|

استایل جین و جذاب "بهاره رهنما" که یه طاقه پارچه دور گردنشه؛ خواهرش گیس داره راپونزل!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما مدتی میش که حجابی متفاوت داره اما ظاهرا این ظاهر ترکیبی از دو جابه که خب به هیمن علت خیلی مورد هجوم نظرات مختلف قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- بهاره رهنما قطعا از بازیگرای به نام سینما و تلویزیون محسوب میشه که هزار سالی هست و این عرصه فعالیت داره و تو همه مدل نقشی هم دیده شده که البته قالب 99 درصدشونم طنز بوده. بهاره رهنما اما بعد از ازدواج دومش دیگه چندان در این راه و روند دیده نشد و خانوم بازیگر کلا ماهیت زندگیشون رو تغییر دادن که تو همین تغییر دادنه کلی آیتما در بهاره رهنما یه چیز دیگه شد! مثلا قبلا هم بهاره رهنما عجیب پوش بود اما نه به این اندازه که این چهره رو با لباس هایی ببینیم که فیوز از سرمون بپره! و یا مثلا مشاوره هایی از بهاره رهنما بشنویم که با اونچه که هست مطابقت نداشته باشه! 

مثلا بهاره رهنما بعد از طلاق دومش خیلی رفته تو مود اینکه بانوان متاهل رو نصیحت که نه، مشاوره بده و همینم میشه که بسیاری از کاربران دو طلاقه بودن این چهره رو به روش میارن که چندان جالب نیست! و یا مثلا تغیراتی که بهاره رهنم در لباس و استایل داشت قطعا فقط از این چهره برمیومد. اما نکته اینجاست که بهاره رهنما حالا به جز عجیب پوشی، بعد از مدتی هم باحجاب شد! محجبه ای که انگاری بیشتر قصد جلب توجه داشت و داره چرا که بهاره بانو تنها موهاشون رو تا ریشه میکنن داخل شال و روسری و کلاه، و در عین حال با تیپ هایی دیده میشن که چندان متعارف نیستند. در ادامه نمونه هایی از اونهارو مشاهده می کنید.

campec.ir_s instagram 2023-3-11 story (2)

b.rahnama_334686986_3454335828128459_1074205185960097625_n

بهاره رهنما اینجوری بود که مورد حمله قرار گرفت

بهاره رهنما به مانند بسیاری از همکارانش در این چند ماه اخیر که اوضاع و احوالات کشورمون چندان مناسب نبود کم پیدا شد اما طولی نکشید که خانوم بازیگر رو دوباره حی و حاضر در عرصه مجازی دیدیم.

بهاره رهنما که اصولا علاقه زیادی به ویدیو گرفتن از خود و چهره اش داره، اینبار با ظاهری مثل همیشه شلوغ در رابطه با نمایش جدید گلاب آدینه صحبت هایی کرد. اما جالبه که در کامنت ها نظرات بیشتر حول محور ظاهر خود بهاره رهنما بود و چندان سخنی از خانوم آدینه و کارشون نبود. یکی به پیرسینگ ابروی بهاره رهنما گیر میداد و دیگری به انگشتری که هی فاخرانه نشون میده و بعد یهم به ژل لب و خلاصه حجابی که برای بهار فقط در ربطه با مو هستش گیر داد! 

Untitled

بهاره رهنما خواهر داره از یه دنیای دیگه اومده انقدر متفاوته!

اما جدا از همممه اینها بهاره رهنما اغلب از خونوادش خیلی نمیذاره و اکثرا این خودشه که نشون داده میشه به خصوص دخترش پریا قاسم خانی که خیلی زیاااد از لوس بازی های مامی فراریه. اما این چهره اینطور که خودش میگه خواهری داره به نام مریم رهنما. مریم رهنما یکی از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانیه که امضای شخصی خودش رو تو کارش داره و بیشتر هم بانوان بازیگر رو برای مراسمات سینمایی میکاپ و آماده میکنه. در ادامه پست جدیدی که بهاره رهنما برای مریم بانو گذاشت رو می بینیم که تبلیغی برای دوره آموزشی جددی بود و با تعجب زیاده کاربرن همراه شد که آیا واقعا ایشون خواهر بهارست؟!

سفر قهرمانی بهاره رهنما که هزار کیلو ازش کم شد!

بهاره رهنما مدتهاست که وزن بسیار زیاد خود را کم کرده و حالا اندام نرمال تری دارد که خب تو جایگاه خودش خوب بوده! اما بهاره رهنما به تازگی در استوری هاش انگاری قراره از کسی که در این راه کمکش کرد رونمایی کنه. او که در صحبت هاش کم کردن 40 کیلو از وزنش رو سفر قهرمانی میدونه کمی تا قسمتی سوژه دست کاربران قرار میگیره.

بازم میگیم که این میزان کم کردن وزن واقعا جالب و سخته اما اینکه خانوم بهاره رهنما هررر کار خود و اطرافیانش رو در سطح بسیار زیادی بالا میبره کُفر مخاطب رو دراورده. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هنوز که هنوزه........برام معماست که فاز بهاره رهنما چیه واقعا!!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها