|

چگونه حرفه ای آرایش کنیم؟

آموزش چند ترفند آرایشی جذاب؛ فقط با چند قلم لوازم آرایش مثل الماس بدرخشید

آرایش حرفه ای

ترفندهای آرایشی صورت بسیار مهم هستند، به خصوص اگر تابستان باشد و گرما موجب تعریق پوست هم شود یا در آب و هوای شرجی جنوب یا شمال کشور باشید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترفندهای آرایشی صورت بسیار مهم هستند، به خصوص اگر تابستان باشد و گرما موجب تعریق پوست شما شود یا در آب و هوای شرجی جنوب یا شمال کشور باشید! در چنین شرایطی شاید بپرسید چرا آرایش روی صورتم نمی ماند؟ و یا چه کار باید بکنم که آرایش ماندگارتری داشته باشم؟ خب جالب است که بدانید ماندگاری یکی از ویژگی های مهم در زمینه آرایش پوست است. پس اگر می خواهید آرایشی طبیعی داشته باشید، خوب است که بدانید آرایشگرها و میکاپ آرتیست های حرفه از چه روش هایی برای آرایش صورت استفاده می کنند و به دنبال چه راهکارهایی برای جلوگیری از ریختن آرایش و ماندگاری بیشتر آرایش به ویژه هنگام گرما یا در هوای شرجی هستند. برای مثال شما می توانید از فیکساتور و یا پرایمر برای آرایش خود استفاده کنید ولی آیا می دانید چه نوع پرایمر و یا فیکساتور برای پوست شما مناسب است و یا حتی چگونه باید از این محصولات استفاده کنید. یکی از ترفندهای آرایشی شناخت نوع پوست است. توصیه می کنیم ابتدا نوع پوست خود را مشخص کنید تا بتوانید از کرم پودر، پرایمر، فیس واش و دیگر ابزارهای مراقبتی و آرایشی مناسب پوست خود استفاده نمایید.

 برای مثال افراد دارای پوست چرب اغلب جوش و آکنه می زنند و پوستشان به سرعت براق می شود، پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چندتا از ترفندهای آرایشی و جذاب سال جدید آشنا شوید.

ترفندهای آرایشی جالب

قبل از کرم پودر پرایمر و آبرسان بزنید

حتما برای شما هم پیش آمده است که بعد از زدن کرم پودر آرایش پوستتان بماسدو صورتتان حالت غیر طبیعی به خود بگیرد. ولی اصلا جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید برای جلوگیری از این مشکل از یک زیرساز مناسب برای پوست خود استفاده کنید، اولین پیشنهاد ما برای شما یک پرایمر است. پرایمر می تواند پوست شما را شفاف و درخشان کند و باعث شود کرم پودر به راحتی روی پوست شما بخوابد. اگر هم که پرایمر در دسترس نداشتید می توانید از آبرسان برای زیر ساز آرایش خود استفاده کنید زیرا همین نتیجه را خواهید گرفت.

ترفندهای آرایشی جالب

ترفندهای آرایشی جالب

فرمژه بزنید؛ نیازی به کاشت یا مژه مصنوعی نخواهید داشت

برای داشتن مژه هایی بلند بهتر است به جای کاشت و روش های گران قیمت قبل از ریمل زدن فرمژه بزنید. پیش از آن که نحوه کار با فر مژه را بیاموزید، اول باید فرمژه مناسب انتخاب کنید. به طور کلی دو نوع فر مژه داریم فرمژه دستی و فرمژه برقی، فر مژه برقی همچون اتو مو، از طریق گرما و حرارت باعث حالت‌ دهی مژه‌ ها می‌ شود. بنابراین میزان حالت‌ دهی مژه با دستگاه برقی بیشتر خواهد بود.

ترفندهای آرایشی جالب

ترفندهای آرایشی جالب

رژ لب را متضاد با آرایش چشم انتخاب کنید

یکی از ترفندهای آرایشی که باید بدانید و رعایت کنید این است که رنگ رژلب را متضاد با آرایش چشم خود انتخاب نمایید. حال اگر برایتان سوال شده است که چگونه باید بگویم که برای مثال اگر چشمتان دارای یک ارایش غلیظ و پر رنگ است خوب است که از یک رژلب ملایم استفاده کنید و برعکس یعنی اگر آرایش چشمتان ملایم و اروپایی است بهتر است که یک رژلب جیغ مانند رژ قرمز و یا رژ لب سرخابی را انتخاب کنید.

ترفندهای آرایشی جالب

برای ماندگاری رژلب پودر فیکس بزنید

حال اگر می خواهید بعد از ورود به مهمانی با اولین پذیرایی و نوشیدن شربت یا شیرینی رژلبتان پاک نشود، بهتر ایت که بعد از اتمام ارایش لب روی آن را فیکساتور بزنید و مجدد رژ بزنید. شما با این ترفند رژلبی ماندگار و لب های برجسته تر خواهید داشت. البته اگر نیاز بود می توانید مجددا لب هایتان را دورگیری نمایید.

ترفندهای آرایشی جالب

ترفندهای آرایشی جالب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی