|

وقتی "نگار جواهریان" با میکاپ حَنایی شد کُپ مدلینگ اروپایی؛ خانوم این شالِ یا پرده؟!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان بازیگر خوش چهره و همسر رامبد جوان این روزا شده یه مدل تموم عیار که رودست نداره و داره با فوتوهای خفنش بدجوری میترکونه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نگار جواهریان بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تریپای خفن و شاخش سعی داره کل اینستا رو واسه خودش کنه. از اونجایی که نگار جواهریان بازیگر خیلی نچرال فیس و جینگولیه کم مونده تا بیاد جای مدلای فضای مجازی رو بگیره و کسی دیگه نتونه تو این زمینه خودی نشون بده. خصوصا از زمانی که نگار جواهریان با رامبد جوان ازدواج کرده، دیگه حسابی طرفداراش زیاد شده و خانوم خانوما هم اخیرا با رُخ های راه و بیراهش داره روی دیگه ای از خودش رو به نمایش میذاره.

حالا که حرف از طرفدارای نگار خانومه بد نیس یه سری هم به فوتوهایی که با طرفداراش گرفته بزنیم و شما رو با استایل خاص این بازیگر موقع ژست اومدن کنار طرفداراش ببینیم. چند وقت پیش عکسی از نگار جواهریان منتشر شد که او رو کنار یکی از خوشگل خانومای هواخواهش نشون میداد که در حالی نگار خانوم چِفت او وایستاده بود که رسما یه تیکه انگاری از پرده خونشون رو کشیده بود روی سرش. حالا نکته جالبتری که راجع به این شال خانوم خانوما وجود داره که نگار جواهریان مثل اینکه علاقه زیادی به این موضوع داره و دلش میخواد همش با اون دیده شه!

ds

نگار+جواهریان

وقتی بعد عمری نگار جواهریان میک میزنه در حد تیم ملی!

نگار خانوم که سال های زیادیه حتی بعد از ازدواجش با آقا رامبد نشون داده که چندان علاقه نداره تو فضای مجازی خودش رو دَم چشم بیاره یا تغییرات خاصی توی چهره اش به وجود بیاره، حالا پس از مدت های مدید یهو تصمیم گرفته بره تو این فاز و با میکاپای آنچنانیش تبدیل شده به یه مدل سر تا پا اروپایی که میلش رو گویا به شاخ شدن تو فضای مجازی نشون میده و ثابت میکنه آدم واقعا نمیتونه وقتی یه سلبریتیه چندان خودش رو از این فضاها به دور نگه داره.

حالا شاید انتظار داشته باشین یه عکس از این بازیگر خوش چهره و نچرال فیس با چهره ای میکاپ شده ببینین و البته شال پلنگی که فیس خانوم خانوما رو از این رو به اون رو کرده! ولی فقط این نیست و نگار جواهریان گفته حالا که همه چی حاضر و آماده اس بذار با ژستای رنگ و وارنگ حسابی بترکونم و نه یکی دو تا که کلی عکس انداخته. حالا بیاین تا نشون بدم این خانم چه کرده....

hy

e

1661801623_708_عکس-چهره-نگار-جواهریان،-همسر-رامبد-جوان-ناگهان-تغییر-کرد

خوشگذرونی لوکس نگار جواهریان به سبکی متفاوت تو عمق آسمون!

نگار جواهریان شاید در ظاهر خیلی ملیح و ساده به نظر بیاد، ولی در واقعیت این مدلی نیست و جدای از بازیگری که حرفه اصلیش به حساب میاد، کلی هم به خودش میرسه و به معنای واقعی کلمه میشه گفت که خانوم بازیگر خودش رو انداخته رو دور خودنمایی تا یه جورایی ثابت کنه که ایشون هم از این مدل خفن بازیا بلده و رونمیکرده.

در همین راستا چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو پس از فتح قله دماوند نشون میداد و خانوم خانوما با استایل یه کوهنورد حرفه ای با تیپ خفن و بترکونش داشت رُخ میومد اونم دور از چشم آقا رامبد!

oo

o

یکم بیشتر با نگار جواهریان آشنا شیم که چیزی نمیشه، میشه؟!!!

نگار جواهریان متولد 22 دی 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد سپس صداپیشگی را تجربه کرد و حالا ترجمه می کند. رامبد جوان نیز متولد سال 1350 می باشد که با همسرش فاصله سنی 11 ساله داره اما اینطور که نشون میده فاصله سنی گاهی نه تنها باعث ناراحتی نمیشه بلکه گاهی تفاهم بین اون زوج از خیلیا هم بیشتره!

155621

jy

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها