|

اصول چیدمان اتاق نشیمن مناسب پاییز/ با این چندتا کار کوچیک خونه تو پاییزی کن

با این ایده های دکور پاییزی دنج و راحت برای ایجاد یک فضای آرامش بخش، دوباره عاشق اتاق نشیمن خود شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با کوتاه‌تر شدن روزها و کاهش دما، زمان مناسبی است که اتاق نشیمن خود را با دکوراسیون دنج پاییزی تازه کنید. بیشترین استفاده از اتاق در خانه، فضای نشیمن است و همین امر نیز سبب میشود تا بیشتر به فکر دکوراسیون آن باشیم. خبر خوب این است که تغییر فضای شما با ایده های دکوراسیون پاییزی نیازی به بازسازی کامل ندارد. در عوض، تغییرات کوچکی مانند افزودن بافت‌های مخملی، طرح‌های رنگی گرم‌تر و ظریف‌تر، و ارتقای فضا با لوازم جانبی فصلی کمک می کند تا خانه شما در ماه های پاییزی احساس بهتری ساطع کند.

19

با جابجایی عکس های خود شروع کنید

دکوراسیون پاییزی در لایه‌بندی رشد می‌کند، بنابراین به بافت‌ها، الگوها و موادی فکر کنید که با هم کار می‌کنند تا جذابیت بصری ایجاد کنند. می‌توانید برای قفسه ها یا روی شومینه شمع های تابستانی و رنگ روشن را با سایه های پاییزی تر مانند کهربایی یا کبودی عمیق جایگزین کنید. یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، به‌روزرسانی عکس‌های خود است. یک قاب عکس متفاوت را در گوشه دیوار بگنجانید؛ میزه قهوه خوری یا مینی بار به اتاق نشیمن خود بیفزایید؛ از شال مبل استفاده کنید یا یک قفسه کامل کتاب را در فضای نشیمن جای دهید. 

20

نورپردازی را در سراسر اتاق نشیمن خود قرار دهید

داشتن نور مناسب اتاق نشیمن مهم نیست در چه فصلی از سال است، اما در طول پاییز و زمستان، زمانی که روزها کوتاه تر و شب ها طولانی تر می شوند اهمیت آن نیز بیشتر میشود و نور خوب واقعاً می تواند در حال و هوای کلی فضا تفاوت ایجاد کند. کلید یک طرح نورپردازی موفق وجود نورهای لایه ای فراوان در اطراف اتاق است.

21

با رنگ یک طرح پاییز آرامبخش ایجاد کنید

طرح‌های رنگی غنی و عمیق پاییزی مانند زغالی، سرمه‌ای، سبز جنگلی و سفالی می‌توانند فوراً حس گرما و آرامش را به چنین فضای آرامش‌بخشی بیاورند. و البته، پاییز فصل مناسبی برای آزمایش این رنگ های تیره است.

22

یک طرح پاییز آرامش بخش و خنثی را بپذیرید

اگر فکر می کردید ایده های اتاق نشیمن خنثی انتخاب عاقلانه ای برای پاییز نیست، دوباره فکر کنید. حتی یک اتاق نشیمن روشن که فاقد رنگ است، همچنان می تواند مملو از جذابیت بصری باشد. پالت رنگ خنثی واقعاً می‌تواند به هر سبک طراحی زیبایی ببخشد. اما نکته کلیدی برای انجام موفقیت آمیز آن، در آغوش گرفتن عناصر مختلفی است که باعث افزایش علاقه می شوند.

23

به قطعاتی فکر کنید که چشم را به خود جلب می‌کنند، مانند گلدان‌های مجسمه‌سازی، کوسن‌های طرح‌دار یا یک فرش اتاق نشیمن برای گرما و علاقه. لایه بندی این اقلام به اتاق جان می بخشد، حتی در صورت استفاده از سایه های خنثی. این عناصر همچنین می‌توانند مجموعه‌ای از رنگ‌ها و الگوها را وارد کنند که فضا را نیز بسیار پویاتر می‌کند.

24

با لایه بندی به طرح های خنک تر گرما اضافه کنید

ایده‌های اتاق نشیمن خاکستری همیشه محبوب هستند، اما در حالی که در تابستان به طرز شگفت‌انگیزی احساس آرامش ایجاد می‌کنند، می‌توانند در پاییز و زمستان کمی احساس خنکی داشته باشند. اگر رنگ‌های گرم مورد توجه شما نیستند، می‌توانید به سرعت با لایه‌بندی زیاد اتاق نشیمن را برای پاییز آماده کنید.

25

افزودن شال مبل، کوسن و فرش در یک اتاق نشیمن می تواند فضا را فوراً دلپذیرتر کند. افزودن عمق از طریق بافت های مختلف نه تنها اتاق را دنج تر می کند، بلکه پویاتر نیز می کند. مخلوط کردن بافت‌هایی مانند پشم، چرم و بوکل به از بین بردن خنکی کمک می‌کند و حسی جذاب و زنده می‌افزاید.

26

27

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها