|

فلوکی رقیب سرسخت!

رقیب شیبا اینو حماسه آفرید!

SHIBAINU

رقیب Shiba Inu فلوکی Floki (FLOKI) درحال حماسه آفرینی می باشد؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-رقیب Shiba Inu  فلوکی Floki  (FLOKI) توسط صرافی BitGlobal، که یک شرکت بین‌المللی ارزهای دیجیتال مستقر در هنگ‌کنگ، لیست شده است. FLOKI، یک میم کوین با الهام از ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس ایکس، در 27 دسامبر در صرافی لیست خواهدشد.این پلتفرم معاملاتی در سال 2019 به عنوان گروهی از غول رمزنگاری در کره جنوبی Bithumb تاسیس شد که باعث توسعه این شرکت در سراسر جهان شد.وحجم معاملات بیت گلوبال در 24 ساعت گذشته به 213 میلیون دلار دست یافته است.این صرافی که در زمان تاسیس Bithumb Global نام داشت، ولی در ماه جولای تغییرنام داد.

فلوکی

تغییرنام باعث نگرانی هایی در بزرگترین صرافی در کره جنوبی که از گروه های همنام که تحت مالکیت آن بودند باقی مانده‌اند دورشود. Bithumb سنگاپور که دیگر مجوز استفاده از نام تجاری این صرافی را ندارد، اکنون نام او به Bitholic نیز تغییر کرده است.BitGlobal در حال حاضر در 196 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده بود، کوربیت هم در اوایل نوامبر از سکه میم شیبا اینو پشتیبانی کرد.همراه با Bithumb، Korbit یکی از صرافی های کره جنوبی بود که در اوایل سال جاری از سرکوب شدید نظارتی نجات یافت درصورتی که بیش از 40 صرافی ارزهای دیجیتال در اوایل سال جاری در این کشوربخاطراین سرکوب ها تعطیل شدند.

سرپاشدند

 پس از اینکه توسعه‌دهنده اصلی پروژه Floki Inu را ول کرد فلوکی با قدرت تمام توانست با نسخه V2 خود در ماه جولای ظاهرشود.سپس در ماه نوامبر با گرفتن پروژه سیستم حمل و نقل لندن با بازاریابی تهاجمی خود،گروه های زیادی را به خود جلب کرد. مروجین فلوکی اینو با باشگاه‌های بزرگ فوتبال نیز وارد همکاری شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها