|

جنگ جنجالی!

جنگ حماسه ای ایلان ماسک سردوج کوین!

SHIBAINU

ایلان ماسک اشاره می کند که طرفدار دوج کوین است زیرا بیت کوین فقط به افراد ثروتمند جدید قدرت می دهد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ایلان ماسک اشاره کرده است که حمایتش از Dogecoin ابدی خواهد بود چون این میم کوین توسط یک جامعه و محبوبیت درحال اوج گیری می باشد در صورتی که بیت‌کوین، با حامیان تأسیسات وال استریت تامین می‌شود.مدیر عامل تسلا در حال راه اندازی یک توییت با عنوان چه کسی در دنیای رمزارز قدرت دارد؟ که توسط جک دورسی،طرفدار بیت کوین و بیلی مارکوس، خالق دوج کوین، انجام شده است.

دورسی توضیح داد که چرا از نفوذ سرمایه‌های مخاطره‌آمیز بر Web3 و نسل بعدی اینترنت که زیربنای ارزهایی امثال متاورس است، انتقاد کرده است.مدیرعامل بلاک و بنیانگذار توییتر گفت که با بلاک چین اتریوم که هسته اصلی برنامه های غیرمتمرکز در چشم انداز Web3 است مخالف نیست، اما با کنترل شرکتی به شدت مخالف است.در همین حال، مارکوس گفت: "منظورم این است که هدف من راه اندازی سرمایه هایی برای پول درآوردن و تفریح ​​است. من با تاسیس شرکت مشکلی ندارم و واقعاً هیچ مشکلی در این رابطه نمی بینم - بیت کوین فقط به افراد ثروتمند جدید قدرت می دهد."

DOGCOIN

" ماسک به آن پاسخ داد: "به همین دلیل است که من طرفدار دوج هستم."Dogecoin، یک ارز دیجیتال الهام گرفته از میم‌ها که در سال ۲۰۱۳ توسط مهندسان نرم‌افزار مارکوس و جکسون پالمر با یک طنز شروع شد،که امسال از نظر محبوبیت و قیمت افزایش یافته است و دوج کوین Dogecoin تا حدودی به عنوان یک نسخه رمزنگاری شده GameStop دیده می شود.در همین حال، بیت کوین نه تنها از سوی معامله‌گران خرده‌فروش، بلکه از سوی مؤسسات و سایر شرکت‌های بزرگ مانند بلک راک و BNY Mellon، مورد توجه قرار گرفته است.

ولی Dogecoin نتوانسته است پشتوانه مشابهی را به دست آورد.و ماسک پس از اینکه مجله تایم او را به عنوان شخصیت سال انتخاب کرد، گفت: «بیت‌کوین ممکن است یک سرمایه گذاری با ارزش باشد، اما جایگزین خوبی برای ارز معاملاتی نیست». اگرچه به عنوان یک طنز ایجاد شده است،اما dog برای تراکنش ها مناسب تر است.وماسک در آخرگفت که سبد ارزهای دیجیتال او شامل بیت کوین، اتر و دوج کوین است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها