|

شیبا غیر قابل پیش بینی!

لقب جنجالی شیبا در سال2021!

SHIBAINU

شیبا اینو Shiba Inu محبوب ترین رمز ارز سال 2021 در کوین مارکت CoinMarketCap بوده است که از بیت کوین و Dogecoin پیشی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-شیبا اینو Shiba Inu محبوب ترین رمز ارز سال 2021 در کوین مارکت CoinMarketCap بوده است که از بیت کوین و Dogecoin پیشی گرفت. Shiba Inu عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم داشت بخاطر همین در سال 2021 به پربیننده ترین ارز رمزنگاری شده بعنوان جمع آوری کننده داده های رمزنگاری CoinMarketCap تبدیل شد.

سال 2021 بی شک سال بسیار خوبی برای شیبا اینو (SHIB) بوده است، چون این میم کوین memecoin ب پشت سر هم به دستاوردهای مهمی دست یافت و همچنان ادامه دار می باشد،شیبا قاتل DOGE به عنوان پربازدیدترین ارز رمزنگاری شده در پلتفرم محبوب ردیابی قیمت CoinMarketCap در سال 2021 شناخته شد و همانطور که گفتیم از دارایی های ارزهای دیجیتال برتر از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و Dogecoin (DOGE) پیشی گرفت.

بر اساس داده های موجود شیبااینو  CoinMarketCap، Shiba Inu بیش از 188 میلیون بازید در 12 ماه گذشته ثبت کرده است که حدود 43 میلیون بیشتر از 145 میلیون بازدید بیت کوین در سال جاری است.دوج کوین با 107 میلیون بازدید در رتبه سوم پربازدیدترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 قرار گرفت و پس از آن کاردانو و اتریوم به ترتیب با 86 میلیون و 81 میلیون بازدید در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

جالب اینجاست که شیبا اینو تنها 15 ماه از آمدنش می گذرد اما در حال حاضر سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است.در ماه اکتبر، SHIB بیش از 133 درصد در یک دوره چهار روزه افزایش یافت و به بالاترین سطح تاریخ 0.000088 دلار رسید. روند صعودی باورنکردنی ثابت شیبا، ارزش کل بازار آن را به بیش از 41.5 میلیارد دلار رساند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها