|

ترندهای کفش پاشنه بلند را بشناسید

معرفی جدیدترین مدل های کفش پاشنه بلند؛ استایل مجلسی که فقط به مانتو مجلسی پوشیدن نیست!

کفش پاشنه بلند

الماس‌ها و جواهرات ممکن است بهترین دوست خانم‌ ها باشند؛ اما هیچ چیزی مانند یک کفش پاشنه بلند خوب نمی‌ تواند ظاهر و استایل شما را تغییر دهد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- کفش ها همانند لباس ها تاثیر زیادی بر استایل و ظاهر ما خواهند داشت در نتیجه از انتخاب سرسری این آیتم های تاثیرگذار تا جایی که می توانید پرهیز کنید. الماس‌ ها و جواهرات ممکن است بهترین دوست خانم‌ ها باشند؛ اما هیچ چیزی مانند یک کفش پاشنه بلند خوب نمی‌ تواند ظاهر و استایل شما را تغییر دهد. درست است که ما همیشه بر استفاده از اکسسوری های و زیورآلات تاکید داریم ولی این به این معنا نیست که انتخاب کفش یا کیف مهم نمی باشند. کفش ها در چگونه نشان دادن قد و یا حتی سبک استایل کلی ما تاثیر بسیار زیادی دارند. در ادامه این مقاله با کفش ترند 1402 آشنا خواهید شد، با کفشی که می تواند نجات بخش استایل ساده شما باشد. احتمالا تا به حال نمی‌ دانستید که چند مدل کفش پاشنه بلند در دنیای مد وجود دارد. در حالی که در طول دهه‌ های اخیر، صنعت مد پیشرفت زیادی کرده و تغییرات وسیعی در مدل های کفش ایجاد شده است، البته همچنان برخی از مدل‌ ها مانند قدیم ثابت مانده‌ اند.

اولین و واضح‌ ترین دلیل برای اینکه هر خانمی باید یک جفت کفش پاشنه‌ بلند داشته باشد این است که کفش‌ های پاشنه کوتاه یا تخت باعث می‌ شوند راحت و آزاد با گام‌ های بلند راه بروید و این مناسب مهمانی یا مجلس نمی باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کفش مجلسی و پاشنه بلند آشنا شوید.

کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش+پاشنه+بلند+مجلسی

بهار را با صندل های پاشنه بلاک آغاز کنید

 بلاک پاشنه‌ای بزرگ و پهن است که نسبت به پاشنه‌های نازک، وزن بدن بهتر روی آن توزیع می‌ شود. به همین شما خاطر فشار کمتری روی سینه پا احساس می‌ کنید و راحت‌ تر می‌ توانید بایستید. این پاشنه جزو کاربردی‌ترین پاشنه‌ها است و بسته به اینکه مربعی باشد یا استوانه‌ ای، برای محیط کار یا بیرون‌ رفتن مناسب است. حال با نگاهی به ترندهای سال جدید خواهید دید که صندل های پاشنه بلاک یکی ار محبوب ترین کفش های سال به حساب می آیند، در نتیجه شما برای تابستان و بهاری زیبا و راحت می توانید از این صندل ها استفاده کنید.

کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش های نوک تیز زارا با پاشنه فرانسوی

یکی از جدیدترین ترندهای کفش در سال 1402 متعلق به برند زارا است، زارا کفشی پشت بندی را با پاشنه فرانسوی طراحی و رونمایی نمودو به تنهایی یکی از محبوب ترین ترندهای های سال را به خود اختصاص داد. پاشنه فرانسوی که به آن پاشنه لویی یا پامپادور هم می‌ گویند، شبیه قرقره است و می‌ توان آن را شبیه ساعت‌ شنی هم دانست. قسمت بالایی این پاشنه‌ ها پهن است، وسط آنها باریک است و در قسمت پایین هم با خمیدگی دوباره پهن می‌ شوند. در نتیجه اگر می خواهید بهار امسال با ترندهای روز دنیا پیش بروید و استایلی شیک را تجربه کنید حتما یکی از این مدل کفش ها را خریداری کنید.

کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش پاشنه بلند مجلسی

پاشنه پلتفرم بپوشید؛ با پاشنه های سنتی خداحافظی کنید

اگر پوشیدن کفش‌ های پاشنه بلند سنتی برای شما ناراحت کننده به نظر می‌ رسد، کفش‌ های پلتفرم یک راه تقلب برای شما محسوب خواهند شد، زیرا شما به راحتی می‌توانید تعادل خود را توسط آن‌ ها حفظ کنید. بسته به علاقه و ترجیح خودتان می‌ توانید مدلی را انتخاب کنید که به طور یکسان لژ داشته باشد یا در قسمت پاشنه لژ آن بلندتر شود. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی شما می توانید با این مدل کفش ها هم قد بلند دیده شوید و هم راحت قدم بردارید. زیرا پلتفرم از لحاظ فنی پاشنه به حساب نمی‌ آید و بخشی از زیره خود کفش است که با این‌حال همان کاری را انجام می‌ دهد که پاشنه‌ ها برایتان انجام می‌ دهند؛ یعنی به شما کمک می‌ کند چند سانتی‌ متر بلندتر به نظر برسید. به کفش‌ هایی که پاشنه پلتفرم یا گوه‌ای دارند کفش لژدار هم می‌ گویند.

کفش پاشنه بلند مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی