|

مسافرت های تابستون چه مانتوهایی بپوشیم؟

اگه داری برای مسافرت چمدونتو جمع میکنی این مانتوها رو یادت نره؛ اینجوری سفر خوش میگذره!

مانتو تابستونی

توریست ها و گردشگران باهوش می دانند که برای داشتن یک تجربه سفر عالی باید ترکیبی از عوامل و شرایط لازم فراهم باشد. یکی از مهمترین عوامل در…

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- توریست ها و گردشگران باهوش می دانند که برای داشتن یک تجربه سفر عالی باید ترکیبی از عوامل و شرایط لازم فراهم باشد. یکی از مهم ترین عوامل در سفر توجه به انتخاب لباس مناسب برای سفر است. پس اگر برای رفتن به مسافرت تابستانی آماده می شوید و می خواهید سفر خوبی را تجربه کنید لازم ایت که ابتدا با استایل سفر کمی آشنا شوید. زیرا زمانی سفر خوبی خواهید داشت که در لباس های خود احساس راحتی داشته باشید و علاوه بر راحتی شیک و زیبا در قاب خاطره ها بمانید. پس فراموش نکنید که برای داشتن بهترین لباس سفر،  نباید این انتخاب را به عنوان کار لحظه آخری باقی گذاشت. نوع پوشش و لباسی که برای گردش و سفرهای خود انتخاب می کنیم، می تواند به طور مستقیم روی کیفیت زمانی که به مسافرت می پردازیم و در حال لذت بردن از اوقات خوش سفر هستیم، اثر بگذارد. از آنجایی که مانتو هسته اصلی استایل خانم های ایرانی را تشکیل می دهد، پس در اولین قدم خوب است که مانتو سفری و مناسب خود را بشناسید.

دقت کنید که برای سفر سراغ مانتو های مرسوم خود که در محل کار، خرید یا مهمانی می‌ پوشید، نروید. البته فراموش نکنید که مانتوهای بلند یا گشاد هم انتخاب خوبی برای یک سفر تابستانی نیستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مانتوهای مناسب برای سفر تابستانی آشنا شوید.

مانتو سفری

مانتو سفری

سفر تابستانی را با کفتان به یاد ماندنی کنید

فراموش نکنید که شما برای سفرهای تابستانی احتیاج به مانتویی آزاد ولی نه خیلی گشاد و البته سبک و خنک دارید. مانتوهایی که مدل پیراهن مردانه هستند، انتخاب راحت و خوبی محسوب می‌ شوند. یک مانتوی راحت و اسپرت با رنگ شاد می‌ تواند مقدمه سفر شاد و انرژی‌ بخش شما باشد. بعد از مانتوهای شومیزی و رنگی رنگی کفتان ها می توانند برای استایل شما معجزه کنند زیرا این مانتوها علاوه بر اینکه تن خور راحت و آزادی دارند، استایل ساده و اسپرت شما را به یک استایل زیبا و شیک تبدیل می کنند.

مانتو سفری

استایل سفر

برای سفرهای تابستانی مانتو جلو بسته را فراموش نکنید

یکی از نکته هایی که برای سفرهای تابستانی باید رعایت کنید این است که از استایل های لایه لایه و شلوغ تا می توانید باید دوری کنید، زیرا این نوع از لباس پوشیدن باعث می شود شما گرما را بیشتر احساس کنید و در طول روز کلافه باشید. پس برای جلوگیری از استایل و لباس های لایه لایه بهتر است که مانتوهایی را انتخاب کنید بصورت جلوبسته طراحی و تولید می شوند. زیرا این نوع مانتوها را می توان بصورت تنها استفاده کرد و دیگر نیازی به انتخاب آیتم اضافه برای زیر آن ها نمی باشد. در کل می توان گفت این مانتو ها نسبت به مانتوهای جلوباز ست کردن راحت تری هم دارند و این ویژگی در سفر بسیار کمک کننده خواهد بود.

مانتو سفری

مانتو سفری

حتما یک مانتو لنین در چمدان خود بگذارید

فراموش نکنید که در سفرهای تابستانی بهتر است از مانتوهایی که جنس پارچه آنها الیاف طبیعی و یا صد در صد پنبه می باشد استفاده کنید و سعی کنید مانتو و روسری های خود را در کاوری جداگانه از چمدان بسته بندی کنید تا لباس هایتان آسیب نبینند. مانتو لنین جدا از اینکه تن خور راحت و سبکی دارد استایل شما را زیبا می کند، البته مهم ترین ویژگی درباره این نوع مانتوها این است که آن ها تنفس پذیر هستند؛ پس شما هنگام استفاده از آن ها گرما را کمتر حس می کنید و کمتر عرق می کنید.

مانتو سفری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی