|

وقتی گلشیفته فراهانی یهویی ناجووور هنرش رو میشه؛ خانوم شده دُردونه واسه خیلیا

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی لقب جالبی دارد و اون هم یاغی سینماست. خانوم بازیگر این روزها یک بازیگر بین المللی است و تو هالیوود برای خودش بروبیایی داره

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گلشیفته فراهانی بازیگر جذابی است و سرنوشت برای او پرتب‌تاب‌ترین مسیر را در نظر گرفته بود. گلشیفته چند سال پس از بازی در سینمای ایران و در شرایطی که یکی از سوپراستارهای سینما بود به خارج از کشور مهاجرت کرد و ماجراجویی عجیبی را آغاز کرد که کسی تصوری از سرانجامش نداشت.

گلشیفته فراهانی برخلاف سایر بازیگرانی که مهاجرت کردند توانست با تسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی را تجربه کند که برای بازیگران زن داخل کشور شبیه خواب و خیال است. گلشیفته فراهانی حالا خودش را به عنوان بک بازیگر در فراسوی مرزها جا انداخته. اگرچه که این روزها با فعالیت‌های سیاسی‌اش و همراهی با معترضان داخل کشور، بیش از گذشته نامش بر سر زبان‌هاست. اگر بگوییم گلشیفته یاغی سینمای ایران است پربیراه نگفته‌ایم.

علاوه بر گلشیفته سینمای ایران این روزها یک یاغی دیگر هم دارد که زهرا امیرابراهیمی است و همه تقریباً ماجرایی سیاهی که برای او اتفاق افتاد را می دانند. به تازگی تصویری از این دو بازیگر روی جلد یکی از مجلات فرانسوی قرار گرفت که در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.

golshifteh

وقتی خیلی ها داخل هنوز از گلشیفته حرف می زنند

گلشیفته 10 سالی میشه که از ایران رفته اما همچنان تو محافل سینمایی خیلی ها از او حرف می زنند و گلیفته رو یه جورایی الگو می دونن واسه خودش و تلاش می کنند مثل اون بشن. مثلاً متین ستوده در مورد گلشیفته این طور گفته بود:

گلشیفته فراهانی یک نابغه است؛ چرا که به چند زبان زنده دنیا تسلط کامل داره، پیانو رو به صورت حرفه ای مینوازه و با کارگردان هایی کار کرده که 99 درصد بازیگران ایرانی حتی اونا رو از نزدیک هم ندیدن، چه برسه که بخوان باهاشون کار کنن!!!

یا حتی الهام چرخنده که این روزها فازش با گلشیفته زمین تا آسمون فرق داره پیش تر در برنامه ای که صحبت از گلشیفته فراهانی شد زد زیر گریه زد و حالش حسابی بد شد. خانوم چرخنده رو به مجری گفت که گلشیفته فراهانی حیف شد.

چرا گلشیفته فراهانی ابتدای رفتنش سر از فیلم های نامتعارف درآورد!

گلشیفته در ابتدا بنا به دلایلی بعداً خودش گفت ناخواسته بود تو یکی دو فیلم نامتعارف ایفای نقش کرد و البته عکس نه چندان پوشیده خانوم هم رفت روی جلد مجله ها و خیلی ها تو ایران نا امید شدن که نکنه گلی می خواد به بیراهه بره!
 
گلشیفته البته خیلی زود به مسیر درست برگشت و با تکیه به توانایی ها و استعدادی که داشت تونست به تدریج با حضور تو چند فیلم و سریال خوب و همچنین کار کردن با کارگردان های مطرح نظیر جیم جارموش و قرار گرفتن در کنار سوپراستارهای سینمای هالیود نظیر دیکاپریو و جانی دپ به یک چهره موفق تبدیل شد.

شَمایل تافته جدا بافیده گلشیفته فراهانی تووو اهرام مصر

از این ها که بگذریم گلشیفته فراهانی تصاویر بسیاری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه اما یکی دو تا عکس هستش که خانوم خانومارو به یه ظاهر کاملا متفاوت داره نشون میده! در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید که انگاری گلی خانوم تو اهرام مصر حضور دارند!

25

Untitled+(2)

گلشیفته فراهانی و یه هنری که تازه رو کرد!

گلشیفته در اینستاگرام بیش از 15 میلیون هوادار دارد و اگر سری به پیجش بزنید با نظرات مثبت کاربران نیز مواجه می شوید. وی ظاهرا علاوه بر بازیگری به باله هم بسیار علاقه مند است و به تازگی فیلم و عکس هایی منتشر کرده. فراهانی در مراسمی حضور دارد که دختران رقص باله را انجام می دهند و او با انتشار تصویر خود در این مراسم و متنی هم که منتشر کرد کلی نظر مثبت و منفی گرفت.

گویا خانوم فراهانی علاوه بر باله و بازیگری به تازگی از یه استعداد جدیدش هم رونمایی کرده و اون هم خوانندگی است. گلشیفته فراهانی چندی پیش به عنوان مهمان ویژه به کنسرت چند ده هزار نفری گروه کلدپلی در آرژانتین دعوت شده بود و تو این مراسم حاضر شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی