|

مانتوهای رنگی را چگونه ست کنیم؟

هرچی پوشیدی حرفه ای ست کن چه مانتو سبز چه مانتو زرد؛ یادت نره تابستونِ جذاب رنگی رنگیه

مانتو تابستانی

ست کردن مانتو با شال و روسری یکی از دغدغه های خانم های ایرانی است. البته اصول ست کردن تنها مربوط به انتخاب صحیح رنگ در استایل نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو همانطور که می دانید آیتم اصلی استایل خانم ها را تشکیل می دهد، ست کردن مانتو با شال و روسری یکی از دغدغه های خانم های ایرانی است. البته فراموش نکنید که اصول ست کردن تنها مربوط به انتخاب صحیح و هماهنگ رنگ در استایل نیست و نکات دیگری نیز هستند که برای ایجاد استایل شیک و زیبا باید رعایت شوند. پس به این نکته دقت کنید که هر چقدر هم مانتوی انتخابی شما شیک و کامل باشد، اگر به درستی ست نشود ممکن است استایل زیبا و جذاب شما را تبدیل به یک استایل نا منظم و شلخته کند. در کنار مانتو شال یا روسری، شلوار، کیف و کفش و اکسسوری ها کامل کننده استایل ما هستند، در نتیجه برای داشتن استایلی کامل باید بدانیم که برای مثال با مانتو سبز چه نوع شال و یا شلواری ست می شود. البته لازم به ذکر است که به جز رنگ در هنگام ست کردن مانتو و یا دیگر لباس هایتان باید به پترن ها هم دقت کنید. پترن هایی مانند پلنگی و یا طرح های شلوغ به سادگی با هر مانتویی ست نمی شوند. پس اگر یکی از طرفداران شال پلنگی و یا گورخری هستید بهتر است که راجع به ست کردن آن ها هم اطلاع داشته باشید.

جالب است که بدانید در بین مانتوهای تابستانی سفید از جمله رنگ هایی که برای ست کردن کم ریسک و مناسب است. در ادامه این مقال همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو رنگی آشنا شوید.

ست کردن مانتو سبز

مانتو سبز را با چه پترن یا رنگی ست کنیم؟

یکی از مانتوهای تابستانی و جذاب مانتو سبز است، این مانتو همیشه برای ما یادآور طبیعت و سرزندگی است. پس اگر می خواهید تابستان امسال را جذاب و شاد بگذرانید بهتر است که یک مانتو سبز انتخاب نمایید و برای تکمیل استایل خود از  نارنجی، سرخابی و یا حتی آبی کاربنی کمک بگیرید. البته فراموش نکنید که در بین پترن ها هم می توانید از پلنگی استفاده کنید، زیرا پلنگی دارای رنگ های کرم، نسکافه ای و قهوه ای است که این رنگ ها همگی با سبز به راحتی ست می شوند. پس پیشنهاد ما به شما انتخاب شال یا کیف و کفش پلنگی است، یادتان نرود که زیاده روی در استفاده از پلنگی باعث می شود استایل شما دیگر شیک نباشد. پس سعی کنید به اندازه از پترن ها برای جذابیت استفاده کنید.

ست کردن مانتو سبز

ست کردن مانتو سبز

مانتو سفید و معجزه رنگ کرم یا نسکافه ای

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم در بین مانتوهای تابستانی سفید از جمله رنگ هایی که برای ست کردن کم ریسک و مناسب است. پس اگر رنگ مانتوی شماسفید باشد با ست کردن آن به همراه یک شلوار یا شال کرم می توانید استایل شیکی داشته باشید. البته مانتو سفید را بدون هیچ محدودیتی می توان با هم رنگ ها و آیتم ها ست کرد ولی جالب است که بدانید با رنگ های کرم و یا نسکافه ای ترکیب فوق العاده زیباتری خواهید داشت. پس اگر جزو افرادی هستید که برای ست کردن لباس هایشان ریسک نمی کنند مانتو سفید را انتخاب نمایید تا استایل مطمئن تری را داشته باشید.

ست کردن مانتو سفید

ست کردن مانتو سفید

مانتو خردلی را چگونه ست کنیم؟ جسورانه انتخاب کنید

مانتو خردلی معمولا توسط افرادی انتخاب می شود که روحیه پر انرژی و با نشاطی دارند. پس بسیاری از افراد در پوشش خود به سراغ رنگ خردلی می‌ روند تا زرد، زیرا خردلی تیره‌ تر از رنگ زرد است و بیشتر مورد پسند افراد قرار می‌ گیرد. شما برای ست کردن مانتو خردلی می توانید از رنگ های آبی نفتی، آبی کثیف، بادمجانی، سفید، مشکی، سورمه‌ای، خاکستری، بنفش تیره، زرشکی، سبز و قهوه‌ایاستفاده کنید. پس اگر می خواهید امسال تابستان استایلی با انرژی و گرم داشته باشید بهتر است که مانتو خردلی خود را با آبی نفتی و تیره ست کنید.

ست کردن مانتو خردلی

ست کردن مانتو خردلی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها