|

انواع استایل مجلسی با مانتو بلند

به نظرت برای استایل مجلسی چه مانتویی باید بپوشی؟ یادت نره مانتو مجلسی باید بلند باشه!

مانتو بلند

مانتوها مدل های مختلفی دارند، ولی مانتو بلند از جمله مدل های پرطرفداری است که استایل ویژه و منحصر به فردی را برای خانم ها ایجاد می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتوها مدل های مختلفی دارند، ولی مانتو بلند از جمله مدل های پرطرفداری است که استایل ویژه و منحصر به فردی را برای خانم ها ایجاد می کند. اگر شما هم نیز خواهان خرید مانتو بلند هستید، باید دقت کافی در انتخاب شلوار، کفش و حتی اکسسوری هایتان را داشته باشید زیرا ست کردن این مدل مانتو از مدل های دیگر کمی دشوارتر است. پس فراموش نکنید که اگر بهترین و گران‌ ترین مانتو را هم بپوشید ولی به اصول ست کردن دقت نداشته باشید، ظاهرتان به دل نخواهد نشست. حال که صحبت از مانتو بلند شد جا دارد که بگوییم محبوب ترین مدل این مانتو نوع مجلسی آن است. پس اگر برای رفتن به یک مهمانی رسمی آماده می شوید و به دنبال یک مانتو مجلسی مناسب می گردید، فراموش نکنید که مانتو مجلسی بلند از شما یک ملکه تمام عیار خواهد ساخت. البته امروزه تنوع مانتوهای بلند بسیار زیاد است. مانتو های بلند موجود در بازار معمولا ساده، کار شده و یا دکمه دار هستند و شما می توانید با ویژگی های فرم بدن و رنگ پوستتان یک مانتو بلند مناسب خریداری کنید.

با مانتو بلند هم می توان استایل اسپرت و هم یک استایل مجلسی داشت، فقط کافی است طرح پارچه و مدل آن را با یک کفش مناسب ست کنید تا متوجه این تغییر شوید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل مجلسی با مانتو بلند آشنا شوید.

مانتو مجلسی بلند

مانتو مجلسی بلند

برای مهمانی های مهم و رسمی مانتو ژاکارد بلند بپوشید

فراموش نکنید که مانتو ژاکارد لوکس ترین نوع مانتو مجلسی است، در نتیجه اگر برای یک مهمانی مهم آماده می شوید بهترین گزینه برای شما یک مانتو ژاکارد بلند است. شما می توانید مانتو ژاکارد خود را با یک شلوار پارچه ای و یا حتی یک شلوار جین اسکینی ست کنید، البته به یاد داشته باشید که شلوار های جین مام استایل و بگ اصلا برای این مدل مانت گزینه مناسبی نیستند. در نتیجه بهتر است که اگر می خواهید شلوار بگ یا دمپا بپوشید حتما آن را پارچه ای انتخاب کنید.  خانم های ساده پسند می توانند یک مانتوی ساده را انتخاب و با سایر لباس هایشان ست کنند، ولی مانتو ژاکارد یک مانتو ساده نیست، پس سعی کنید آیتم ها دیگر را ساده انتخاب کنید.

مانتو مجلسی بلند

مانتو مجلسی بلند

مانتو مجلسی حریر را فراموش نکنید

درست است که در تیتر بالا ذکر نکرده ایم که مانتو باید بلند باشد ولی، اگر یک مانتو مجلسی حریر می خواهید به تن کنید حتما توجه داشته باشید که قد آن بلند باشد. زیرا مانتوهای قد کوتاه به جز نوع کتی اصلا مجلسی و رسمی محسوب نمی شوند. یکی از نکته هایی که در مورد مانتوهای بلند بسیار مهم و مورد توجه است این می باشد که مانتو های بلند در کل قد شما را کشیده تر و بلند تر خواهند کرد. پس اگر چاق هستید می توانید با ترفند مانتوی بلند لاغر تر نشان داده شوید. حال مانتو بلندی که از جنس حریر باشد و روی بدن به خوبی بخوابد نیز قطعا شما را لاغرتر نشان می دهد.

مانتو مجلسی بلند

مانتو مجلسی بلند

مانتو بلند سوزن دوزی شده بپوشید؛ با مانتو ترند 1402 آشنا شوید

ساعت‌ ها ایستادن جلوی کمد لباس‌ ها و فکر کردن به این که کدام لباس‌ ها را و با چه رنگی و یا آیتم مکملی می‌ توان پوشید یکی از سخت‌ ترین و وقت‌ گیرترین کارهایی ا‌ست که در طول روز می‌ توان انجام داد که به لطف مانتو ترند 1402 از این مشکل رها خواهید شد. مانتوهای سوزن دوزی خود به تنهایی بسیار زیبا و رنگی رنگی هستند در نتیجه شما می توانید برای ست کردن آن ها از لباس های ساده و تک رنگ استفاده کنید. برای مثال شلوار پارچه ای مشکی یا سفید برای این مدل مانتوها گزینه مناسبی محسوب می شود.

مانتو مجلسی بلند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها