|

سبز را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

مانتو سبز و با این رنگا بپوشید؛ برای استایل بهاری اول ست کردن رنگ های بهاری را یاد بگیر

مانتو سبز را چگونه ست کنیم؟

شاید فکر کنید ست کردن سبز بسیار مشکل است و گزینه های کمی برای ست کردن وجود دارد اما اینطور نیست در ادامه خواهید دید این رنگ معجزه می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید فکر کنید ست کردن رنگ سبز بسیار مشکل است و گزینه های کمی برای ست کردن وجود دارد اما اینطور نیست در ادامه خواهید دید این رنگ معجزه می کند. با توجه به اینکه دامنه رنگ سبز بسیار گسترده است، همیشه باید در نظر داشته باشید که چه زمانی از سال است، در این حالت خواهید دید که گزینه های زیادی در دسترس است. برای مثال فصل بهار فصل زیبای رنگ سبز است، شما با نگاهی به اطراف و طبیعت طیف های مختلفی از این را خواهید دید. در نتیجه در این فصل از سال شما هیچگونه محدودیتی برای ست کردن و پوشیدن هر نوع مانتو سبز نخواهید داشت. همانطور که می دانید مانتو با رنگ و طرح خود نقش مهمی در زیبایی استایل خانم ها ایفا می کند پس فقط کافی است با کمی دقت و سلیقه بتوانید آن را ست کنید و از ترکیب رنگ ها با یکدیگر به معجزه زیبایی برسید. برای ست کردن رنگ سبز در بهار می توانید از طبیعت الهام بگیرید و برای مثال مانتو سبز خود را با شلوار آبی یا سرخابی ست کنید تا زیبایی را در استایل خود تجربه کنید.

البته فراموش نکنید که در کنار رنگ های معرفی شده در پایین مشکی یکی از رنگ های اصلی است که می توانید آن را به راحتی با هر رنگی ست کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل بهاری با رنگ سبز آشنا شوید.

سبز و با این رنگا بپوش

سبز و با این رنگا بپوش

سبز را با سرخابی ست کنید؛ بهار را به خانه ببرید

یکی از رنگ هایی که ترکیب بسیار زیبایی را با رنگ سبز ایجاد می کند رنگ سرخابی است، شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ترکیب رنگی در سال جدید جزو ترندهای دوست داشتنی و زیبا بوده است که می توان گفت تا به امروز هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. پس فراموش نکنید که قرار گرفتن رنگ سرخابی در کنار رنگ سبز، حسی جادویی به این رنگ می‌ بخشد، پس اگر می خواهید استایلی خیره کننده را تجربه کنید بهتر است که مانتو سبز خود را با شلوار سرخابی ست کنید و یا برعکس مانتو سرخابی را با شلوار و اکسسوری های سبز زارا ست کنید.

سبز و با این رنگا بپوش

سبز و با این رنگا بپوش

سبز و نارنجی را فراموش نکنید؛ استایلی گرم و پر انرژی

اگر به یک مهمانی دعوت شده‌ اید که لوکس پوشیدن اولویت شما محسوب می‌ شود، کت سبز تیره‌ خود را با دکمه‌ های طلایی تزئین کنید و در ادامه ان را با رنگ نارنجی ست نمایید. رنگ نارنجی در کنار رنگ سبز ترکیب بسیار زیبا و جذابی را برای شما به ارمغان می آورد و باعث می شود استایل شما پر انرژی و تابستانی به نظر بیاید. البته فراموش نکنید که این ترکیب فقط برای مهمانی مناسب نیست بلکه برای رفتن به جشن و یا حتی استایل های کژوال یا خیابانی هم گزینه مناسبی محسوب می شود. در استایلی که این دو رنگ حضور دارند رنگ سفید هم می تواند به صورت محدود ترکیب شود، البته فراموش نکنید که محدود باشد تا شفافیت استایل شما را نکاهد.

سبز و با این رنگا بپوش

سبز و با این رنگا بپوش

سبز را با زرد یا پلنگی ست کنید؛ پترن همیشه ترند!

فراموش نکنید که ست کردن مانتو سبز با رنگ زرد یکی از شیک ترین و زیباترین ست های رنگی است البته باید طیف رنگی آن ها را در نظر داشته باشید. برای مثال زرد های خالص و شارپ بهترین گزینه برای ست کردن با سبز هستند، البته اگر از سبزهای خیلی تیره استفاده می کنید می توانید از زردهای تیره تر هم کمک بگیرید. در آخر پترن پلنگی را فراموش نکنید، یکی از لباس های همیشه ترند و محبوب خانم ها که با رنگ سبز ترکیب زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد طرح پلنگی است. شما می توانید مانتو سبز خود را با شال یا کیف و کفش پلنگی ست کنید و معجزه این قهوه ای را با سبز را در کنار هم ببینید.

سبز و با این رنگا بپوش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی