|

اعتماد به نفس "نفیسه روشن" برای این چهره اش / خونه زندگی لوکسش با کفتر ها نمایان شد!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن انگاری دیگه به بازیگرای سابق جوین شده و حالا تنها با اینستا حاشیه سازی داره که اینبار با هیئت های خیابانی سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگرای مشهور و همیشه رو بورسی هستش که حتی اگه بازیگری هم نکنه باز تو مشهوره! البته که این چنین روند رو در پیش گرفتن تو کار هر بازیگری نیست و هنرمندان معدودی پیدا میشن که از نمونه های بارزشون نفیسه روشن و بهاره رهنما می باشند. نفیسه بانو آخرین بار در سریال "گیلدخت" ایفای نقش داشت که اونهم در چند سکانس بود و بعد خدانگهدار! نفیسه روشن اینطور که معلومه بازیگری رو به خاطره ها پیوند داده و حالا یا به دلایل شخصی و یا به دلیل نبود پیشنهاد کاری، در این عرصه شگفت انگیز دیده نمیشه.

نفیسه روشن حالا دقیقا باز به مانند خانوم بهاره رهنما در صفحه اینستاگرامش به شدت پر کار تر و فعال شده! این در حالیه که خانوم خانوما مثل چهره های نیمه مشهور در پیج رفتار میکنه چرا که مثلا عکس و ویدیو میذاره ها، اما خب کلا ساده طور دقیقا به مانند کاربران معمولی و می بینیم که هیچ خبری از مثلا آتلیه رفتن و عکاسی در فتوکال های مختلف و ... نیست! از طرفی هم نفیسه روشن خب تا ته دنیا همچنان چهره ای مشهوره و به همین دلیل هوادارای خاص خودش رو داره که گاهی پشت و پناهشن و گاهی هم  تا از کوچیکترین اتفاق تو پیجش حاشیه سازی کنن! 

نفیسه-روشن-scaled

سوتی های عجیب نفیسه روشن! 

میدونید که نفیسه روشن قبلتر هم حواشی داشت که خب به شدت بولد شد و خبراش دست به دست شد. نفیسه روشن باز هم به مانند خانوم بهاره رهنما تا به حال با دو ازدواج رفته تو حاشیه. البته که برای خانوم رهنما دو ازدواج علنی بود و برای نفیسه روشن یک ازدوج و طلاق علنی، و یک ارتباط عجیب که تنها دست آقای مورد نظر دیده میشد تا ابراز علاقه های شدیدی که نفیسه بانو بهش داشت و تو پپیجش مینوشت! 

همین جا بود که نفیسه روشن برای اربعین رفت کربلا و اومد از دستان این مرد رونمایی ساخت! از دیگر حواشی خانوم بازیگر خوابی بود که تو مسیر برای شخص مصاحبه گیر تعریف کرد و گفت خواب دیده که .... و برای خوابش هم سه شاهد داره! مگه تو خواب هم میشه شاهد داشت؟

چرا نفیسه روشن دیگه سالن زیبایی نداره؟

از این ها که بگذریم و برسیم به لایف استایل نفیسه بانو، باید بگیم که اتفاقا این موضوع هم برمیگرده به همون تایمی با آقای نام برده رفت و امد داشت و همینجوری که داشت دست وی رو نشون میداد، دیدیم نفیسه روشن یک سالن زیبایی افتتاح کرده و دائما در حال تبلیغشه! این سالن در شهر بابل بود و نفیسه بانو هم با سیس مدیریتی بارها عکاسی کرد و به همگان نشون داد که چه کرده! خیلیا هم بر این باور بودند که مرد پولدار این شرایط رو برای خانوم بازیگر ساخته! گذشت و گذشت تا اینکه خیلی دیگه از نفیسه روشن و سالنش خبری نشد تا اینکه به تازگی و در آخرین استوری پیجش نوشته خیلی وقته که اون سالن رو گذاشته کنار!

همین شد تا خیلی از کاربران متعجب بشن که چیشد چی نشد و خلاصه که حتی بستن سالن رو هم به همون آقا نسبت بدن!

Untitled

اعتماد به نفس نفیسه روشن برای این چهره!

نفیسه روشن چهره ای نچرال داره. از اون دست فیس ها که فرد مورد نظر چندان به دنبال فیلتری اینستاگرامی هم نمیگرده و لزومی نمیدونه! نفیسه بانو دقیقا یکی از همین دست بانوان است و بارها و بارها شده تصاویر مختلفی از خود منتشر کرده و با اعتماد به نفسی کامل دیده شده. در ادامه مشاهده می کنید تصویری از وی در حالی که اخرین پستشه.

362891500_1434254347306800_7852454711335074598_n

کمی بیشتر با نفیسه روشن و خونه لاکچریش

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی