|

هشدارهایی از تحلیلگر رمزارز!

هشدار بیت کوین نخرید؛اما چرا؟

bitcoin

من هنوز بیت کوین نمیخرم و شما هم نباید بخرید! اگرچه بیت‌کوین طی سال گذشته به من ثابت کرده است که اشتباه می‌کنم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-تحلیل گری گفته است:من هنوز بیت کوین نمیخرم و شما هم نباید بخرید! اگرچه بیت‌کوین طی سال گذشته به من ثابت کرده است که اشتباه می‌کنم، اما من هنوز هم با این اوصاف محبوب‌ترین ارز دیجیتال روی کره زمین را با پول رایگان نمی‌خرم -- و به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنم از آن اجتناب کنند. برخی از دلایلی وجود دارد که به من ثابت میکند که در این هیاهوی نباید بیت کوین خرید.

اولین نکته این است که طلا را به عنوان مقایسه با بیت کوین در نظر بگیرید. از آنجایی که نمی‌توانیم از کیمیا برای ساختن طلای اضافی استفاده کنیم،خطوط بیت کوین کدی است که سقف آن را به 21 میلیون سکه محدود می کند. اگرچه  بعید است تعداد توکن های برجسته  به بالای 21 میلیون افزایش یابد، غیرممکن نیست که این اتفاق بیفتد. بنابراین، بیت کوین  BITCOIN فقط ذره ای  هز کمبود را ارائه می دهد و نه کمبود واقعی.

بیت کوین یک شبکه بلاکچین نسل اول است که توسط نوآوری بلاک چین نسل سوم در گرد و غبار رها شده است. هیچ شواهدی وجود ندارد که بیت کوین ۹۱۳ میلیارد دلار ارزش داشته باشد، و معامله گران فقط درجهش اول قیمتی بیت کوین سود می برند ولی بعد از آن هیچ چیزی عاید آنها نمی شود.ویا کسانی که سریعتر پردازش کنند و تراکنش های بسیار پیچیده تری را انجام دهند اما اولین کسی که به این راه دست می یابد به سختی برنده خواهد شد.

نوسانات عمده قیمت تا حدودی در فضای کریپتو امری عادی است، و افزایش قیمت به دنبال سودهای بزرگ اغلب اتفاق می‌افتد. بیت کوین از ژوئیه 2010 در مقطعی 8 میلیارد درصد رشد داشته و هنوز نشان نداده است که واقعاً قدرت ماندگاری دارد یانه. از آنجایی که نتوانسته است از بازار سهام جدا شود، من باور ندارم که بیت کوین جهشی قابل توجه داشته باشد.

با توجه به شواهد به این نتیجه می رسیم که بیت کوین از نظر قیمتی دچار اختلال می باشد و نکته مهم تر این است که خیلی از معامله گران روی کاربرد خرید و پرداخت بیت کوین مانور می دهند غافل از اینکه دنیای واقعی به قدری پیش نرفته است که نیازی به خرید و فروش در بلاک چین را داشته باشیم.

ولی پروژه های ارزهای دیجیتال زیادی وجود دارند که واقعاً جذاب هستند و می توانند به پردازش پرداخت یا مدیریت زنجیره کمک کنند. ولی بیت کوین جزعی از آنها نیست. اما در آخر بگویم که همه این موارد جزئی از فرضیه میباشد و شاید هم من خودم اولین کسی باشم که شروع به خرید کلانی از این ارز دیجیتال کنم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها