قرمز رنگی است که خانم ها در هر سنی علاقه به استفاده از آن دارند، این رنگ یک رنگ هیجان بخش است و باعث ایجاد روحیه شاد و فرح بخش و شجاعانه خواهدشد.پس اگر شما هم مانند سلبریتی ها برای انتخاب لباس های خود جسورانه تصمیم می گیرید مانتوی قرمز برای شما انتخاب بسیار مناسبی است. حال اگر برایتان سوال شده است که مانتو قرمز با چه رنگ هایی ست می شود باید بگوییم اولین و بهترین رنگ برای این مانتو رنگ کرم است. کرم در کنار مانتو قرمز استایل شما را شیک و بسیار تابستانی می کند. البته فراموش نکنید که فرقی نمی کند شال یا شلوار خود را از کرم های سرد و روشن انتخاب می کنید یا کرم های گرم، فقط مواظب باشد که از رنگ هایی که ته مایه نارنجی دارند استفاده نکنید.

مانتو قرمز

مانتو قرمز

مانتو قرمز و آبی؛ همراه های همیشگی را فراموش نکنید

شلوارهای جین یکی از پایه های اصلی استایل ما در همه دوران ها و سبک ها هستند، جالب است که بدانید یکی از آیتم هایی که با مانتو قرمز به راحتی ست می شود شلوار جین آبی است. پس اگر می خواهید مانتو خود را با رنگ آبی ست کنید فقط کافی است که یک شلوار جین آبی بپوشید و برای شال و یا تیشرت زیر مانتو هم از رنگ آبی استفاده کنید. آبی به دلیل ایجاد حس آرامش وقتی در کنار رنگ قرمز قرار ی گیرد باعث می شود تا حدودی از هیجان قرمز کم شود و استایل متعادل تری را برای شما به ارمغان می آورد. البته فراموش نکنید که آبی های پاستیلی و روشن فقط این ویژگی را دارند.

مانتو قرمز

مانتو قرمز

مانتو قرمز و مشکی؛ مشکی به تنهایی کافی است!

جالب است که بدانید ما در استایل سبک هایی را داریم که مانند گوتیک معتقد هستند مشکی رنگی است که به تنهایی کافی است. حال اگر به نظرتان این رنگ زیبا می تواند برای استایل شما معجزه کند خوب است که بدانید رنگ مشکی یک رنگ خنثی است و با همه طیف‌ های قرمز از قرمز آتشین و مایل به نارنجی تا زرشکی به خوبی هم‌ خوانی دارد. این رنگ نمادی از جدیت، شکوه و قدرت است و ترکیب آن با قرمز آتشین بسیار چشمگیر خواهد شد.

مانتو قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها