|

بررسی استایل لاله مرزبان

استایل آوانگارد لاله مرزبان در اکران آتابای؛ دخترک ساده پوش ستایش با بوت بایکر چی میگه!

لاله مرزبان

لاله مرزبان بازیگر مشهور و جوان خوش استایلی است که در راه هنر به چهره ای آشنا تبدیل شده و آینده روشنی در بازیگری برایش پیش بینی می شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لاله مرزبان بازیگری ایرانی و جوان است که متولد سال 1372 در شهر ازنا در استان لرستان می باشد. او مدرک لیسانس حسابداری دارد و در دوران نوجوانی در مدرسه تئاتر کار کرده است. لاله مرزبان با بازی در سریال هوش سیاه شناخته شد و سپس با بازی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند توانایی هایش را نشان داد. در کل می توان مهم ترین کارهای لاله مرزبان را هیس دخترها فریاد نمی زنند و زیر سقف دودی دانست. البته سریال های آنام و ستایش از جمله کارهای موفق تلویزیونی این خانم بازیگر بود اند که می توان گفت در این دو سریال هم خوش درخشید است. اما حضور پرنگ او در فیلم زیر سقف دودی در سال 95 در کنار درخشنده و بازیگرانی چون، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان مسیر جدید هنری را برای وی باز کرد. جالب است که بدانید در سال 1392 همزمان با ادامه مطالعه در زمینه بازیگری و کارگردانی بصورت جدی تئاتر را دادامه داد و در چندین اثر فاخر نظیر پزشک نازنین (نیل سایمون)، من آنجا نیستم (مهدی میرباقری)، رقص کاغذ پاره ها (محمد یعقوبی)، خانه فراموشان (طلا معتضدی)، عروسی خون (فدریکو گارسیا لورکا) و … به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر خانم جدا از درخشیدن در سینما در مراسم ها هم به خاطر جسور پوشی و استایل های آوانگارد خود همیشه می درخشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا باچندتا از جدیدترین استایل های لاله مرزبان آشنا شوید.

لاله مرزبان

لاله مرزبان

لاله مرزبان با استایل آوانگارد و جسورانه در اکران آتابای،یه کمد بوت بایکر داره فقط!

خب با یک نگاه کلی و سطحی هم می توان فهمید که لاله مرزبان یکی از طرفداران استایل های اوانگارد و خاص است و به عنوان امضا برای استایل شخصی خود از بوت های باکر استفاده می کند. بوت بایکر نوعی بوت با پاشنه کوتاه است که ارتفاع ساق آن تنها مقداری از مچ بالاتر می باشد، جالب است که بدانید این بوت غالبا بندهای سگک‌ داری دارد که دور کفش می پیچند. بعضی از انواع این بوت ها ممکن است زیپ نیز داشته باشند. پس علاوه بر خاص و آوانگار بودن اگر در استایلتان جایی برای سبک‌ های راک و متال دارید و به کت‌ های چرم، زیپ ها و طراحی‌ های فلزی علاقه‌ مندید، پوتین‌ های بایکر می‌ توانند بهترین گزینه برای کامل کردن استایل شما باشند.

لاله مرزبان

لاله مرزبان

استایل جذاب و مخملی لاله مرزبان در اکران فیلم بی همه چیز

لاله مرزبان یکی از بازیگران جوان و با استعداد سینمای ایران است که به همان اندازه در انتخاب نقش هایش سخت گیر است در انتخاب لباس هایش هم متفاوت عمل می کند. این بازیگر جوان به خاص پوشی و تا حدودی شیک پوشی شناخته شده است و جالب است که بدانید او برای شرکت در مراسم اکران فیلم بی همه چیز تصمیم جسورانه‌ای گرفت و با کت مخمل زرشکی را با یک شال وینتیج سر کرد. گذشته از اینکه شال تکراری انتخاب او نبود مدل موهای او به نوعی یاد آور استایل آدری هپبورن بود. البته لاله  مرزبان با چند استایل دیگر هم نشان داده که از طرفداران ادری است و به طور مستقیم هم به این نکته اشاره کرده است.

لاله مرزبان

لاله مرزبان

باز هم لاله مرزبان با بوت بایکر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم لاله مرزبان تا حدودی آوانگارد می پوشد و برای آشنایی بیشتر با این سبک خوب است که بدانید آوانگارد به مجموعه‌ ای از آثار هنری پیشرو و نوآورانه گفته می‌ شود؛ از فیلم‌ های آوانگارد گرفته تا نقاشی‌ ها و حتی معماری‌ های آوانگارد. اما در صنعت جهانی فشن هم استایل آوانگارد وجود دارد و نقش بسیار اساسی و مهمی را هم در پویایی و حرکت رو به جلوی صنعت مد در جهان ایفا می‌ کند. در دنیای امروز آوانگارد بودن به معنای شکستن کلیشه‌ ها و پا گذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه‌ های مختلفی مانند استایل است، کاری که لاله مرزبان به خوبی انجام می دهد.

لاله مرزبان

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است و ژستها خوبی دارد موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها