|

وقتی مهراوه شریفی نیا شده عروس فیلم باباش؛ خانوم از هر انگشتش یه هنر میچکه!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا بازیگر خوش فیس ایرانیه که ظواهر بسیاری ازش دیده شده اما خب اینبار مدل موی این چهره باعث شد تا همه فکر کنن کچله!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا از بازیگرای خیلی محبوب و دلربا تو سینمای و تلویزیون ایرانه که از همون بچگیم تو این فضا و داستانا بوده تا همین حالا که سن و سالی پخته ای داره! مهراوه شریفی نیا رو میدونیم و میدونید که دختر آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا می باشد و از طرفی هم خواهرش ملیکا خانوم از بازیگرای مشهور در این حرفه می باشد. مهراوه شریفی نیا چهره ای ساده اما دلنشین دارد به همین علت قعطا کمتر مخاطبی پیدا میشه که ازش وایب منفی بگیره.

مهراوه شریفی نیا گرچه که زیبایی چهره اش از خیلی از بازیگرای خانوم بیشتره اما یه باطن آروم و بی شیله پیله داره که باعث شده تا این هنرپیشه از حواشی ناجور دور بمونه و کمتر جنجالی اطرافش بچرخه! مهراوه شریفی نیا اما در ظاهرش همیشه یه شیطنتایی داره که کمتر وقتی دیده شده تو هَچل بیوفته و بیشتر در حد نکته بوده مه در ادامه بهش میرسیم. اما ابتدا تصویری از این بازیگر زن مشاهده می کنید که با موها کشیده بالاش مورد توجه قرار گرفت و خیلیا گفتن انگار کچله!

Untitled

وقتی آرتیستی تو ژن شریفی نیا هاست!

خب دیگه حتی اگه فیلم سریال ایرانی ببین هم نباشید باز میدونید که مهراوه شرفی نیا خواهر کدوم بازیگره و از کدوم بازیگرا هم زاده شده!

مهراوه بانو انگاری این بازیگر بودنه تو گوشت و خونِشه چرا که وقتی پدری همچون محمدرا شریفی نیا و مادری مثل آزیتا حاجیان داشته باشی دیگه چه چیز برای ورود به این بازیگری کم داری؟ آبجی کوچیکه خانوم خانوما هم که معرف حضورتون هستند ملیکا شریفی نیا می باشد که ایشون هم سالهاست بازیگره ولی نسبت با آبجی بزرگه خیلیییی عقبه!!

Melika-Sharifinia-7

سوال و جواب چالشی مدیری از مهراوه شریفی نیا واسه ازدواجش!!

مهراوه شریفی نیا از بایگرای خانومی هستش که با وجود اینکه سن کمی نداره اما هنوز ازدواج نکرده و خبری هم ازش نیست. مهراوه خانوم وقتی که در برنامه "دورهمی" دعوت شد به سوال عجیب مهران مدیری جواب داد. آقای مدیری در این بخش از برنامه از خانوم بازیگر میپرسه کسی نمیگیره شمارو؟ شوهر گیر نمیاد!

مهراوه هیچ، ملیکا شریفی نیا چی میگه!

خب دیگه حتی اگه فیلم و سریال ایرانی ببین هم نباشید باز میدونید که مهراوه شرفی نیا خواهر کدوم بازیگره و از کدوم بازیگرا هم زاده شده! مهراوه بانو انگاری این بازیگر بودنه تو گوشت و خونِشه چرا که وقتی پدری همچون محمدرضا شریفی نیا و مادری مثل آزیتا حاجیان داشته باشی دیگه چه چیز برای ورود به این بازیگری کم داری؟ آبجی کوچیکه خانوم خانوما هم که معرف حضورتون هستند ملیکا شریفی نیا می باشد که ایشون هم سالهاست بازیگره ولی نسبت با آبجی بزرگه خیلیییی عقبه!!

unknown_62271625_456949014874095_8639307997004597006_n

unknown_69682224_419807865333855_4965955599277011122_n

اعتماد به نفس فوق العاده مهراوه شریفی نیا واسه چهره فوق العادش!

خب همونطور که مشاهده کردین مهراوه شریفی نیا یه فیس خیلی ساده داشت با لباس و تریپی که چندان عجیب به نظر نمی رسید. مهراوه بانو چهره ای ناز و دلبرونه داره که خدادادی هم هستش و به مانند خیلیییی از بازیگران زن صورتش رو لب و گونه پروتزی نکرده و حتی به بینی که خیلی از خانوما در این عرصه میرن فندقیش میکنن، هم دستی نبرده و اتفاقا اعتماد به نفس بالایی هم داره.

شاید بگین از کجا فهمیدی؟ خب قطعا وقتی شما از چهرتون راضی نباشید میرید عملش می کنید که خب مهراوه شریفی نیا هم قطعا مشکل هزینه ای نداشت که! بنابراین خودش نخواسته و اعتماد کاملی نسبت به چهرش داره. از طرفی شما اگر کمی احساس نارضایتی داشته باشید آرایش می کنید! که خب مهراوه بانو این قلم رو هم اونقدری کم انجام میده که خدا میدونه! 

unknown_300172183_2861538434148232_5163653106551107658_n

وقتی مهراوه میشه بازیگر فیلم باباش

مهراوه شریفی نیا تو سابقه و آثارش خیلی کار طنز نداره و اصلاً خانوم بازیگر خیلی کار سینمایی نکرده و بیشتر تو آثار تلویزیون اونم تو ژانر اجتماعی ایفای نقش کرداه اما نوروز امسال مهراوه تو فیلمی که تهیه کنندگیش رو باباش یعنی محمدرضا خان شریفی نیا برعهده داشت بازی کرد.

در خلاصه داستانِ این فیلم آمده است: «خانواده مهاجر درخانه‌ای قدیمی در دل خیابان فرشته زندگی می‌کنند. هر یک از اعضای خانواده از فضای این خانه، به نحوی بهره‌برداری می‌کنند. دایی خانواده پس از سال‌ها به همراه عروسش از خارج به کشور برمی‌گردد تا خانه را بفروشد و ...

Untitled.jpg444

کمی بیشتر درباره مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. خانوم بازیگر یا بهتر بگیم خانوم موزیسین تو مسابقه بندبازی که مختص گروها های موسیقیایی بود به عنوان یکی از داوران حضور داشت و حتی تو یکی از قسمت های این برنامه ساز هم زد.

این رو هم اضافه کنیم که شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها