|

معرفی استایل تابستونی با رنگ بنفش

معجزه رنگ بنفش در استایل را دست کم نگیرید؛ به نظرتون مانتو بنفش با چیا باید ست بشه؟

مانتو بنفش

ست کردن رنگ بنفش برخلاف باور اکثریت کار سختی نبوده و این رنگ با رنگ های بسیاری ست می شود، در ادامه باروش های ست کردن این رنگ آشنا می شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید کمی عجیب باشد ولی همه خانم ها به رنگ بنفش و یاسی علاقه دارند و فارق از اینکه این رنگ، رنگ سال است یا خیر از آن در استایل خود استفاده می کنند. البته ست کردن رنگ بنفش برخلاف باور اکثریت کار سختی نبوده و این رنگ با رنگ های بسیاری ست می شود، در ادامه باروش های ست کردن این رنگ آشنا می شوید. حال اگر می خواهید تابستان امسال شیک و متفاوت باشید و در تمام جمع ها بدرخشید فقط کافی است که یک مانتو بنفش را با اصول و قواعد مناسب ست نمایید. شما می توانید برای ست کردن این مانتو از  رنگ‌ هایی مثل زرد، قرمز، نخودی، نارنجی، آبی یا رنگ‌ های خنثی (سفید، مشکی، طوسی، سرمه‌ای) استفاده کنید. البته فراموش نکنید که اگر می خواهید خاص و متفاوت باشید بهتر است که کمی جسارت به خرج دهید و مانتوی خود را با شلوار سبز و یا شال نارنجی ست کنید، این ترکیب ها ترکیب های خاص تری هستند و باعث تمایز شما از دیگر افراد خواهند شد. جالب است که بدانید رنگ بنفش دارای طیف گسترده ای می باشد و همین تنوع گاها ما را گیج می کند.

برای مثال برخی از رنگ های بنفش به رنگ صورتی نزدیک بوده و برخی از طیف های رنگ آن به رنگ ارغوانی یا نیلی نزدیک می باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترکیب های رنگی برای ست کردن مانتو بنفش آشنا شوید.

مانتو بنفش

مانتو بنفش

مانتو بنفش را با سبز یا نارنجی ست کنید؛ جسورانه و خاص لباس بپوشید

این رنگ زیبا با این طیف رنگی گسترده از دو رنگ اصلی آبی و قرمز بدست آمده است، حال چه تیره باشد چه روشن بنفش نامیده می شود. همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم مانتو بنفش جزو مانتوهایی است که به سادگی با رنگ های زیادی ست می شود ولی در عین حال با چند رنگ ترکیب فوق العاده زیبا و خیره کننده ای می سازد. پس اگر به دنبال یک ترکیب زیبا و شیک هستید بهتر است به جای یک رنگ خنثی، مانتو بنفش خود را با سبز زارا و یا نارنجی ست کنید. برای مثال شال نارنجی یا شال سبز و صد البته اکسسوری هایی با این دو رنگ می توانند برای استایل شما معجزه کند.

مانتو بنفش

مانتو بنفش

مانتو بنفش و شال کرم را فراموش نکنید

کرم یکی از رنگ های نسبتا خنثی و جذاب است که با اضافه شدن به هر استایلی می تواند آن استایل را به یک استایل شیک و یا لوکس تبدیل کند. پس اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید بهتر است که مانتو بنفش خود را با شال و یا شلوار کرم ست کنید، زیرا در این حالت رسمی و شیک دیده خواهید شد. با اینکه رنگ کرم ممکن است تا امروز هرگز راهش را به استایل برخی از افراد باز نکرده باشد اما طرفداران کمی هم ندارد پس باید بدانیم ست کردن رنگ بنفش با این رنگ تا حدودی از شما یک خانم تمام عیار می سازد. پس پیشنهاد ما برای رنگ کرم استایل های کلاسیک و در عین حال خانومانه است.

مانتو بنفش

مانتو بنفش

مانتو بنفش را با طوسی ست کنید؛ پادشاه رنگ ها همیشه غوغا می کند

یکی از رنگ هایی که در هر استایلی می تواند به خوبی بگنجد و ست شود رنگ طوسی است، جالب است که بدانید این رنگ لقب پادشاه رنگ ها را گرفته است و جایگاه بالایی را در دنیای مد و فشن دارد. برای ست کردن این رنگ با مانتو بنفش خود ابتدا باید به سلیقه  سبک شخصی خود دقت کنید که آیا شما استایل رنگی را می پسندید یا به پالت های رنگی ملایم و خنثی گرایش دارید. با در نظر گرفتن این نکته می توانیم از بین رنگ هایی که با بنفش ست می شوند انتخاب کنید. ولی اگر جزو گروه دوم هستید بی شک رنگ طوسی برای شما مناسب است.

nody2-عکس-مانتو-کتی-بنفش-1622964137

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی