|

چگونه پوستی سالم و شفاف داشته باشیم؟

روتین پوستی کره ای چیست و چه مراحلی دارد؟ با چند ترفند ساده همیشه جوان بمانید

روتین پوستی کره ای

شما شایسته جوانی جاودانه هستید، روتین کره‌ای به وجود آمده تا این پیام مهم را به شما یادآوری کند. این روتین با نام K-Beauty شناخته می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ما بارها و بارها درباره انواع روتین های پوستی و روش های مراقبتی از پوست صحبت کرده این ولی امروز می خواهیم شما را با معجزه یکی از روش های روتین پوستی با نام روتین پوستی کره ای آشنا کنیم. شما شایسته جوانی و زیبایی جاودانه هستید، روتین کره‌ای به وجود آمده تا این پیام مهم را به شما یادآوری کند. این روتین مراقبتی که با نام K-Beauty نیز شناخته می‌شود، در سال 2011 به دنیای غرب معرفی شد و اکنون به جنبشی قدرتمند در زمینه زیبایی تبدیل شده است. اجرای روزانه مراحل طولانی روتین کره‌ای، در ابتدا ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. اما نگران نباشید، کره‌ای‌ ها فکر همه جا را کرده‌اند. این روتین مخصوص، منحصر به توصیه‌ های معمولی نیست. بلکه ترکیبی فوق‌ العاده از مراقبت‌ های ویژه‌ با استفاده از ابزارهای تخصصی است. پس بله درست شنیده اید این روتین، ابزار ویژه و جذابی دارد که در تمام مراحل شما را همراهی می‌ کنند؛ اپلیکاتورهای ماسک، گواشا، جید رولر، فیس براش و ... از معروف‌ ترین ابزارهای روتین‌ کره‌ای هستند. البته خیال نکنید که این روتین، روتین گران قیمت و هزینه بری است بلکه شما می توانید با چند ترفند ساده در خانه همیشه جوان و زیبا بمانید.

هرگز فراموش نکنید که کره‌ای‌ ها بدون پاک‌کردن آرایش به تختخواب نمی‌ روند. اولین مرحله روتین پوستی کره ای، پاک‌کردن آرایش صورت است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با مارحل مختلف این روتین پوستی بیشتر آشنا شوید.

روتین پوستی کره ای

روتین پوستی کره ای

در قدم اول پاکسازی و لایه برداری پوست را انجام دهید

برای شروع روتین پوستی کره ای باید در ابتدا همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم پوست خود را از آرایش پاک کنید، برای این کار می توانید از پن‌ های غیر صابونی، فوم‌ ها و ژل‌ های شستشو، استفاده کنید، این شوینده ها پر استفاده‌ ترین محصولات برای پاکسازی در این مرحله از این روتین هستند. در ادامه لایه برداری و اسکراب اصولی، یکی از گام‌ های اساسی در روتین پوستی کره ای به‌شمار می‌ رود. لایه‌ بردارها، آلودگی‌ های جمع‌شده در عمق منافذ و سلول‌های مرده پوست را پاکسازی می‌کنند. این مرحله نباید به‌صورت روزانه انجام شود، پس فراموش نکنید که اجرای اسکراب با توجه به نیاز هر فرد، معمولا یک الی دوبار در هفته مجاز است.

روتین پوستی کره ای

روتین پوستی کره ای

امولسیون و سرم را فراموش نکنید

امولسیون یا اسانس به عنوان پررنگ‌ ترین قسمت روتین پوستی کره ای محسوب می‌ شود؛ چرا که تا قبل از معرفی این روتین از اسانس‌ ها به‌صورت روزانه استفاده نمی‌ شد. اسانس‌ ها دارای بافتی سبکی هستند و از نظر غلظت، حالتی بین سرم و تونر دارند. این محصول با خاصیت مرطوب‌ کنندگی خود سد لیپیدی محافظت‌ کننده پوست را تقویت می‌ کند. بعد از استفاده از امولسیون فراموش نکنید که حتما سرم بزنید زیرا، سرم‌ ها در روتین پوستی کره ای مانند بوستر عمل می‌ کنند و باعث تقویت تمام مراحل قبل می‌ شوند.

روتین پوستی کره ای

روتین پوستی کره ای

و در آخر ماسک ورقه ای و کرم مرطوب کننده بزنید

در این مرحله از روتین پوستی کره ای حتما از ماسک های ورقه ای اتفاده نمایید. این ماسک همان‌طور که از نامش مشخص است، ساختاری ورقه‌ای و نازک دارد که به‌ راحتی روی پوست می‌ نشیند. روی این ورقه‌ ها از مواد مغذی پر شده است که پس از قرارگیری به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی پوست، جذب خواهند شد. بعد از برداشتن ماسک پوست شما به‌ طور کامل آبرسانی شده است؛ پس اکنون نیاز به یک لایه محافظتی برای حفظ این رطوبت دارید. پیشنهاد ما به شما انتخاب یک مرطوب کننده خوب  و کرم دور چشم برای تکمیل این روتین پوستی است.

روتین پوستی کره ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها