|

بیت کوین چند هزار دلاری؟

حماسه ای باور نکردنی از بیت کوین!

bitcoin

رک دیویس، تحلیلگر رمزارز می گوید ممکن است بیت کوین (BTC) با خروج از روند نزولی اخیر خود وارد اکنون وارد دوره ای عجیب شده است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ارک دیویس، تحلیلگر رمزارز می گوید ممکن است بیت کوین (BTC)  با خروج از روند نزولی اخیر خود وارد عرصه روند صعودی شود.بزرگترین رمزارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازاری،زیر 49,670 دلار در تعطیلات آخر هفته کریسمس معامله میشد، ولی امروز جایگاهی در منطقه 51 هزار دلاری به دست آورد.و اکنون، بیت کوین امروز با قیمت 51598 دلار در حال معامله بود و امروز چهارمین روز از معاملات بیت کوین بالای 50 هزار دلار از 23 دسامبر است.

BITCOIN

تجزیه و تحلیل زنجیره ای شرکت Santiment

با بازگشت بیت کوین به بیش از 51 هزار دلار، معامله گران امیدوارشده اند و احساسات بازار به محدوده مثبت رسیده است.منطقه 50 هزار دلار را میتوان سطح حمایت روانی درنظرگرفت، جایی است که  دست یابی معامله گران به بالاتر از این سطح به افزایش قیمت بیت کوین کمک می کند و باعث انگیزه معامله گران می شود ولی رسیدن قیمت زیر این منطقه تهدیدی برای آنها خواهد بود!

نرخ هولینگ بالای سرمایه‌گذاران نسبت به ۱۱ ماه پیش

 بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode، میزان بیت کوین از «HODLed or Lost Coins» به بالاترین حد در ۱۱ ماه گذشته یعنی ۷.۲۵ میلیون BTC رسیده است.هم چنین بیت‌کوین‌های گم‌شده یا HODLed نشان‌دهنده جابه‌جایی کیف پول های بزرگ و قدیمی است که بیانگرافزایش توکن‌های خارج از گردش می باشد.

BITCOIN

افزایش روند یکساله قیمت بیت کوین و بازگشت به سطح روانی بیانگر این است که آینده خوبی در انتظار این رمز ارز بزرگ می باشد و معامله‌گران اکنون ترجیح می دهند که توکن BTC خود را حفظ کنند و دیگر به فکر خرید ارزهای دیگر نیستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها