|

معرفی مانتو برای افراد لاغر

مانتوهایی که لاغرها باید بپوشند؛ به جای دکتر تغذیه با مانتو اندام خود را اصلاح کنید!

مانتو برای لاغرها

یکی از معجزه‌ های لباس پوشیدن صحیح برطرف کردن ایرادات اندام فرد است. انتخاب صحیح مدل لباس میتواند تاثیر بسزایی در ظاهر شما داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از لباس‌ های رایجی که اغلب خانم ها در کشور ما و در روزهای معتدل و گرم سال مورد استفاده قرار می‌ دهند مانتو است. مانتوها بسیار متنوع و گسترده هستند، آنها ممکن است کوتاه یا بلند و مجلسی باشند. اما اینکه چه مدل مانتو برای افراد لاغر و چه مدل مانتویی برای افراد چاق مناسب است گاهی اوقات برای عده زیادی یک علامت سوال می‌ شود. حال دلیل مطرح شدن این سوال را می توان این موضوع دانست که یکی از معجزه‌ های لباس پوشیدن صحیح برطرف کردن ایرادات اندام فرد است. انتخاب صحیح مانتو می تواند تاثیر بسزایی در  ظاهر شما داشته باشد. پس فراموش نکنید که قبل از انتخاب مانتو تابستانی خود باید به فرم اندام و بدن خود دقت نمایید، زیرا در این حالت انتخاب درستی خواهید داشت. حال به نظرتان مانتو مناسب افراد لاغر چه نوع مانتویی است؟ برای مثال اگر شما فردی لاغر و قد بلند هستید مانتو عروسکی و یا یک مانتو ژاکارد می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. دلیل انتخاب ژاکارد این است که این مدل مانتوها معمولا آهار دار و پف هستند و می توان گفت مانتوهای آهار دار برای افراد لاغر گزینه بسیار مناسبی محسوب می شوند.

البته همانطور ه می دانید به جز وزن و چاق یا لاغری قد شما هم در انتخاب مانتوی مناسب تاثیرگذار است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا مانتوی مناسب برای افراد لاغر آشنا شوید.

مانتو-عروسکی-دخترانه-کد-348-2

مانتو+برای+لاغرها

مانتو ژاکارد یا آهار دار بپوشید؛ چرا که نه خوش اندام دیده شوید

جالب است که بدانید مانتوهایی که از پارچه های آهاردار تولید می شوند و تن خورهای نسبتا پفی دارند بر خلاف افراد چاق برای افرادی که لاغر هستند مناسب می باشند. پس اگر فردی لاغر هستید و برای رفتن به مهمانی آماده می شوید مانتو ژاکارد ی تواند برای استایلتان معجزه کند. البته اگر هم برای رفتن به خیابان و پیاده روی آماده می شوید می توانید مانتوهای پوپلین و یا پارچ هایی را انتخاب کنید که آهار داشته باشند. اگر قدی بلندی هم دارید بهتر است مانتوی خود را با قد متوسط انتخاب نمایید تا متعادل تر دیده شوید. زیرا مانتوی خیلی کوتاه یا خیلی بلند باعث بلندتر دیده شده پاهای شما خواهد شد.

مانتو برای لاغرها

مانتو برای لاغرها

مانتو عروسکی؛ استایلی دخترانه و متناسب را امتحان کنید

فراموش نکنید که مانتوهای تنگ و بسیار جذب ایرادات اندام را به خوبی نمایش می‌ دهند، همچنین قد کوتاه مانتوها در افراد قد بلند و قدکوتاه لاغر گزینه مناسبی نیستند زیرا ایرادات قد را دوچندان می‌ کنند بنابراین از این گزینه ها تا می توانید دوری کنید. دوم پیشنهاد ما برای افراد لاغر این است که مانتو عروسکی تن کنند، مانتوهای عروسکی یکی از ترندهای جذاب فصل تابستان هستند که به دلیل طراحی طبقه ای باعث درشت تر دیده شدن شما خواند شد. جالب است که بدانید این مانتوها برای افرادی با قد بلند هم مناسب هستند، زیرا به متعادل دیده شدنشان کمک می کنند.

مانتو برای لاغرها

مانتو-عروسکی-دخترانه-کد-348-8

مانتو کتی را فراموش نکنید؛ البته نه از نوع کلاسیک!

یکی از مانتوهایی که برای افراد لاغر پیشنهاد می شد مانتو کتی است، البته نه از نوع کلاسیک، حال اگر برایتان شوال است که چرا نوع کلاسیک نه و یا اگر نوع کلاسیک مناسب نیست پس کدام نوع مناسب است؟ باید بگوییم که طراحی کت های ترند در چند سال اخیر به سمت اورسایز رفته است و یکی از ویژگی های بارز این کت ها این است که بر خلاف کت های کلاسیک دارای ساسون و برش های اندامی نیستند و به بدن نمی چسبند. در نتیجه باعث درشت دیده شدن و دیده نشدن نقص های بدن می شوند.

مانتو برای لاغرها

مانتو برای لاغرها

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی