|

امسال چه شلوارهایی بیشتر مُد است؟

آشنایی با جذاب ترین مدل های شلوار زنانه؛ به نظرت امسال چه مدل شلوارهایی مُد شده؟

شلوار زنانه

معرفی جذاب ترین مدل های شلوار زنانه و انواع شلوار زنانه و دخترانه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های شلوار شلوار زنانه جذب و شلوار زنانه جدید 14…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار زنانه دارای دنیای متنوع و جذابی است به طوری که شما با ورود به فروشگاه با انواع شلوار زنانه مثل شلوار لی، کتان، بگ، مام استایل و… روبه رو می شوید. برای یک خانم با سلیقه مهم است که با چه شلواری در موقعیت های مختلف حاضر شود زیرا این لباس روی پرستیژ او تأثیر زیادی دارد. پس فراموش نکنید که به همان اندازه که انتخاب مانتو و آیتم های دیگر بر روی استایل شما تاثیر گذارند، انتخاب شلوار هم آیتم مهمی است. البته خوب است که بدانید عوامل بسیاری بر روی انتخاب شلوار زنانه مناسب برای شما تاثیر خواهد گذاشت ولی شناخت ترندهای دنیای مد بیشتر از هر ویژگی دیگری می تواند بر روی این انتخاب تاثیر بگذارد. برای مثال اگر به دنبال یک استایل ترندی و جذاب در پاییز 1402 هستید می توانید از شلوار پلیسه، شلوار مام استایل یا خمره ای و شلوار واید لگ استفاده کنید.

شلوارهای نام برده همگی جزو شلوارهای ترند و مد روز 1402 محسوب می شوند و انتخاب هر کدام از این شلوار ها باعث می شود استایل شما حالتی ترندی و مدرن به خود بگیرید. البته فراموش نکنید که شناخت فرم اندام و اینکه کدام یکی از این شلوارها ممکن است به شما بیاید هم در داشتن استایل جذاب تاثیر گذار است، پس بهتر است قبل از خرید شلوار زنانه جین برای خود از این موارد اطمینان حاصل کنید. گاهی حتی شناخت درست انواع استایل و شناخت درست رنگ ها و هم نشینی لباس ها کنار هم، تنها راه حل این سردرگمی می باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین مدل های شلوار زنانه آشنا شوید.

شلوار زنانه جدید

شلوار زنانه جدید

شلوار پلیسه؛ ترندی ترین شلوار زنانه 1402

یکی از ترندهای سال 1402 را می توان نوعی شلوار زنانه دانست که از پارچه پلیسه تهیه شده است و البته به نوعی می توان پارچه پلیسه را ترندی دانست. زیرا در فشن شوهای امسال از این پارچه برای تهیه مانتو و یا لباس های دیگری مانند پیراهن و دامن هم استفاده شده است. خوب جدا از بحث ترندی بودن این مدل شلوار این شلوار پارچه ای را می توان در دسته شلوارهای مجلسی و شیک دسته بندی کرد و در استایل های الگانت از آن استفاده کرد. البته اگر نخواهیم بی انصافی کنیم باید بگوییم که این شلوار زنانه مدرن از شلوار طرح دار که برای تابستان 1402 بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود ست کردن راحت تری دارد، پس جای نگرانی نیست تنها کافی است بقیه آیتم های استایل خود را هم مانند شلوار الگانت و جذاب انتخاب نماییدو برای مثال اگر شلورتان بگ است کفش پاشنه بلند، اکسسوری های گر زرق و برق و مانتو کتی می توانند استایلتان را زیباتر کنند.

شلوار زنانه جدید

شلوار زنانه جدید

شلوار زنانه آن هم از نوع مام استایل یا خمره ای

اگر شما از پوشیدن شلوارهای جذب و اسکینی خسته شده اید و به دنبال شلوارهایی راحت تر هستید می توانید شلوار زنانه مام استایل یا خمره ای را امتحان کنید. البته در ابتدا خوب است که بدانید این دو مدل چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند و کدامیک از آن ها برای استایل شما مناسب تر می باشد. شلوار مام استایل فاق بلندی دارد و در قسمت ران و ساق پا آزاد و گشاد است در حالیکه در قسمت مچ پا کمی تنگ می شود. البته شلوار خمره ای هم دقیقا همچین فرمی دارد با این تفاوت که در قسمت ران آزادتر از شلوار مام استایل است و همین موضوع باعث فرم خمره ای مانند در آن شده است. برای ست کردن این مدل شلوار ها بهتر است از مانتو کوتاه یا شکت ها استفاده کنید زیرا این شلوار زنانه برای استایل کژوال مناسب تر خواهد بود.

شلوار زنانه جدید

شلوار زنانه جدید

شلوار زنانه واید لگ؛ متفاوت لباس بپوشید

این نوع شلوار زنانه همانطور که از نامش پیدا است گشاد و آزاد است. پس اگر دنبال راحتی هستید این شلوارها ایده مناسبی برایتان محسوب می شود، از انواع شلوارهای آزاد در این سبک می توانیم شلوار لی گشاد یا شلوار هارم را نام ببریم. البته اگر می خواهید با شلوار واید لگ استایل ترندی را تجربه کنید بهتر است او را قد کوتاه انتخاب نمایید، زیرا او مانند شلوار بوت کات از افتادن بر روی کفش زیبایی ایجاد نمی کند.

شلوار زنانه جدید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها