|

چه نوع کت و شلواری بپوشیم؟

معرفی انواع کت و شلوار زنانه؛ کژوال پوشیدنو که همه بلدن شیک و لوکس لباس بپوشید

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار یکی از پوشش‌ های جذاب و خاص است که در بین خانم‌ ها محبوبیت بسیاری دارد و برای مهمانی‌ های رسمی و در حتی اداری استفاده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از تصورات غلط این است که کت و شلوار لباس مناسبی فقط برای آقایان است در حالی که امروزه همه خانم ها برای خیلی از موقعیت های مختلف از این لباس جذاب و شیک استفاده می کنند. کت و شلوار یکی از پوشش‌ های جذاب و خاص است که در بین خانم‌ ها محبوبیت بسیاری دارد که برای مهمانی‌ های رسمی و در مکان‌های اداری و … کاربرد بسیاری دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کت و شلوار زنانه نوع های مختلف و متنوعی دارد که شما برای داشتن یک استایل زیبا باید ابتدا با انواع مدل های آن آشنا شوید و در ادامه نوع مناسب استایل و سبک پوشش خود را انتخاب نمایید. یکی از فاکتورهایی که برای استایل کت ‌و شلوار زنانه باید در نظر بگیرید، فرم اندامتان است. اگر اندام لاغری دارید، کت و شلوارهای کوتاه برای شما مناسب‌ تر هستند، اما اگر هیکل و فرم بدنتان چاق است، بهتر است از کت و شلوارهای بلند استفاده کنید. البته شما می توانید یک مانتو کتی را جداگانه خریداری کنید و با رعایت اصول و قوانین استایل با دیگر آیتم ها ست کنید.

البته فراموش نکنید که در زمینه ست کردن کت و شلوار زنانه باید دقت بسیار بالایی داشته باشید؛ زیرا ممکن است تنها با یک اشتباه زیبایی و جذابیت استایلتان از بین برود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کت و شلوار زنانه آشنا شوید.

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار کلاسیک و همیشه ترند

یکی از مدل های کت و شلوار نوع کلاسیک و رسمی آن است که سالیان سال است در ترندهای دنیای مد و فشن جا خوش کرده است. اگر اهل استایل های کلاسیک هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب یکی از این کت و شلوارها برای استایل روزمره و یا حتی رسمی است. فراموش نکنید که این نوع کت و شلوارها معمولا ساده و تک رنگ هستند در نتیجه برای اینکه استایل بسیار خاص و مناسبی داشته باشید، می‌ توانید کت و شلوارتان را با روسری خود ست کنید. برای زیبایی بیشتر بهتر است که از روسری و یا شال های طرح دار استفاده کنید تا استایلتان از سادگی دربیاید.

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

کت و شلوارهای اورسایز را فراموش نکنید

اگر جزو افرادی هستید که با استایل کژوال میانه خوبی دارید ولی در عین حال می خواهید شیک لباس بپوشید بهترین گزینه برای شما قطعا کت و شلوارهای اور سایز هستند. این نوع کت و شلوار ها فاقد سایزبندی هستند و چند سایز را در عین حال پوشش می دهند و مانند نوع کلاسیک دارای برش اندامی نمی باشند. این کت و شلوارها را می توانید با کتونی و یا ونس های سفید ست کنید. شلوار این نوع کت و شلوار معمولا بگ و یا حتی شاید مام استایل باشد، البته این به این معنا نیست که با شلوار راسته ست نمی شود ولی درکل فراموش نکنید که این نوع محدودیت کمتری در ست شدن نسبت به نوع کلاسیک دارند. 

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

برای مهمانی های رسمی کت های فانتزی و کوتاه بپوشید

اگر می خواهید به یک مهمانی رسمی بروید و به دنبال استایلی خاص و زیبا هستید پیشنهاد ما به شما کت های فانتزی و قد کوتاه هستند این کت و شلوارها بسیار شیک و لوکس هستند و در عین حال استایل شما را مدرن نشان می دهند. البته به طور کلی برای ست کردن کت و شلوار زنانه در چنین مواقعی می‌تواند کار پیچیده و دشواری باشد. با اینکه کت و شلوار می‌ تواند استایل بسیار جذابی را ایجاد کند، ولی در عین حال ممکن است یکنواخت نیز به نظر برسد. به همین دلیل با استفاده از اکسسوری‌ های جذاب و چشمگیر می‌ توانید به کت و شلوار خود رنگ و لعاب دهید.

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها