|

خوشتیپی نرم و نازک مهراوه شریفی نیا با استایل رنگی؛ ماشین شیش در و لوکسشووو!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا از بازیگرای جذاب چهره و جذاب بازیگری هستش که محبوبیت زیاده داره اما اینبار با استایلی که رو کرد دل همرو زد!!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا همیشه و همیشه از بازیگرای جذاب و تو دلبرویی بوده و هست که تو هر فیلمو سریالی دیده میشد و میشه، مخاطب رو محو خودش کرده. مهراوه شریفی نیا مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که از کودکی تو این فضا بوده و هست چرا که هم مامان جانش و دَدی خانش در این فضا بوده و هستند و از اونجایی که سینما و تلویزیون و بازیگری هم خدای مافیا بازی و پارتی بازی هستند، اصلا امکان نداره چهره ای به مانند محمدرضا شریفی نیا خانوم بچهاشو در این شغل دخیل نکنه! مهراوه شریفی نیا گرچه که این روزا در کار و باری دیده نمیشه اما حضورش در اینستاگرام باعث میشه تا تو چشم مخاطب بولد باقی بمونه. 

اما مهراوه بانو در این فضای نامرئی به جز حضور اینستاگرامیش اونقدری عکس و ویدیو منتشر شده داره که حتی اگه محتوایی هم به اشتراک نذاره باز فَت و فراوون عکسسسه که از خانوم خانوما دیده میشه. مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر این چهره رو مشاهده می کنید که با استایل رنگیش مورد توجه قرار گرفت و از طرفی هم ژست مجسمه ای خانوم بازیگر نظراتی منفی رو جلب خود کرد.

Untitled

لباس غربی مهراوه شریفی نیا کنار ماشین لاکچری و غررربی!

مهراوه شریفی نیا گفتیم که چهره ای محبوب و دوست داشتنیه، اما از طرفی هم چندان تو استایل و ظاهر بلده کار نیست! حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا خانوم خانوما این مدلیه که خیلی بلد نیست درست آیتمای تیپش رو با هم ست بزنه و یا از لباس های درست حسابی برای فضای های مختلف استفاده کنه! حالا این یکی یعنی چی؟ یعنی مثلا مهراوه شریفی نیا مدتها پیش تصاویری ازش منتشر شد که در خارج از ایران بود و در حالی که مثلا خانوم بازیگر سعی داشت تا خارجکی و با محدودیت کمتر تریپ بزنه، نتیجه کارش شد یه استایل نامتعارف و نه چندان زیبا که مورد توجه قرار گرفت. البته توجهی منفی!! در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید که در کنار ماشین شیش دره کلی کامنت گفت.

Untitled

وقتی بازیگری تو مویرگای مهراوه شریفی نیا رویت شده!

خب دیگه حتی اگه فیلم سریال ایرانی ببین هم نباشید باز میدونید که مهراوه شرفی نیا خواهر کدوم بازیگره و از کدوم بازیگرا هم زاده شده! مهراوه بانو انگاری این بازیگر بودنه تو گوشت و خونِشه چرا که وقتی پدری همچون محمدرا شریفی نیا و مادری مثل آزیتا حاجیان داشته باشی دیگه چه چیز برای ورود به این بازیگری کم داری؟ آبجی کوچیکه خانوم خانوما هم که معرف حضورتون هستند ملیکا شریفی نیا می باشد که ایشون هم سالهاست بازیگره ولی نسبت با آبجی بزرگه خیلیییی عقبه!!

Melika-Sharifinia-7

هنرای نانای نای دارِ مهراوه شریفی نیا چی میگه!

مهراوه شریفی نیا اصلا و ابدا اهل حاشیه سازی نیست و اما خب خیلی تو پیج اینستاگرامش اکتیوه و همین موضوع باعث میشه تا کاربر با روحیات شخصی خانوم بازیگر آشنا بشه. مهراوه شریفی نیا علاوه بر بازیگری هنرهای دیگری هم داره که یکیشون موسیقی هستش و مهراوه درش قهاریه واسه خودش!

مهراوه شریفی نیا همونطور که گفتیم تو اینستاگرام عکس و فیلم زیاد میذاره و اصلا هم دربند فیلتر بازی و تصاویر شاخ طور نیست، بلکه هر آنچه که اتفاق بیوفته و از دلش بیاد رو میذاره به اشتراک. خانوم بازیگر مدتی پیش ویدیویی ازخود پست گذاشت که در حال نواختن پیانو هستش که البته پشت صحنه سریال "دل" بوده و این بازیگر خوش فیسمون از هنرش رونمایی کرده.

ملیکاشون چه کیلو ریزونی راه انداخته!

از مهراوه که گفتیم یکم هم از آبجی ملیکاش بگیم که میدونید ایشون هم بازیگر سینما و تلویزیونه ام خب شهرت مهراوه بیشتره! ملیکا هم مثل خواهر بزرگش دختری با استعداد و به دور از حاشیه هستش و طرفدارای خودش رو هم داره. خانوم خانوما در اینستاگرام فعاله و 1.5 میلیون کاربر نیز دنبال کنندش هستند.

ملیکا خانوم موهایی فرفری داره و اغلب هم از رژ قرمز استفاده می کنه اما موضوع دیگری که وجود داره اینه که تو خانواده شریفی نیا به نظر ژن چاقی ارثیه و دخترا هم استعداد زود چاق شدن رو دارن به خصوص ملیکا که اصلاً یه زمانی حسابی تپل و چاق بود اما خانوم تو یه مقطعی تصمیم گرفت که لاغر بشه و با اراده تونست کیلو کیلو وزن کم کنه و حدود 30 کیلویی وزنش رو بیاره پایین و اینطور که از تصویر پایین و عکس و استوری های خانوم خانوما معلومه از وقتی که لاغر شده حسابی دلبری میکنه و از کفش های پاشنه بلند زیادی استفاده میکنه.

irs01_s3old_1556451342427719

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها