|

چه رنگ لاکی بزنیم؟

پاییز امسال این رنگ لاک ها رو یادت نره؛ از لاک قرمز گرفته تا رنگی رنگی های مینیمال

رنگ لاک

معرفی جدیدترین رنگ لاک های پاییزه و ترند 1402 و طرح ناخن های ترند سال، بهترین مارک لاک، انواع رنگ لاک ناخن و رنگ لاک پوست پیازی در شایانیوز…

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید تاریخچه لاک ناخن به سال های بسیار دور باز می گردد، در ابتدا برای رنگ آمیزی ناخن ها و زیبا بخشیدن دست از ترکیبات گیاهی و رنگی استفاده شده است و پس از آن با ظهور علم و تکنولوژی راه های بسیاری برای ساخت لاک با ماندگاری بالا پیدا شده و نتیجه آن لاک های امروز است که در دسترس عموم مردم قرار دارد و دست بر قضا از محبوب ترین محصولات آرایشی و زیبایی در میان خانم ها نیز به شمار می رود. حال که تا حدودی با لاک و پیدایش این محصول آرایشی جدید اشنا شدید برویم سر اصل مطلب، یعنی همان انتخاب رنگ لاک، امروزه در بازار انواع رنگ لاک ناخن را می توانید به سادگی پیدا کنید ولی فراموش نکنید که هم مانند استایل و لباس ها رنگ لاک هم باید با توجه به فصل، مکانی که قرار است در آن حضور پیدا کنید و در نهایت رنگ پوست انتخاب شود.

برای پیدا کردن لاک خوب باید ویژگی های یک لاک خوب را بدانید برای مثال می توان گفت یکی از مهم ترین مشکلات هر لاکی در هنگام استفاده میزان غلظت آن است، پس در هنگام خرید لاک حتما به غلظت آن توجه داشته باشید چرا که لاک رقیق گزینه مناسبی نخواهد بود. از دیگر نکاتی که به جز رنگ لاک در هنگام خرید لاک باید به آن توجه داشته باشید مدل قلم موی شما است، قلم موی خوب باید نه زیاد پراکنده باشد که روی سطح ناخن شما رد بر جای بگذارد نه خیلی متراکم باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های لاک و رنگ لاک پاییزی آشنا شوید.

رنگ لاک

رنگ لاک

رنگ لاک پاییز باید جذاب و ماکسیمال باشه

امروزه یکی از ترندهای جدید طراحی ناخن، طراحی متفاوت ناخن‌ های دو دست با یک دیگر است. ولی اگر شما به طراحی روی ناخن علاقه ندارید و می خواهید یک لاک ساده را تجربه کنید برای انتخاب رنگ لاک خود می توانید از رنگ های جیغ و شاد پاییزی کمک بگیرید، البته نوع ترندی آن اینگونه است که هر ناخن از انگشتتان را یک رنگ لاک بزنید و دست های خود را تابستانی و رنگی رنگی کنید. برای مثال شما می‌توانید برای ناخن‌ های یک دستتان از رنگ‌ های روشن و جیغ استفاده کنید. سپس برای زیباتر شدن ناخن‌ها، ناخن‌ های خود را با استفاده از تاپ مات ناخن مات نمایید.  و برای دست دیگر از رنگ‌ های مات استفاده کنید. در این حالت شما دارای ناخن هایی متفاوت و در عین حال جذاب خواهید بود.

رنگ لاک

رنگ لاک

طراحی مینیمال هم به اندازه انتخاب رنگ لاک مهمه!

چیزی در مورد پاییز وجود دارد که باعث می‌ شود احساس ماجراجویی بیشتری کنید. پس فرقی نمی‌ کند رنگ‌ های پاستلی ملایم را دوست داشته باشید یا رنگ‌ های نئونی روشن، اشکال مد روز و طرح‌ های منحصر به‌ فرد، زیرا تمام ایناها برای تابستان مناسب هستند. البته همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم امروزه یکی از ترندهای جدید طراحی ناخن، طراحی متفاوت ناخن‌ های دو دست با یک دیگر است. اگر شما نیز به طراحی‌های نامتقارن برای ناخن‌ های خود علاقه‌مند هستید، این طراحی ناخن بسیار مناسب شما است، مخصوصا نوع مینیمال آن که در سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

رنگ لاک

رنگ لاک

بهترین رنگ لاک به نظرتون چیه؟ انتخاب همیشگی خانم های شیک پسند

اگر بخواهیم بهترین و جذاب ترین رنگ لاک را معرفی کنیم باید بگوییم که رنگ قرمز در این لیست در اولین جایگاه حضور دارد. قرمز روشن، قرمز توت فرنگی، سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و قرمز تیره به عنوان طیف های مختلف رنگ قرمز شناخته می شوند ولی ما در اینجا منظورمان همان قرمز اصلی است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ قرمز روشن نماد شادی، جاذبه جنسی، شور، حساسیت و عشق است و رنگ قرمز تیره نماد قدرت اراده، خشم، رهبری، شجاعت و اشتیاق است. اگر می خواهید رنگ لاک خود را قرمز انتخاب کنید می توانم این اطمینان را به شما بدهم که در هر سبکی و یا در هر زمانی که باشید ترندی و مدرن دیده خواهید شد، چون به نوعی می توان گفت این رنگ تا به امروز اصلا دمده نشده است.

رنگ لاک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها