|

معرفی انواع صندل چرم زنانه

هرچی کفش و کتونی داری بزار کنار؛ بهار و تابستون وقت پوشیدن صندل چرم های شیک و پیکِ

صندل چرم

صندل ها کفش های راحتی هستند که به علت باز بودن پوشی که دارند، در فصل های گرم سال مثل بهار و تابستان پا را خنک نگه‌‌ می‌ دارند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- صندل ها کفش های راحتی هستند که به علت باز بودن پوششی که دارند، در فصل های گرم سال مثل بهار و تابستان پا را خنک نگه‌‌ می‌ دارند. این کفش ها زیبایی خاصی دارند و احساس خوب و راحتی به شما‌‌ می‌ دهند، ولی آیا ست کردن و استفاده ز این مدل کفش های دوست داشتنی در استایل کار آسانی است؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که خیر این استفاده در صندل زنانه در استایل تابستانی مخصوصا صندل چرم اصلا کار راحتی نیست زیرا شما هنگامی که صندل می پوشید حتی رنگ لاک و یا پابندی که می اندازید در زیبایی و یا تغییر استایل شما تاثیر می گذارند. جالب است که بدانید شما برای داشتن استایلی تابستانی و زیبا نه تنها در انتخاب مانتو بلکه در ست کردن کفش و یا هر آیتم مکمل دیگر نیز باید دقت کنید زیرا برای مثال پوشیدن یک مانتو نخی و خنک پیراهنی با کفش پاشنه بلند اصلا ترکیب مناسبی نخواهد بود. بهترین و شیک ترین نوع صندل زنانه صندل چرم است زیرا این مدل صندل ها به دلیل نوع چرم طبیعی که در ساخت آن ها استفاده شده است ظاهری بسیار لوکس و شیکی دارند و می توان گفت تقریبا از قیمت بالایی هم برخوردار هستند.

صندل چرم زنانه جزو مواردی است که در کمد هر خانم شیک­ پوشی یافت می­ شود. چراکه این صندل ها می توانند با بسیاری از لباس ­ها به راحتی ست شوند و استایل زیبا و جدیدی را ایجاد کنند. در ادامه این مقاله با چند مدل صندل پر طرفدار و ترند آشنا خواهید شد.

صندل چرم زنانه

صندل چرم زنانه

صندل تخت چرم؛ از ترندهای سال جدید استفاده کنید

یکی از راحت‌ ترین صندل‌ ها برای استفاده روزمره و مهمانی‌ های دوستانه صندل تخت است. صندل‌ های تخت حالت کژوال دارند و با جین مام استایل و زاپ دار یا شلوار های کوتاه استایل های مناسبی را می سازند. این نوع صندل ها معمولا دارای پشت به صورت بندی هستند که تا حدودی می توان گفت شبیه به کفش های ترند زارا در سال جدید هستند با این تفاوت که پاشنه ندارند. چرم بهترین جنس برای مراقبت از پای شما است و تنوع بسیار زیادی دارد و ماندگار است. پس فراموش نکنید یک کفش یا صندل چرم با کمی رعایت و مراقبت مدت های زیادی در کنار شما خواهد ماند.

صندل چرم زنانه

صندل چرم زنانه

صندل پاشنه دار؛ قد بلند و خانومانه به استقبال تابستان بروید

یکی از نوع های پر طرفدار و زیبای صندل را می توان صندل پاشنه دار دانست زیرا صندل پاشنه دار برای مراسم و موقعیت‌ های نیمه رسمی با کت دامن و پیراهن شب بسیار ترکیب مناسبی را به ارمغان می آورد. البته این به این معنی نیست که در استایل های خیابانی و کژوال نمی توان از این مدل صندل استفاده کرد شما می توانید این صندل‌ ها با را شلوار جین جذب و پیراهن‌ های رنگی نیز ست نمایید و برای رفتن به خیابان آماده شوید. برای زیبایی بیشتر صندل خود می توانید از اکسسوری هایی مانند پابند استفاده کنید تا جذابیت استایل خود را بیشتر کرده باشید.

صندل چرم زنانه

صندل چرم زنانه

صندل لژدار چرم را فراموش نکنید؛ همزمان با راحتی قد بلند دیده شوید

فراموش نکنید که صندل‌ های لژدار نسبت به صندل‌ های تخت اندکی رسمی به حساب می‌ آیند، یعنی از نظر رسمیت مابین صندل های تخت و پاشنه دار قرار دارند. با این وجود، بهتر است در موقعیت‌ های اداری و رسمی کمتر پوشیده شوند. این نوع صندل ها را با شلوار دم پا گشاد و سبک Retro رترو می توانید ست کنید و از استایل زیبا و جذاب تابستانی خود لذت ببرید. صندل های لژدار بر خلاف نوع پاشنه دار بسیار راحت هستند و در استفاده طولانی مدت پا را اذیت نمی کنند.

صندل چرم زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها