|

مهراوه شریفی نیا بعد بندبازیش شد عروس فیلم باباش؛ پاشنه بلنداشووو چقده لوکسه!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا بازیگر مهشور و محبوبی هستش که گاهی به دلیل زیبایی و گاهی هم به دلیل زشتی مورد انتقاد قرار میگیرد که اینبار سوژه زشتی بود!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- برخی از بازیگران هستند که خیلی در تلاشن تا دیده بشن و البته بولد! اما خب خیلی از راه و رسم درست درمونی وارد نمیشن و در نهایت میشن یکی مثل سحر قریشی که با بازی های متعدد که از سوی ارتباط با عوامل بدست آورده بود سوژه شد و حالا هم چندان اسم و رسم با ابهتی نداره! اما یکسری از هنرمندان به مانند مهراوه شریفی نیا هستند که اصلا با این روش ها کاری ندارن با همون تلاش و خوب بازی کردن بوده که به جایگاه حال حاضرشون رسیدن. البته که مهراوه شریفی نیا به دلیل مادر پدری مشهوری که داشته هیچ سختی برای ورود به این عرصه شگفت انگیز تحمل نکرده و به همچون آب خوررردن اومده بالا، اما خب از استعداد و روندی که داشته نباید گذشت چرا که مهراوه شریفی نیا مِن جمله معدود هنرمندانی می باشد که با وجود راه بازی که پیش روش برای سینما بودن داشته اما خیلی بر روی پرده نقره ای دیده نشد و بیشتر کار و بار خود را در تلویزیون اکتیو نگه داشت که خب این خودش نشون میده مهراوه بانو بیشتر بر این تلاش بوده کار کنه و بشه محبوب دلها، نه اینکه مثل بنز فقط و فقط پول پارو کنه!

Untitled

وقتی مهراوه شریفی نیا با باباش میشه عروس خیابان فرشته!

مهراوه شریفی نیا تو سابقه و آثارش خیلی کار طنز نداره و اصلاً خانوم بازیگر خیلی کار سینمایی نکرده و بیشتر تو آثار تلویزیون اونم تو ژانر اجتماعی ایفای نقش کرداه اما نوروز امسال مهراوه تو فیلمی که تهیه کنندگیش رو باباش یعنی محمدرضا خان شریفی نیا برعهده داشت بازی کرد.

در خلاصه داستانِ این فیلم آمده است: «خانواده مهاجر درخانه‌ای قدیمی در دل خیابان فرشته زندگی می‌کنند. هر یک از اعضای خانواده از فضای این خانه، به نحوی بهره‌برداری می‌کنند. دایی خانواده پس از سال‌ها به همراه عروسش از خارج به کشور برمی‌گردد تا خانه را بفروشد و ...

Untitled.jpg444

وقتی مهراوه شریفی نیا پاش میرسه اونور آب عوض میشه!

خب همونطور که دیدین مهراوه شریفی نیا تو چه سبک استایلی دیده میشه و علاقمنده تا چه مدلی بپوشه. جالبه که بازیگران بسیاری هستند به مانند خانوم مینا وحید و یا لیندا کیانی که همیشه نکته ای در استایل برای سوژه شدن های نامتعارف دارند اما امثال مهراوه ها چندان چنین نیستند و بیشتر با اونچه که به ذات سادشون میخوره ظاهر میشن!

مهراوه شریفی نیا هیچگاه اونقدر ها حاشیه دار نبوده که بخواد جنجالی بشه اما خب اصلا مگه امکان داره شما بازیگر باشید و حتی به دنبال جنجال هم نگردید جنجال هم به دنبال شما نگرده؟ خیر من که فکر نمی کنم!

مهراوه شریفی نیا اصولا به شدت اهل پاشنه بلند پوشیدنه که خب این آیتم رو با مانتوی بلند و یا دامن همراهش میکنه که زیبایی خوبیم میسازه! اما خانوم بازیگر مدتی پیش این ترکیب رو همراه با پیراهنی کوتاه و جذب زد که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

7183_449+(1)

تصویر بالایی رو دیدین؟ این عکس مربوط میشه به یکی از مراسمات سینمایی خارجی که خب احتمالا شما هم حدسش رو زده بودین. اما اینکه مهراوه شریفی نیا چرا و چیشد که تا پاشو گذاشت اونور آب این مدلی گشت خدا داند! شاید بگین خب اونوره دیگه بابا! که در خب در پاسخ باید بگیم دلیل اینکه بازیگران ما چرا فکر میکنند وقتی از مرز رد شدن زود تند سریع باید به کوتاه ترین و جذب تری حالت لباس بپوشن خدا داند! برخی از کاربران بر این نظر بودند مهراوه شریفی نیا اصلا خواسته خط قرمرز هارو کمی رد بشه خب اوکی! چرا دیگه بد سایز لباس پوشیده؟!

Untitled

سانسور مهراوه شریفی نیا که خیلی اعصابشو ریز ریز کرد!

قطعا میدونید دنیای بازیگری حواشی و مشکلات خاص خودش رو داره. بازیگران زن بسیاری هستند که از موارد مختلف گله دارند و گاهی اون گله رو در مصاحبه ها اعلام میدارند و گاهی هم در اینستاگرام و برخی نیز هستند که تو دلشون محفوظش میکنن چرا که از جنجال سازی خودشون رو دور نگه میدارن! اما مهراوه شریفی نیا که بارها سانسور شده، اینبار اومد و از سانسور رنگ لباسش در سریال شبکه خانگی "دل" نوشت! مهراوه بانو در کپشن:

اگه حافظه‌ام درست یاری کنه!، در سکانس‌های اولِ حضور نقش من در «دل»، مثلاً عروسی رابی بود که با تغییر رنگ لباس تبدیل شده به نامزدی!!!

احتمالاً باب طبعِ عزیزانِ ناظر نبوده که در پنج قسمت اولِ سریال، شاهد ناکام موندن دو تا جشن عروسی باشیم و با تغییر رنگ لباس از سفید به آبی و استفاده از واژه‌ی «نامزد» به جای «عروس» مراسم عروسی رو به نامزدی بدل کردند!

به نظرم این تصمیم بدون توجه به روند قصه و اتفاقاتی که در آینده برای رابی خواهد افتاد، گرفته شده!!!

اینقدر این ماجرا فانتزیه که یاد کارتون «زیبای خفته» و دعوای بچگانه‌ی پری‌ها سر رنگ لباسش افتادم...

باشد که سرنوشت «رابی عزیزم» بیشتر از این مورد هجومِ طلسم‌های بی‌دلیل و عجولانه قرار نگیرد.

مهراوه و ملیکا اون آیتم زیبایی برای ستاره شدن رو ندارند اما جاش گیس دارن فررر!

شاید شنیدین و شاید هم نشنیده باشین که میگن چشم رنگی ها ستاره میشوند. شاید خیلیا داشتن چشمانی رنگی رو ملاکی جذاب برای یک چهره جذاب بدونن که البته درستم میدونن چرا که این روزا تو سینمای ما برای ورودیش باید خوشگل باشی تا با استعداد! که خب داشتن چشمان رنگی هم میتونه یکی از آیتمای خیلی تاثیر گذار باشه.

اما از طرفی مهراوه شریفی نیا این مورد رو نداره اما در عوض یه ترکیب خوشگل از چشم و ابرو و بینی و لب داره که با موهای خدادادی فرش حسابی دلبر تر شده. البته که این فر بودن ذاتیه چرا که آبجی خانومش ملیکا بانو هم موهاش عییین سیم تلفن فرفریه از نوع جذابش، نه وز و ناجور!!

Untitled

کمی بیشتر درباره مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. خانوم بازیگر یا بهتر بگیم خانوم موزیسین تو مسابقه بندبازی که مختص گروها های موسیقیایی بود به عنوان یکی از داوران حضور داشت و حتی تو یکی از قسمت های این برنامه ساز هم زد.

این رو هم اضافه کنیم که شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها