|

استایل کلاسیک پاییز چگونه است؟

مانتو های کلاسیک و جذاب پاییز 1402؛ استایل پاییزی با مانتو کتی ولی نه با هر کتی!

مانتو کتی

معرفی چندتا استایل پاییزی با مانتو کتی و انواع مانتو پاییزه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های مانتو کتی مجلسی، مانتو مخمل سوزن دوزی و شکت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما همه می دانید که مانتو یکی از مهم‌ ترین لباس‌ های زنانه است و به همین خاطر طرح و رنگ مانتو تاثیر زیادی روی جذابیت ظاهری خانم‌ ها دارد. از این رو باید در انتخاب آن دقت و حساسیت زیادی داشته باشید، البته همانطور که می‌دانید یکی از این مانتوهای جذاب که چند سالی است وارد کمدهای ما شده، مانتو کتی است. مدل مانتو کتی به گونه ای است که به راحتی در استایل های کلاسیک و الگانت قابل استفاده می باشد؛ ولی جالب است که بدانید مانتو کتی حتی در استایل های نیمه رسمی و اسمارت کژوال هم قابل استفاده است. پس اگر می خواهید پاییز امسال را شیک و متفاوت تجربه کنید بهتر است تا یکی از این مانتوهای همه فن حریف را در کمد خود داشته باشید و با ترفندهای ست کردن آن در سبک های مختلف آشنا باشید.

مانتو کتی همانطور که از نامش پیدا است، از کت و شلوارهای مردانه الهام گرفته شده‌ است. اما براساس ظرافت و زیبایی زنانه طراحی های متنوع و متفاوتی دارد و در بازار ما شاهد حتی مدل های اورسایز و کژوال آن هم هستیم ولی در این مقاله ما فقط تمرکزمان بر روی مدل های پاییزی و کلاسیک این مانتوی جذاب و دوست داشتنی است. کت تک به تنهایی هم می تواند از استایل ساده شما یک استایل لوکس و جذاب بسازد ولی اگر می خواهید متفاوت باشید و مانند ملکه بدرخشید بهتر است برای ست کردن آن از قوانین استایل و دنیای مد استفاده کنید. البته فراموش نکنید که قبل از انتخاب مانتو کتی بهتر است درباره سبک استایل شخصی خود اطلاعاتی کسب کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو کتی برای پاییز 1402 آشنا شوید.

مدل مانتو کتی مجلسی

مدل مانتو کتی مجلسی

مانتو کتی ژاکارد؛ پاییز را مثل ملکه بگذرانید

از آنجایی که پارچه ژاکارد یک پارچه شیک و لوکس است، پس انتخاب یک مانتو کتی ژاکارد و کلاسیک از شما قطعا یک ملکه شیک پوش خواهد ساخت. البته فراموش نکنید که پارچه ژاکارد ضخامت بالایی دارد به همین خاطر به عنوان یک مانتو پاییزه می تواند به خوبی عمل کند هر چند که ست کردن و استفاده از آن در استایل کار سختی باشد. البته اگر بخواهم خیالتان را راحت کنیم باید بگوییم که برای داشتن یک استایل شیک و همه چی تمام با مانتو کتی ژاکارد فقط کافی است تا بقیه آیتم های استایل خود را ساده و بدون پترن انتخاب نمایید. حال اگر برایتان سوال شده است چرا؟ باید بگوییم که به دلیلی داشتن پس زمینه طرح دار پارچه ژاکارد اگر آیتم های دیگر ساده نباشند استایلی شلوغ و شلخته پیدا خواهید کرد.

مدل مانتو کتی مجلسی

مدل مانتو کتی مجلسی

پاییز مانتو کتی کمردار میطلبه

اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم کمربند یکی از اکسسوری های پرکاربرد در فصل پاییز است، زیرا اکثر ترنچ کت ها و یا پالتوها برای محافظت بدن از سرما به وسیله کمربند بسته می شوند. البته این ترفند جذاب نه تنها به این دلیل بلکه به خاطر جذابیت زیادی که به استایل شما می بخشد در دنیای مد و فشن بسیار شهرت دارد. بعد از انتخاب کمربند مناسب برای داشتن یک استایل زیبا با مانتو کتی، انتخاب لباسی است که باید زیر مانتو بپوشید مهم است. بسته به موقعیتی که قرار است در آن شرکت کنید، می‌ توانید از تیشرت، شومیزهای دکمه‌دار، بلوز یقه اسکی، هودی و حتی پلیور استفاده کنید. نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که همیشه برای لباس زیر کت سعی کنید رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید.

مدل مانتو کتی مجلسی

مدل مانتو کتی مجلسی

در مواقع رسمی مانتو کتی مشکی یادت نره

 فرقی ندارد که در پاییز هستید یا تابستان، در هر زمانی از سال که باشید مانتو کتی مشکی برای استایل رسمی و کلاسیک معجزه خواهد کرد، این را هرگز فراموش نکنید. پس اگر می خواهید یک استایل رسمی و در عین حال شیک را تجربه نمایید ولی در عین حال درگیر ست کردن رنگ ها و آیتم های دیگر نشوید بهتر است یک ست مونوکروم مشکی را انتخاب نمایید و خیال خود را از بابت استایل خود راحت نمایید. البته اگر علاقه ای به مونوکروم ندارید می توانید از هر رنگی که دوست دارید به عنوان رنگ مکمل استفاده کند زیرا رنگ مشکی به راحتی با همه رنگ ها ست می شود.

مدل مانتو کتی مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی