|

تابستان ۱۴۰۲ چه مانتویی بپوشیم؟

معرفی چندتا مانتو تابستانی و خنک؛ با این مانتوها میتونی هم شیک باشی و هم خنک!

مانتو تابستونی

همانطور که خودتان می دانید فصل تابستان، گرما و انتخاب لباس مناسب برای این فصل یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های هر خانم شیک پوش ایرانی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که خودتان می دانید فصل تابستان، گرما و انتخاب لباس مناسب برای این فصل یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های هر خانم شیک پوش ایرانی است. پس فراموش نکنید که شما برای داشتن انتخاب مانتو تابستونی از انتخاب پالتو در زمستان هم سخت تر است. حال آیا می دانید مهم ترین ویژگی ای که باید برای انتخاب مانتو در این فصل گرم در نظر بگیرید چیست؟ بله جنس پارچه یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در انتخاب مانتو تابستانی در نظر گرفته شود. بدون اغراق بخواهم بگویم، مدل مانتو و نوع پارچه‌ی آن هر کدام سهم 50 درصد از یک محصول را به خود اختصاص می‌ دهند. اگر برای شما مهم است که بعد از مدل چه پارچه‌ ای در مانتوی انتخابیتان استفاده شده است خوب است که بدانید مانتو لنین یکی از بهترین گزینه ها برای روزهای گرم سال است. لنین نوعی پارچه نخی با الیاف طبیعی است که به خاطر تنفس پذیر بودنش باعث گردش هوا در زیر مانتو می شود و در نتیجه می توان گفت بدن را خنک نگه می دارد.

قبل از این‌ که به معرفی انواع پارچه مناسب فصل تابستان مخصوصا برای مانتو بپردازیم باید چند نکته را بگوییم. اول این‌ که در مورد پارچه‌ های تابستانی قوانینی وجود دارد از جمله این‌ که رنگ‌ های تیره و مشکی را نباید در گرما پوشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مدل مانتو تابستانی و خنک آشنا شوید.

مانتو خنک

مانتو خنک

مانتو لینن؛ راحت و خنک به استقبال تابستان بروید

جالب است که بدانید خیلی از خانم ها به دلیل اینکه پارچه لینن بسیار زود چروک می شود و پارچه نازکی است از این مانتو استفاده نمی کنند، در حالی که این دلیل اصلا دلیل مناسبی برای نپوشیدن خنک ترین و زیبا ترین مانتو تابستانی نیست. اصل پارچه لینن از الیاف کتان یا flax بافته می‌ شود و در انواع مختلفی وجود دارد که به راحتی می‌ توان بر روی آن چاپ یا دوخت‌ های تزیینی انجام داد. کسانی که عاشق پارچه‌ های طبیعی هستند، طرفداران پر و پا قرص پارچه کتان به شمار می‌آیند. پس اگر شما هم به دنبال یک مانتوی خنک و در عین حال شیک می گردید مانتو لنین برای شما بهترین گزینه محسوب می شود.

مانتو خنک

c3cf5cc961a8ed6d17335a77cc80bae0

مانتو شومیزی؛ ترند خنک تابستان 1402 را فراموش نکنید

تابستان فصل استایل‌ های جذاب، رنگارنگ و ترندی است. خنک بودن لباس‌ ها در تابستان یک شرط اصلی و پس از ترند شدن لباس‌ های اورسایز خنک ماندن در تابستان، کار راحتی است. شومیز بلند، شومیز مانتویی جلو باز، شومیز جلو بسته و اورسایز همه و همه از اصلی‌ ترین انتخاب‌ های بهار و تابستان امسال هستند. جالب است که بدانید شما می توانید از ست های شومیز و شلوار استفاده کنید زیرا این ست ها به تازگی بسیار ترند شده اند. البته اگر هم خودتان قصد ست کردن شومیز را دارید بهتر است که از شلوارهای پارچه ای و نخی استفاده کنید.

6ce1f0 (1)

مانتو خنک

مانتو کتی در همه فصل ها باید باشد، البته متناسب با فصل

مانتو کتی یکی از محبوب ترین مدل های مانتو برای همه خانم ها با هر سبک و استایلی است، پس فرقی ندارد که از چه سبک و استایلی برخوردارید در هر صورت می توانید از کت های متناسب با فصل برای خود استفاده کنید. مانتوهای کتی همانطور که از اسمشان پیدا است، مانتوهایی هستند که به سبک کت مردانه دوخته می‌ شوند. این مانتوها در انواع جلو باز و دکمه دار وجود دارند. البته فراموش نکنید که مانتو کتی های تابستانی باید از پارچه های نخی و خنک تهیه شده باشند و فاقد آستر باشند.

مانتو خنک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها