|

گلشیفته فراهانی و یه عشق و عاشقی ناجووور؛ نیگا خانوم چه خاطرخواهی داره اونور!

golshifteh farahani shayanews

با انتشار یک شایعه عجیب دوباره اسم گلشیفته فراهانی بر سر زبان ها افتاد و خیلی از رسانه ها از رابطه خانوم بازیگر با یک هالیوودی 70 ساله گفتند

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- گلشیفته فراهانی بازیگر جذاب ایرانی که حدود 10 سالی می شود که مهاجرت کرده و برخلاف خیلی از خانوم های بازیگری که بعد از مهاجرت عملاً بی کار شدند و حتی برخی به ایران برگشتند اما داستان خانوم فراهانی با اون ها فرق داشت و گلشیفته خیلی خوب تونست خودش رو بالا بکشه و حالا به یک بازگیر ایرانی شناخته شده تو هالیوود تبدیل شده است.

گلشیفته فراهانی حالا بین اهالی هالیوود هم کاملاً شناخته شده است و رسانه های زرد هالیوودی گویا خیلی هم به خانوم علاه دارند و هر از چند گاهی عکس های از اون رو منتشر می کنند. البته این اواخر یک شایعه در خصوص گلشیفته فراهانی منتشر شد که تعجب همه را برانگیخت! ماجرا هم از این قرار بود که یکی از صفحاتی که اخبار هنرمندان را منتشر می کند به نقل از یک رسانه آمریکایی از رابطه گلشیفته فراهانی با جیم جارموش کارگردان 70 ساله هالیوودی خبر داد و آغاز این رابطه را هم به حضور گلشیفته فراهانی در فیلم پترسون جارموش ربط می دهند.

جایی که جیم جارموش در مصاحبه با نیویورک تایمز در مورد همکاری با گلشیفته می‌گوید: "عاشق حضورش شدم. عاشق چشمان شیطنت‌آمیزش و بازیگوشی او شدم. به عنوان یک انسان روحیه بسیار مثبتی دارد، ما رابطه خوبی باهم داریم."

گلشیفته+فراهانی

اما چرا نباید از رابطه گلشیفته با جارموش تعجب کرد؟

گلشیفته فراهانی هرچه قدر در زندگی حرفه ای خود چه در ایران و چه در هالیوود موفق بود اما در روابط شخصی خیلی موفق نبود و یه جورای میشه گفت خیلی زود عاشق میشه و از اون هم زودتر فارغ! اون چه که تاکنون از گلشیفته می دونیم اینه که تا به امروز حداقل سه یا چهار باری رسماً یا غیر رسمی ازدواج کرده و جالب اینکه هیچ کدام از این روابط به جز ازدواج اول خانوم که مربوط به زمان حضور در ایران بود بیش از یک سال دوام نداشت!

200

همه مردانی که همسر گلشیفته بوده اند

همه این شواهد نشون از اون میده که شاید خیلی نباید از رابطه گلشیفته با آقای کارگردان 70 ساله غافل گیر شد و هچند نمیشه اون رو تائید کرد اما قطعاً تکذیب هم نمیشه کرد!

دفاع گلشیفته از حضور در فیلم سنگ صبور!

گلشیفته فراهانی اولین فیلمی که تو هالیوود بازی کرد فیلم سنگ صبور بود. وی در این فیلم نقش یک روسپی افغانی را بازی می کند که بعد از جدایی از همسرش به دنبال رقاصی می رود. گلشیفته در این فیلم به صورت کامل عریان می شود. او در این فیلم همه حالات و سکنات یک روسپی در هنگام ارتباط با مشتریانش را بازی می کند.

سازنده این فیلم درباره فیلمش می گوید که شاید اگر گلشیفته نبود او این فیلم را نمی ساخت!

اما گلشیفته درباره این فیلم و سکانس های نامتعارفش توضیحاتی داده که در نوع خود جالب توجه است.

خانوم اینقد خوش درخشید که شد جواهر تو غرب!

البته شاید همین حضور گلشیفته فراهانی و دیده شدنش باعث شد که خیلی از برندهای مطرح جواهر به سراغ او بیایند و از خانوم به عنوان مدل دعوت به همکاری کنند.

تا جایی که برند مطرح کارتیه هم به سراغ گلشیفته فراهانی آمد و حالا خانوم بازیگر یک پای ثابت رونمایی ها و کالکشن های کارتیه است.

در واقع تو چند سال اخیر برند کارتیر به شدت داره از مدل های زن و مرد با رنگ پوست های برنز و تیره استفاده میکنه. پوست هایی که شرقی طور هستند و چندان به روشن نمیزنند.

به نظر میاد روح جواهرات کارتیر با این رنگ پوست ها بیشتر جلا پیدا می کند و در نهایت مَچ شدن این دو زیبایی یه کار جذاب رو هدیه میده. گلشیفته فراهانی هم به عنوان یکی از مدل های شرقی حالا به شدت مورد توجه مدیران کارتیه قرار گرفته و به نوعی پای ثابت تمام مراسم های رونمایی این برند معروف شده است.

a

وقتی همه می خوان گلشیفته باشن!

گلشیفته فراهانی برای خیلی از خانوم های بازیگر یک الگو تبدیل شده و خیلی ها دوست دارن قدم جای پای اون بزارن. یکی از این بازیگران که اصلاً به سودای گلشیفته شدن از ایران مهاجرت کرد ریحانه پارسا است. ریحانه نه تنها در گفتار و رفتار از گلشیفته تقلید می کنه بلکه تیپ و استایلش هم به نوعی تقلید از گلشیفته است و همه جوره سعی می کنه خودش رو شبیه گلی کنه!

unknown_172999576_304383954432281_5871695594977824354_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی