|

چک لیست روزانه!

بازار حماسه ای؛دوج،شیبا&بیت کوین...

SHIBAINU

قیمت ارزهای دیجیتال امروز:در ارزهای دیجیتال، قیمت بیت‌کوین شیبا دوج کوین و...به چه چیزی رسیدند؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-قیمت ارزهای دیجیتال امروز:در ارزهای دیجیتال، قیمت بیت‌کوین امروز به بالای ۵۱۰۰۰ دلار دست یافت،بزرگترین ارز دیجیتال جهان بر اساس ارزش بازار بیش از ۶ درصد افزایش یافته و به ۵۱۱۰۱ دلار رسیده است،مشهور بودن بیت کوین  به دلیل نوسانات جالب او می باشد،که بیت کوین از زمان ثبت رکورد در اوایل نوامبر بیش از 18000 دلار کاهش یافته است، اما  بیش از 75 درصد از سال جاری (از سال تا به امروز یا YTD) تا کنون رشد داشته است.

در همین حال، اتر، توکن مبتنی بر بلاک چین اتریوم و دومین ارز دیجیتال بزرگ، نیز با افزایش ۴ درصدی همراه بود و به ۴۱۱۴ دلار دست یافت، از سوی دیگر، قیمت دوج کوین Dogecoin بیش از 7 درصد افزایش یافت و به 0.18 دلار رسید، در حالی که شیبا اینو Shiba Inu نزدیک به 15 درصد افزایش یافته ا و به 0.000040 دلار رسیده است.سایر توکن‌های دیجیتال مانند Cardano، Solana، Binance Coin، Stellar، Uniswap، Polkadot نیز در 24 ساعت گذشته  سود مناسبی کسب کردند و با قیمت مناسبی در حال معامله هستند.

در همین حال، طبق گزارشات CoinGecko، ارزش بازار ارزهای دیجیتال جهانی بیش از 5 درصد افزایش یافت و به 2.52 تریلیون دلار رسید. با توجه به گزارشات داده شده نشان می‌دهد که بازار رمزارزها دوباره در حال اوج گیری میباشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها