|

اومدی لاک بزنی یهو مالید به لباس قشنگت؟ خدایی ستمه ولی با این ترفندا جیرینگی پاک میشه

اگه اومدی لاک بزنی و یهو مالید به لباست، اصلا نگران نباش چرا که اینجا یاد میگیری چجوری لکه لاک رو پاک کنی مثل روز اولش بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کلا لکه ها موجودات رو مخی هستند که به هر شکلی که باشن از یه قطره آب گرفته تا سخت ترین ها، کلا تمیز کردنشون چالشیه و ترفند هایی خاص میخواد. اگر بانویی اهل لاک و دل هستید باید بگیم که لاک از اون دس لکه های به شدت دشواریه که خدا نکنه جایی مالیده بشه، اونوقته که چالش واقعی رو می بینیم! شاید برای شما هم این مشکل پیش اومده باشه که در حال زدن لاک بودید که هنوز خشک نشده و یهو میخوره به لباستون. لباس به هر رنگی که باشه این موضوع میتونه خراب کنندش باشه و اصلا تیره و روشن هم نداره.

اگر در حال دست و پنجه نرم کردن با این موضوع هستید پس بهتون پیشنهاد می کنیم که حتما با ما همراه باشید تا از شر لاک خورده به لباس راحت بشید! البته که در این حین باید دقت کنید که از بهترین ترفند های دنیا هم که استفاده کنید نباید فراموش کنید لاک یه ماده چسبنده و به شدت سخته و از طرفی هم لباس اگر بافتی ریز و یا نازک و ریز داشته باشه و شما هم خشن طور باهاش برخورد کنید، آسیب جدی به لباستون برسه. پس حتما صبر و حوصله لازمه رو داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

How-to-properly-remove-varnish-from-clothes-1024x695

نحوه پاک کردن لاک ناخن از لباس سفید

اگر چه که لاک بر روی لباس سفید خودش رو غلیظ تر نشون میده و بیشتر به چشم میاد، اما تمیز کردنش میتونه خیلی ساده تر باشه چرا که مشکل رنگ رفتگی رو نداره. برای پاک کردن لاک از لباس سفید باید از استون، گوش پاک‌ کن و دستمال کاغذی حوله‌ای استفاده کنید.

دقت کنید که حتما اولش بر روی گوشه ای از لباس استون بزنیدو تست کنید که به پارچه آسیبی نمیزنه و بعد بر روی لکه مورد نظر این حرکت رو انجام بدید. بعد ابتدا یک پارچه یا دستمال زیر لکه قرار بدید و با گوش پاک کن مقداری از استون رو به لکه بزنید. این کار رو به از بیرون به داخل ببرید که لکه پخش نشه. در صورتی که پارچه زیر لباس رنگی شد اون تیکه از پارچه رو عوض کنید و اگر هم گوش پاک کن کثیف شد یک گوش پاک کن نو بردارید تا رنک لکه به جای دیگه پخش نشه. 

در صورتی که لکه لاک روی لباس نخی پاک نشد یا اثر لکه هنوز مونده بود، میتونید از مکمی الکل صنعتی نیز کمک بگیرید. مقداری الکل صنعتی رو بر روی گوش‌ پاک‌ کن بریزید و لکه رو از خارج به داخل پاک کنید تا پخش نشود.

پیشنهاد می کنیم برای پاک کردن لاک از روی لباس‌های رنگی، از الکل صنعتی استفاده نداشته باشید، چرا که ممکنه رنگ و بافت لباس از بین به. از این جهت توصیه می کنیم برای از بین بردن لاک روی لباس رنگی از لاک پاک‌ کن یا استون استفاده کنید.

2-2-min-3

نحوه پاک کردن لاک ناخن از لباس مشکی

کلا لباس مشکی به هر جنسی که باشه ممکنه رنگ پس بده و به همین جهت ابتدا باید روی گوشه ای از لباس استون رو تست کنید. برای این شرایط بهتره که اگه رنگ لباس هیچ تغییری نکرد تیکه ای پنبه بردارید و آغشته به الکل کنیدش، بعد به صورت ضربه ای بر روی لکه لاک بزنید. البته که از پد لاک پاک کن هم میشه استفاده داشت.

Untitled

نحوه پاک کردن لاک ناخن از لباس عروس

در صورتی که میخواید لاک ناخن رو از پارچه ساتن، حریر و توری پاک کنید و باستون به حالت اولیه برگرده، پیشنهاد می کنیم هرگز از لاک پاک‌ کنی که استون داشته باشه، استفاده نکنید. معمولا بعضی از لاک پاک‌ کن‌ها فاقد استون هستند که میتونید از اونها استفاده داشته باشید.

از این جهت مقداری از لاک پاک‌ کن بدون استون رو روی گوش ‌پاک‌ کن بزنید و اون رو از قسمت خارجی تا داخلی، روی لکه لاک لباس عروس بکشید. البته در صورتی که در پاک کردن لاک از روی پارچه ساتن یا حریر شک دارین و میترسین خراب بشه، حتما کار رو به کارتون بسپارید و بدینش به خشکشویی، چرا که ممکنه بافت پارچه ساتن، تور یا حریر از بین بره. با این حال لکه لاک از روی لباس عروس مثل لکه‌ های دیگر پاک میشه.

ناخن-عروس-جدید-چه-ویژگی_هایی-دارد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها