|

تریپ عجیب بهاره رهنما وقتی پیچیده دبی میون عربای هیکلی؛ دُخیش چه حالی به زن بابا داد!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما رو که هممون می شناسیم همه و در هر کجا دراه خوش میگذرونه؟ اما اینبار خانوم بازیگر جوری پیچید دبی میون عربا که فقط بیا و بین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر مشهور اما نه چندان محبوب ایرانیه که سالهاست در این عرصه فعالیت داره و دیگه کسی نیست که خانوم خانوما رو نشناسه. اما چرا ابتدا گفتیم بهاره رهنما زیاد محبوب نیست؟ چون شما کافیه تنها یک دقیقه وقت بزارید و یه چرخ ریز تو پیج این چهره داشته باشید، دریغ از حتی یک کامنت از سوی هنرمندان دیگه که خب این خودش نشون میده بهاره رهنما نه تنها میون مخاطبین زیاد دوست داشتنی نیست، بلکه تنها هنرمندیه که هیچ هنرمنی براش نظر نمیذاره! بهاره رهنما تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما مثلا سریال شبکه خانگی "گیسو" چندان به دل ننشست و در عوض سریال های طنز رو به خوبی بازی داشت.

بهاره رهنما تا به حال قد موهای سرش رنگ عوض کرده که خب از برنامه های جدیدش سکوت و دورویی در مقابل دوربین اینستاگرام هستش که نشون بده ناراحت مردمشه و از طرفی عشق و حال تو دبی و صفا سیتی با دوستای قرتی تر از خودش! در ادامه این بازیگر رو در ظاهری ک گفتیم می بینید و اینجاست که مشخص میشه بهاره رهنما واقعا چقدررر لایف استایلش متفاوت از قبل شده.

unknown_326079704_730904988308841_429767125196756057_n

وقتی بهاره رهنما جوری شده که فقط ده نفر دوستش دارن! نه بیشتر

خب در ابتدای متن گفتیم بهاره رهنما خیلی تغییر کرده که این تغییرات هم در ظاهر و هم در باطن وی دیده میشه. بهاره رهنما که تا به حال دو بار مزدوج شده و طلاق گرفته، این روز ها در دوران مجردی اش به سر میبره که با نشون دادن اوضاع و احوالش مشخصه نه تنها بهش بد نمیگذره، بلکه همچنان فِیس و استایل بهاره رهنما در حال دنده عقب هستش و پیر بشو نیست.

بهاره رهنما قبلنا ساده دیده میشد که خب دید برای رسیدن به هدف باید خیلی موارد رو عوض کنه، به همین جهت اومد ابتدا با لاغر کردن شروع کرد. بهاره بانو 40 کیلویی داد به باد فنا و حالا اندامی نرمال تر داره اما به جاش خانوم خانوما اومد و یه سرتا پای جدید از خود ساخت که خب به مذاق شخصیت های بسیار انگشت شماری خوش میاد.

بهاره+رهنما

بهاره رهنما ول کن تغییرات عجیب نیست! خانم شده آفتاب پرست هِییی رنگ عوض میکنه

بهار رهنما این روزا اخبارش کمتر شده اما مدتی بود که با نفیسه روشن به طرز عجیبی کورس انداخته بودن جهت حاشیه سازی و نشون دادن موارد ناجور از خود و زار و زندگیشون! بهاره رهنما در این بین که خب دیگه تو سینما و تلویزیون دیده نشد، در عوض رفت و آمد تو اینستاش حسابی دیده شد که هیچ تازه با شکل و شمایلی عجیب و غررریب هم ظاهر شد! احتمالا شما هم کمی تا قسمتی از تغییرات این هنرمند کشورمون خبر دارید چرا که بهاره بانو رو این روزا با حجابی کامل و آرایشی بسیاااار غلیظ و لب و اَبروی متفاوت و کار شده می بینید که با استایل های شاخدار و کوتاه موتاهش حسابی در حال جلب توجه هستش اما به چه قیمت؟

مثلا در ادامه نمونه ای از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید که انگاری فقط کم جنبه بودن این چهره رو نشون میده و اینکه به چه میزان از چهرش ناراضی بوده و حالا از هر طرف داره دست کاریش میکنه!

بهاره+رهنما (1)

وقتی بهاره رهنما مهر طلاقش خشک نشده مهر ازدواجو میزنه!

بهاره رهنما قبلنا همسر پیمان قاسم خانی بود که انقضای این زندگی بعد از 24 سال تموم شد و به طلاق انجامید. اما بهاره رهنما بیکار ننشست و بلافاصله و بی امان برای بار دوم ازدواج کرد! شاید همین سرعت و عجول بودن بود که باعث شد بهاره بانو زندگی دومش دوام چندانی نداشته باشه و امیرخسرو عباسی بیخیال همه چیز بشه!

اما بهاره رهنما از پیمان دختری داره دهه هفتادی به نام پریا که شباهت بسیار زیادی به مادرش داره، البته از لحاظ چهره ای نه اخلاقی! پریا قاسم خانی درست نقطه مخالف مادرش قرار داره و بی هیچ حاشیه ای به سر میبره که خب چنین بودن واقعا جای آفرین گفتن داره! حالا چرا؟ چون این روزا افراد هیچ کسی هیچ کَسشون رو در این دنیا نمیشناسه اما میان و با ترفندای مختلف خودشون رو مشهور میکنن تا دیده بشن! بعد پریا خانوم مادر و پدری تا به این میزان شهرت یافته داره و از جنجال به دوره!!

پری پریا چه بد خیت میکنه مامان جانو!

البته که پریا خانوم قاسم خانی همین چند روز پیش هم با انتشار یه عکس عجیب مورد توجه و البته تعجب قرار گرفت. خانوم خانوما که ظاهرا با ازدواج دوم مادر پدرش هیچ مشکلی نداره اومد و یه عکس عاشقانه از پدرش به همراه میترا ابراهیمی نامادریش منتشر کرد که در نوع خودش هم جالب بود و هم کاربران رو متعجب ساخت.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها