|

وقتی بهاره رهنما با اییین تریپ شده شبیه فرشته ها؛ خواهرش گیس داره زمینو جارووو میکنه!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بعد از اینکه مدتی به توپ و تانک کامنت های ناجور بسته شد بود حالا با استایلی خیلییی مناسب و متنی کنایه دار حرفش رو زد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر مشهور ایرانیه که انگاری باید کم کم لقب سابق رو هم بهش بدیم چرا که بهاره رهنما رو دیگه خیلی وقته که نه در سینما و نه در سریال های شبکه خانگی و تلویزیون نمی بینیم و تنها جایی که این چهره به شدت حضور داره اینستاگرامه! بهاره رهنما یه چند صباحی شده بود سلطان حواشی نامنظم که اصلا پایین بیا هم نبود و هر روز موضوعی جدید و عجیب از خانوم خانوما می دیدیم! اما انگاری این چند ماه اخیر از اونجایی که شرایط کشورمون چندان خوب نبود و بسیاری از چهره ها دست از کارای قبلیشون کشیدن، این بازیگر نیز چنین بود و به شدت آروم و کم سر و صدا شد!

بهاره رهنما در پیج خود بیش از 5 میلیون دنبال کننده داره که البته به مانند آب راکد شده مونده و اصلا تکون بخور نیست! خانوم بازیگر تو صفحش فیلم و عکس های بسیاری به اشتراک گذاشته که البته این بسیار خیلییییی بسیاره!! بهاره رهنما با وجود اینکه سن و سال کمی نداره اما روحیه ای محکم و شاد داره و یا حداقل اینطور نشون میده. بهره بانو به همون دلیل حاشیه هایی که داشت خیلی مورد هجوم نظرات ناجور کاربران قرار میگرفت اما حالا این اوضاع کمتر شده اما انگاری دوباره بهاره رهنما از کسی غمش گرفته چرا که به تازگی با انتشار تصویر از خود کپشنی در رابطه با قضاوت نوشت! 

Capture

و اما کپشن:

مردی که امروز عاشقش میشی ، زن‌های زیادی ازش متنفرن! زنی که امروز دوس داشتنش رو کشف می‌کنی و زندگیت رو زیبا می‌کنه، پارسال زندگی مرد دیگه‌ای رو نابود کرده!
سربازی که توی سنگر تو نارنجک میندازه و منتظره تا صدای تکه تکه شدن بدنت رو بشنوه، توی خونه بچه‌ی سه ساله‌ای داره که بهش میگه بابا! اتاق نیمه تاریک خونه‌ای قدیمی که حالت ازش بهم می‌خوره محل زیباترین خاطرات آدمی دیگه است...
شاید خیلی احمقانه به نظر بیاد عزیزم، ولی زندگی بیش از این که خودش معنی داشته باشه ، از جایی که تو بهش نگاه می‌کنی معنی پیدا می‌کنه...

متن از دوست قدیمی و نویسنده نارنین؛ علیرضا محمودی ایرانمهر
پی نوشت: روزهای عجیبی است ...
کاش بیشتر مراقب نگاهمان. و قضاوتمان باشیم

b.rahnama_287113491_380923780543977_5047165360488822957_n

وقتی بهاره رهنما با این پست ترور میشه ناجور!

البته که در این پست دیده میشدن کاربرانی که حالا سر دلسوزی برای بهاره رهنما و یا اینکه بنظرشون خانوم بازیگر حقش نیست، نظرات مثبتی داده بودند و خلاصه اینکه پشتش دراومده بودند. اما برخی از کاربران همیشه در صحنه همچنان غضب خودشون رو داشتند جوری که انگاری بهاره رهنما صدمه ای به اونها زده! به هر حال نظرات متفاوته و اصلا پیج بهاره رهنما مِن جمله معدود پیج هایی هستش که فالوورش یا صفره و یا صد! یعنی این مدلی هستند که یا خیلی هوادار بهاره بانو اند و یا خیلی زیاد در مقابلش!

اما بهاره رهنما رو که میدونید 24 سال با پیمان قاسم خانی همسر اولش زندگی کرد و بعد بووومب این زندگی ترکید! خیلی نگذشت که خانوم بازیگر رو در آغوش آقای امیر خسرو عباسی دیدیم و اینجا بود که مخاطب صداش در اومد و با توجه به اینکه بهاره و همسرش خیلی جنجال به پا کردن نگاه ها تغییر کرد. در ادامه یه ویدیو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

خب همونطور که دیدین بهاره بانو بعد از طلاق دومش زد تو کار مشاوره دادن و حرفایی در رابطه با مشاوره دان به زوج های طلاق گرفته و یا اونهایی که میخوان طلاق بگیرن.

اینبار در این ویدیو هم بهاره رهنما باز رفت سراغ موضوعی حول و حوش همون عنوان و اینجا بود که با نظرات بسیااار ناجور کاربران به گلوله بسته شد. جالبه که بهاره رهنما تنها هنرمندی هستش که هیچ هنرمندی برلش کامنت نمیذاره و هیچوقت هم با وجود نظرات منفی، کامنتاش رو نمیبنده!!

نظرات کاربران در رابطه با ویدیو نظرات کاربران در رابطه با ویدیو

b.rahnama_279401828_531641838530156_2608965297086916931_n

تبلیغ عجیب بهاره رهنما واسه کلینیکش! خانوم کی انقدر افتادی تو جاده؟!

بهاره رهنما بعد از پیمان با استفاده از تبلیغات و هر روز رنگ عوض کردنش خیلی مشهور تر از پیش شد که البته از بُعدی دیگر بود. این بازیگر 50 ساله در این بین یعنی از سالی که با پیمان مزدوج شد تااا همین حالا از راهی عجیب پول درآورد اما اونچنان حساب بانکی پر کرد اون سرش ناپیدا. چرا که بهاره رهنما ابتدا با تبلیغات خیلی دور گرفت و از شیر مرغ تا جون ادمیزاد رو معرفی کرد با مبالغی بالا و هنگفت. بعد هم که مشخص شد خانوم خانوما مدیریت کلینیک رو هم به عهده دارن که خدمات زیبایی و پروتز و اینجور آیتمارو به بانوان ارائه میده که میدونید این روزا این شغل خیلی بگیره!

در ادامه صحبتی که بهاره رهنما در کپشن نوشت و با یه ویدیو که اصلا ربطی به کپشن نداشت منتشر کرد رو مشاهده می کنید.

bahareh

خواهر بهاره رهنما که خیلییی با بهاره فرق داره! 

اما جدا از همممه اینها بهاره رهنما اغلب از خونوادش خیلی نمیذاره و اکثرا این خودشه که نشون داده میشه به خصوص دخترش پریا قاسم خانی که خیلی زیاااد از لوس بازی های مامی فراریه. اما این چهره اینطور که خودش میگه خواهری داره به نام مریم رهنما. مریم رهنما یکی از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانیه که امضای شخصی خودش رو تو کارش داره و بیشتر هم بانوان بازیگر رو برای مراسمات سینمایی میکاپ و آماده میکنه. در ادامه پست تولدی که بهاره رهنما برای مریم بانو گذاشت رو  می بینیم!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها