|

انتخاب اکسسوری متناسب با سبک استایل

این اکسسوری ها برای استایلت لازمه؛ ساعت مچی و دستبند به تنهایی نمیتونه ازت ملکه بسازه!

ساعت مچی و دستبند

جالب است که بدانید در دنیای مد و فشن استایل افرادی چشمگیر تر می‌ شود که توجه ویژه‌ ای به جزئیات و اکسسوری ها در ظاهر خود دارند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکسسوری ها اصلا آیتم های جدیدی در دنیای مد و فشن نیستند، بلکه اکسسوری از زمان مصر و یونان باستان مورد توجه پادشاهان قرار داشته است. در آن زمان نه تنها خانم‌ ها، بلکه اکثر آقایان از جواهرات استفاده می‌ کردند و لباس‌ های خود را با اکسسوری زینت می‌ بخشیدند. البته اکسسوری ها در طول زمان تغییر کرده اند یعنی اکسسوری های اولیه به شکل اکسسوری های امروزی نبوده اند. در سال‌ هایی که خانم‌ ها پیراهن‌ های بزرگ با دامن‌ های پف‌ دار را ترجیح می‌ دادند و از گردنبندهای سنگین و فاخر استفاده می‌ کردند، کوکو شنل تمام این قوانین را در پوشش کلاسیک برهم زد و ظرافت را در طراحی لباس و اکسسوری سرلوحه راه خود قرار داد. از اکسسوری‌ های مهم شنل که همچنان در میان بسیاری از بانوان امروزی محبوب است، می‌ توان به گردنبند مروارید، گوشواره میخی مروارید، کلاه و کیف دستی مینیمال اشاره کرد. تفاوت گردنبند کوکو شنل با گردنبندهای دیگر ظرافت، زیبایی و وزن سبک است. انتخاب اکسسوری‌های مدرن می‌ تواند جذابیت کلی استایل را ارتقا داده و ظاهر منحصر به‌ فردی را بدون نیاز به ایجاد تغییرات زیاد ایجاد کند. برای مثال استفاده از ساعت مچی، دستبند و یا گوشواره می تواند به شما ظاهری لوکس و جذاب بخشد.

البته فراموش نکنید که اکسسوری ها ممکن است نسبت به سبک استایل و یا مکانی که برای رفتن به آنجا آماده می شوید تغییر کنند. در ادامه این مقاله هماره ما باشید تا با چندتا از اکسسوری های جذاب و لوکس استایل زنانه آشنا شوید.

اکسسوری های واجب استایل

اکسسوری های واجب استایل

برای استایل های مجلسی و رسمی دستبند را فراموش نکنید

اگر قصد حضور در یک مهمانی و پوشیدن لباس شب را دارید در این استایل بهتر است که از ساعت به عنوان اکسسوری استفاده نکنید و به جای آن از دستبند استفاده نمایید. البته هیچگاه از کیف‌ های حصیری و گلیم بافی شده و یا کیف‌ های مکرومه بافی هم در استایل‌ های مدرن و اسپرت استفاده نکنید. پس فراموش نکنید که هر نوع اکسسوری ای نمی تواند برای هر سبک از استایل مناسب باشد. همانطور که مثال زدیم باید دقت کنید که اکسسوری های استایلتان را متناسب با استایل و مکانی که قرار است در آن حضور پیدا کنید انتخاب نمایید.

اکسسوری های واجب استایل

اکسسوری های واجب استایل

برای هر سبک از استایل گوشواره بیاندازید

شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی گوشواره ها بیش از اکسسوری های دیگر روی استایل شما تاثیر می گذارند، پس سعی کنید در هر سبکی که لباس می پوشید گوشواره را فراموش نکنید. جالب است که بدانید شواهد نشان می‌ دهد که در عصر برنز یا دوره مفرغ، خانم‌ ها و آقایان، هر دو از گوشواره استفاده می‌ کردند. مجسمه‌ های مصر باستان مدارک تاریخی ای هستند که ثابت می کنند گوشواره ها یکی از اکسسوری‌ های محبوب در میان فرعونیان بوده است. حال اگر می خواهید بیشتر درباره انواع گوشواره بدانید و انتخاب متفاوتی داشته باشید بهتر است مطالب پیشینی که درباره انواع گوشواره گفته شده است را مطالعه نمایید.

اکسسوری های واجب استایل

اکسسوری های واجب استایل

زمان را درد دستانتان نگه دارید!

ساعت مچی کاملا ثابت است و هیچگاه از مد نمی‌ افتد. ساعت ها انواع مختلفی دارند، اما شما می توانید بند چرمی یا استیل را به انتخاب و عادت خودتان انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که ساعت ها هم مانند دستبندها و گوشواره ها ممکن است برای سبک های مختلف کمی تفاوت داشته باشند برای مثال ساعت های بند چرمی بیشتر برای استایل های ساده و کژوال استفاده می شوند تا استایل های رسمی و مجلسی استایل های رسمی و مجلسی بیشتر ساعت های استیل را می طلبند. پس اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید بهتر است یک ساعت مچی استیل با تزئینات جواهر را انتخاب نمایید.

اکسسوری های واجب استایل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها