|

وقتی نگار جواهریان با اونهمه سادگی تریپ زده جوووندار؛ خانوم بدل داره از خودش نگار تر!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان همسر رامبد خان جوانه که همیشه سادگی ازش میبارید اما اینبار خانوم بازیگر با استایل پلنگی حسابی ترکوند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگار جواهریان همیشه از دسته بازیگرای کم حاشیه و دوست داشتنی بوده و هست که خیلی طرفدار داره و در این موارد دقیقا نقطه مقابل همسرش رامبد جوان قرار داره چرا که رامبد خان در چند سال اخیر رفتار هایی داشته که چندان به مذاق کاربر خوش نیومده. نگار جواهریان خیلی ساله که در این عرصه حضور داره و تا به اینجا هم کارنامه کاری پر باری داره در حدی که اسم و رسم نگار جواهریان اگر در فیلم و یا سریالی ید بشه قطعا مخاطب به خودیه خود جذب میشه!

خب میدونید که این روزا یکی از دعواهای اصلی میون بازیگرا استایله که کی خوشتیپ تره و یا کی ناجور تره! جالبه که مثلا بهاره رهنما همیشه از صدر جدولی هاست، البته که در تریپای نه چندان جذاب. از طرفی سارا بهرامی همیشه از اون اولی هاست البته در خوووشتیپی و ترکیب آیتم درست در استایل. نگار بانو اما از ساده پوشای این عرصه هستش که اصلا جنجالی نمیشه که هیچ، حتی شاید خیلی غلیظ طور هم لباسش رو انتخاب نکنه تا مبادا بولد بشه و همه اینها از سادگی این بازیگره چرا که از لحاظ چهره ای هم چنین هستش. اما در ادامه تصویری از نگار جواهریان مشاهده می کنید که زیبا و در عین حال بی حاشیه می باشد.

download (2)

خاص بودن نگار جواهریان با چهره ای که خدا ساخته نه بندش!

در ادامه مطالبی بالا و اینکه نگار به چه میزان علاقمنده تا راه معمولی خودش رو بره باید بگیم که نگار جواهریان کلا این مدلیه که اصلا علاقه نداره همانند خانومایی مثل نیوشا ضیغمی و یا مریم مومن مثل بنز آرایش کنه جوری که کلا فیسش زیر آوار آرایش دفن بشه. از طرفی هم خب همانند مثلا خانوم روشنک گرامی نیست که کلا بی آرایش پاشه بیاد و حد وسط رو رعایت میکنه. خانوم بازیگر خوشگلمون که تا به حال عمل جراحی هم انجام نداده و ژل و بوتاکس خاصی هم ازش دیده نشده، به بانوان ایرانی نشون داد که با چهره ساده و نچرال هم میشه موفق و محبوب و البته خوش فیس بود.

Untitled

اینجاست که نگار جواهریان دنبال جنجال نیست ولی جنجال دنبالشه

اولین موضوعی که درباره بازیگران و سلبریتی ها زده میشه اینه که باید یاد بگیرن نسبت به حواشی و حرف هایی که پشت سرشون زده میشه بی تفاوت باشن و تنها تمرکز اونها رو کارهای حرفه ایشون باشه. میشه گفت نگار جواهریان به خوبی این موضوع رو در طی این سالها آموخته و با حواشی ای که دو ساله پیش درباره زایمانش در کانادا داشت، هیچ اظهارنظری در این باره انجام نداد و البته یکم بی خیالی این خانوم در این باره غیر قابل باوره، اما ظاهرا بعضی از چهره های مشهور هیچ جوره دنبال جنجال نمیکردن و این جنجاله که دنبالشونه!

نگار+جواهریان

بدل نگار جواهریان اونور آب چی میگه!

شاید تا حالا فقط فکر میکردین سلبریتیایی همچون نگار جواهریان هیچکسی رو که شبیهشون باشه ندارن و فقط امثال الناز شاکردوست یه همتای خارجی مشابهشون هست. اما باید اعتراف کنیم که در اشتباهین. نگار خانوم هم یه خانوم مدل و بازیگر ترکیه ای رو اونور کُپ خودش داره که حسابی هم خوش چهره و جینگول تشریف داره. البته که این بازیگر در نچرال بودن به پای نگار جواهریان نمیرسه، ولی خب در حد خودش ژَذاب به حساب میاد.

uu

شاخ بودن نگار جواهریان تو بازیگری با این حرکت!

قطعا بازیگر بودن فقط به این نیست که شما تیپ بزنید و با انتشار عکس و ویدیو از خودتون فالوور جذب کنید و در نهایت اسم از هنرمند بیارید برای خوددد. برخی از بازیگرا هستند به مانند مثلا میترا رفیع که یه سبک کار میکنن و همیشه تو نقش های یخ و کم چالش دیده میشن و خب این مدلی نیستن که هم بتونن طنز باشن و هم جدی و یا در ظواهر خیلی تغییر کرده ظاهر نمیشن. حالا منظور از ظاهر چیه؟ همون مثالی که در ابتدا زدیم و گفتیم نگار جواهریان و شهاب حسینی در فیلم حوض نقاشی نقش دو معلول ذهنی رو ایفا نمودند که این خودش میتونه خیلی سخت باشه.

کمی بیشتر با نگار و رامبد

نگار جواهریان متولد 22 دی 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد سپس صداپیشگی را تجربه کرد و حالا ترجمه می کند. رامبد جوان نیز متولد سال 1350 می باشد

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها